Zoover

9,1

Prijs/kwaliteit verhouding onrealistisch

Sven
7-9-2019

Bij aankomst werden wij bij de balie geholpen door iemand die slecht Engels . Wij hebben daarom lang moeten zoeken naar onze kamer in het grote hotel. De kamers zijn erg ruim en elke dag word je bed opgemaakt, het schoonmaken van de kamer gebeurt niet. De airco werkt niet geweldig, komt wel een klein beetje koude lucht uit. Stroom en airco werkt alleen met kamer pasje. De zwembaden zijn prima, goede temperatuur. Enige nadeel is dat er vanaf 07:30 uur al overal handdoekjes heen gelegd worden. Het ontbijt was erg matig. Brood was droog en weinig keus wat betreft beleg. Het avondeten was bij vlagen heel slecht of juist prima. Er is erg veel keus in de avond, er zit altijd wat bij wat je lekker vind. Het nadeel is dat veel eten koud word, aangezien het in een bak ligt zonder warmte element. Conclusie: Redelijke kamer, eten soms goed en soms slecht, zwembaden prima. Het bedrag van bijna 800 euro zeker niet waard!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Hotel Best Jacaranda, Director, 13-9-2019

Beste Sven

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze recensie te schrijven. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest en dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Uw bemerkingen zullen wij zeker intern bespreken en wij doen er alles aan om voor de toekomst hier beter aan te kunnen voldoen. Wij kunnen nu alleen maar hopen dat wij in de toekomst de kans krijgen om u te verwelkomen en om uw verkeerde mening over ons hotel te kunnen veranderen.

De Directie

Aanrader! Wel rustiger en fijner buitenhoogseizoen

Veer
31-8-2019

11 dagen geweest.

Het eten super, veel variatie, warm, veel keuze en er zat altijd wat lekkers bij. Ons kamernummer H483, prima kamer alleen schimmel in de douche voegen. We hadden geen zwembad of zeeuitzicht. Let op niet alles is All incl. Sommige dingen bijbetalen. Flesjes water konden wij gratis krijgen voor op de kamer. Handboek leggen bij zwembad is beneden noodzakelijk in hoogseizoen want anders is er geen plek. Gelukkig kan je altijd boven op 5e etage nog liggen vaak rustiger.

Omgeving top, genoeg winkels, eetgelegenheden, strand dichtbij en zat activiteiten + cocktailbars.

Wij hadden gejetskied, quat gereden en we zijn naar Siam park geweest. Dit gekocht voor mooie prijs bij een man aan die ons aansprak( Sam the man heet hij). Top kerel!

Prijs-kwaliteit verhouding hotel prima, zou wel bijbetalen voor mooi uitzicht zodat je savonds op balkon kan zitten en als je geluk hebt er zon is. (Wij hadden alleen sochtends vroeg zon)

Gereisd Met partner in augustus 2019
Hotel Best Jacaranda, Director, 6-9-2019

Beste Veer

Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij zijn heel tevreden om te lezen dat u van een aangename vakantie bij ons genoten heeft en wij hopen u opnieuw voor uw toekomstige vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.

De Directie

Goed hotel maar verbetering mogelijk

Pauline Peters
7-8-2019

Wij hebben een fijne week gehad in hotel Jacaranda! Het eten was heerlijk. Er was veel keuze en door de verschillende thema avonden was het eten gevarieerd. Door de activiteiten van het animatieteam hoefde je je nooit te vervelen. Leuk dat er verschillende animatie teams waren en zelfs een Nederlands animatie team voor de kinderen. Ook de shows 's avonds waren goed verzorgd. De kamer was netjes en werd elke dag keurig schoongemaakt door de schoonmaaksters. Minpuntje was echter het bad verouderd was en er wat vies uit zag. Het was erg druk bij het zwembad op de beneden verdieping, handdoeken leggen om een plekje te bemachtigen was noodzakelijk. Echter gelden er regels in dit hotel die niet altijd gehanteerd worden: Geen ligbedden reserveren, terwijl dit door iedereen gedaan wordt en je wel moet.

Niet nat/met bikini in de eetzaal terwijl veel mensen niet aangesproken worden.

Kortom een geweldig verblijf maar verbetering mogelijk.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Hotel Best Jacaranda, Director, 16-8-2019

Beste Pauline

Hartelijk dank om Best Jacaranda te kiezen voor uw vakantie en voor het delen van uw ervaring bij ons. We zijn zeer blij om te horen dat u een geweldig verblijf bij ons heeft gehad en appreciëren bijzonder uw vriendelijke woorden over het eten en de animatie.

Uw opmerkingen zullen wij zeker intern bespreken en wij doen er alles aan om voor de toekomst hier beter aan te kunnen voldoen.

