Zoover

9,1

Erg goed hotel

Geert
12-12-2019

Het hotel is echt goed .

Het eten is ook helemaal niks mis mee.

Het enige waar wij ons eigen een beetje aan stoorden waren de fotografen .

Iedere dag loopt er een rond bij het zwembad wat wij niet echt nodig vonden want de mensen maken zelf hun foto’s wel.

En bijna iedere dag bij de eetzaal , ze vragen met een grote lach of we op de foto willen en zo niet dan is die lach ook zo verdwenen.

1 keer in de week een fotograaf dat kan nog.

Gereisd Met partner in december 2019

Els
13-11-2019

100% genoten, zeer vriendelijk personeel, schone ruime kamer, prima eten, voor elk wat wils, goede ligging, leuke animatie. In een woord: geweldig!

Gereisd Met partner in oktober 2019
Hotel Best Jacaranda, Director, 17-11-2019

Beste Els

Hartelijk bedankt voor het kiezen van ons Best Jacaranda voor uw vakantie en voor het delen van uw positieve mening over uw ervaring bij ons. Wij zijn zeer tevreden dat u van een aangename vakantie bij ons heeft genoten en wij danken u voor de vriendelijke woorden over het eten, de ligging en de kamers. Als laatste willen wij u bedanken voor de complimenten over ons personeel. Wij zullen uw complimenten zeker aan hen doorgeven.

Wij kijken er naar uit om u opnieuw voor uw toekomstige vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.

AANRADER!

Kok
13-11-2019

BIJ TWIJFEL,ZEKER BOEKEN! Een top hotel,goeie ligging,super schoon,nette kamers,goeie bedden(2x2pers),mooi zwembad,vriendelijk personeel,service bij het restaurant/bar/receptie is goed,vlakbij het strand,eten prima...wij hadden HP en konden het avond eten switchen voor de lunch daardoor s’avonds gezellig de boulevard op,15min rijden vanaf het vliegveld...wij hebben een super week gehad in Best Jacaranda!

Gereisd Met partner in november 2019
Hotel Best Jacaranda, Director, 17-11-2019

Beste Kok

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons Best Jacaranda en voor het delen van uw positieve beoordeling. Wij zijn zeer tevreden dat u van een aangename vakantie bij ons heeft genoten en wij kijken er naar uit om u opnieuw voor uw toekomstige vakantie te mogen verwelkomen.

Geweldig!

Corrie
6-10-2019

Van de week terug gekomen van en heerlijk verblijf in dit hotel. Mooie ruime kamers zaten op 1 ste verdieping uitzicht op binnenplaats met zwembad. Eten was voldoende bleven ook aanvullen.Iedere dag ander thema . Je kan er wokken, verse pizza en maken pasta met saus. Ontbijt keuze genoeg. Eten niet altijd warm, maar dat is bijna overal. Kamers elke dag schoongemaakt, prima. Wie niet van drukte bij zwembad houd boven op 5 de verdieping kan je heerlijk rustig zitten en zijn er wat kleinere zwembaden. Zeker een hotel om nog eens terug te gaan! Omgeving winkels dichtbij ,strand en boulevard.

Hotel Best Jacaranda, Director, 15-10-2019

Beste Corrie

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons Best Jacaranda en voor het delen van uw positieve beoordeling. Wij zijn zeer tevreden dat u van een aangename vakantie bij ons heeft genoten en wij hopen u opnieuw voor uw toekomstige vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.

We hebben genoten

Martin
3-10-2019

Het is een geweldig hotel. Prima diner met echt heel veel keuzes. Iedere dag een ander thema. Maar ook veel van hetzelfde...iedere dag. Goed verzorgd ontbijt ook iedere dag hetzelfde maar in 14 dagen heb je niet genoeg om van alles te proberen. In de pianobar iedere avond muziek, steeds een andere zanger(es). Wij hadden een kamer in gebouw A 4e verdieping dat is vanaf straatniveau 1e verdieping en ja aan de straat waar een snelheidsbeperking is. Daar merk je helemaal niet van, van de beperking dan, het lijkt wel een snelweg, Alles raast voorbij bussen motoren auto's. Daar moet wat aan gedaan worden. Op je balkon kan je elkaar niet verstaan! Verder is het jammer dat er op de zonneterrassen geen rookvrije gebieden zijn. Inmiddels rookt 75-80 % van de mensen niet meer en die moeten dan allemaal meeroken met de 20-25% die wel rookt. Dat is oneerlijk en daar moet wat aan gedaan worden. Het hotel moet daar beleid op zetten!!!

Hotel Best Jacaranda, Director, 13-10-2019

Beste Martin

Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Het is erg fijn om te lezen dat u een fijne tijd heeft gehad in ons hotel. Het spijt ons dat uw kamer erg luidruchtig was en hopen dat dit niet te veel invloed heeft gehad op uw rust tijdens deze vakantie. Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet

Het management

Nooit meer

J hartman
24-9-2019

Slecht hotel slecht eten koud en niet lekker hotel wil voor alles geld hebben zelfs voor een Cappuccino

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019
Hotel Management, Director, 1-10-2019

Beste J Hartman,

Ik dank u oprecht voor de tijd die u hebt besteed aan het schrijven van