Nogmaals bedankt voor uw tijd en wij hopen u de volgende keer weer te mogen ontvangen.

Fantastisch🍹

Bianca Schippers
1-8-2019

Zijn in mei 2017 geweest.We gaan al 10 jaar naar Tenerife.Gaan zeker nog een keer naar Best Jacaranda goede ligging winkeltjes in de buurt strand dichtbij perfect!! Veel zwembaden voor kinderen ook leuk ruime kamer en het eten was helemaal top 🥂

Gereisd Met partner in mei 2017
Hotel Best Jacaranda, Director, 22-8-2019

Beste Bianca

Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. We appreciëren uw vriendelijke woorden over het hotel en in het bijzonder het eten, de kamers en de zwembaden, en delen deze graag met onze medewerkers die ook trots op uw complimenten zullen zijn.

Wij hopen u opnieuw voor een andere mooie vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.

Nooit meer

Matthias
30-7-2019

Voor ons niet meer dit hotel, heel druk en lawaaierig tot midden in de nacht. Veranderd van kamer en moeten bij betalen voor zelfde kamer, bedden en kussen liggen zeer slecht. Het enige wat heel goed was is het eten en kindvriendelijkheid en poets personeel ook top.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Beste Matthias,

Allereerst willen we u bedanken voor de geïnvesteerde m tijd om met ons alle beoordelingen van uw recente verblijf in onze faciliteiten te delen.

Ik ben blij te horen dat uw vakanties over het algemeen geweldig zijn geweest en op dezelfde manier waardeer ik de opmerkingen over onze medewerkers en dat ze u thuis laten voelen, ons werk is altijd gericht op klantenservice, en dat je dat zo ervaren kan door de behandeling van onze medewerkers is een grote voldoening.

Ik neem nota van uw opmerkingen en ik zal rechtstreeks met onze hoofd van de afdeling dit opnemen.

Anders hoop ik dat u genoten hebt van uw verblijf en terugkomt om ons te bezoeken.

Met vriendelijke groeten.

Managementteam Best Jacaranda ****.

Ontzettend goed resort qua ligging, eten,personeel

A. Brundel
27-7-2019

Goed resort. We hadden aanvankelijk logies + ontbijt geboekt. Bij aankomst hebben we diner erbij geboekt. Bij de receptie werd uitgelegd dat dit € 6,- per persoon per dag kost. Ontbijt en diner is uitgebreid buffet met thema avonden: Spaans, Mexicaans, Aziatisch, etc. Fantastisch goed en gevarieerd.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Beste A. Brundel,

Allereerst bedankt voor de tijd die u hebt besteed aan het schrijven van deze positieve opmerking over uw recente verblijf.

We zijn blij te lezen dat onze faciliteiten als wel de aangeboden services aan uw verwachtingen hebben voldaan. Dank u voor het vermelden van ons geweldige en gevarieerde gastronomische aanbod.

Nogmaals hartelijk dank voor uw tijd en het vertrouwen in Best Hotels om uw reservering te maken.

We hopen u in de toekomst weer te zien.

Met vriendelijke groeten.

Managementteam Beste Jacaranda ****.

Prima hotel en zeker

Erwin van Erp
24-7-2019

Hotel is perfect gelegen. Binnen 5 minuten zit je aan zee. Zwembaden zijn prima hoewel een glijbaan leuk zou zijn voor de kinderen. Animatie is ook gevarieerd. Van voetbal, tafeltennis, darten, sjoelen, waterpolo etc. Jammer vond ik wel dat de lichten op het sportveld in de avond niet aan waren waren. Eten in hotel was prima. Zowel ontbijt als lunch. Vooral een zeer goede oudere wok kok in de avond! Enige nadelen waren soms de lange rijen in de avond voor het eten en het feit dat je niet buiten kunt eten (groot nadeel). De blonde vrouw die de foto's maakte bij de eetzaal op de eerste avond was vrij irritant en opdringerig. Beter vervangen deze dame!

Kamers zijn ook vrij groot en worden goed schoon gemaakt. Vooral de F galerij waar je hoog zit is mooi (zowel pool/oceanview

Avondshows waren redelijk maar niet goed. We hebben hotels meegemaakt met veel betere shows. Personeel over algemeen zeer vriendelijk. Redelijk wat Nederlanders

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Beste Erwin van Erp,

Allereerst bedankt dat u uw waardevolle tijd om met ons en andere Zoover-gebruikers deelt om de details van uw verblijf in ons hotel te delen. Het maakt ons erg blij te weten dat u genoten hebt van onze diensten en faciliteiten, en dat we erin geslaagd zijn om aan uw verwachtingen te voldoen.

Bedankt voor uw beoordeling van ons gastronomische aanbod, we willen u graag vertellen dat we steeds meer de bereiding van de gerechten live promoten voor onze gasten, we begrijpen dat dit ons aanbod meer vertrouwen en kwaliteit geeft, hoewel klanten soms moeten wachten. Wij zijn een hotel met een hoog volume van gasten en ons personeel is qua grootte afgestemd op dit volume. Als u op enig moment meer dan u wenste moest wachten, herhalen wij onze excuses.

Nogmaals hartelijk dank voor het feit dat u een paar dagen hebben doorgebracht hier bij ons. Het zal ons een genoegen zijn u weer te mogen verwelkomen wanneer u dat weerkeert

Met vriendelijke groeten.

Managementteam Beste Jacaranda ****.

Geweldig!

K. Teuling
8-7-2019

Mooi chique hotel. Zwembaden in binnenatrium en op het dakterras. Ontbijt zeer uitgebreid en diner elke dag van de week een ander thema, maar altijd met dezelfde ruime keuzes. Kamers worden elke dag schoongemaakt, ook als je later weg gaat. Transfer tot voor hotel en (Nederlandse) reisorganisaties aanwezig in hotel. Strand op loopafstand. Goede wifi.

Gereisd Met partner in juni 2019
Hotel Best Jacaranda, Director, 23-7-2019

Beste K. Teuling

Hartelijk bedankt voor het kiezen van ons Best Jacaranda voor uw vakantie en voor het delen van uw positieve mening over uw ervaring bij ons. Het doet ons ontzettend veel plezier dat alles naar uw wens tijdens uw verblijf bij ons en dat u helemaal tevreden was met onze ligging en onze faciliteiten.

Wij kijken er naar uit om u opnieuw voor uw toekomstige vakantie te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet

Het management

Aanrader : prima ligging, verzorgd hotel

Stef
3-6-2019

Zeer aangenaam hotel. Vriendelijk personeel. Zeer ruime keuze eten. Onze kamer lag op dezelfde verdieping als de receptie, was heel rustig en kort bij alles. Voldoende grote kamers met zeer aangename bedden (2.40 m breed schat ik). Voldoende ligstoelen. 1 verwarmd zwembad en nog een 5 - tal niet verwarmd. Buffet ook bij het zwembad. We hadden all in geboekt (safe gratis), drank was best lekker. Piano bar waar iedere avond iemand kwam zingen (gitaar spelen, piano) wat oubollig ingericht maar rustig om wat te praten, te kaarten, ... Kinderanimatie en shows in andere ruimte. Heel veel gewandeld, boulevard op 200 m van hotel. Auto huren + benzine zeer goedkoop. Het enige negatieve wat ik kan vertellen is dat er 2 keer een beestje in mijne sla zat en een kakkerlak in onze kamer (onder de deur door gekropen), de geur van de afvoer in de badkamer en het geluid van het doortrekken van de wc van de bovenburen. Luchtmatras niet toegelaten

Gereisd Met partner in mei 2019
Hotel Best Jacaranda, Director, 8-6-2019

Beste Stef

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons Best Jacaranda en voor het delen van uw positieve beoordeling. We zijn zeer blij dat u zo’n leuke tijd bij ons heeft gehad en danken u voor uw vriendelijke commentaar over het eten, de kamers en ons personeel. We verontschuldigen ons voor de kleine problemen die u tegen kwam, en zullen er aan werken om dit de volgende keer te vermeiden.

In een woord fantastisch

Ginie Melessen
1-6-2019

Dat het overal schoon is, door het schoonmakend personeel bewerkstelligd...

Dat de parasols op de hogere verdieping (5) erg los in de standaard staan en dat ze bij een windvlaag eruit vliegen en dan........Management doe hier wat aan want er vallen binnenkort gewonden, echt waar. Het eten is gevarieerd en vooral de landenthema's zijn een blijde verassing met de bediening die in klederdracht zijn gestoken...wel is het jammer dat het eten in het algemeen lauw is met name de patat is dan amper te eten......Sluit je eens aan bij de rij van de Wok-Kok bordje zelf samenstellen en hij maakt er iets heerlijks van en.........gloeiend heet..ontbijt is uitgebreid , ach en zo kan ik wel even door gaan, die sinaasappels Verrukkelijk ...chapeau.....maar die parasols hé, daar komen ongelukken van, ik voel het aan mijn water......zou jammer zijn.

Gereisd Met partner in mei 2019
Hotel Best Jacaranda, Director, 7-6-2019

Beste Ginie

Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Het is zeker fijn te lezen dat u van uw vakantie op Tenerife en in ons Best Jacaranda fantastisch genoten heeft. Uw opmerking over de parasols nemen we graag ter harte en we zullen de nodige maatregelen nemen om herhaling in de toekomst te vermijden.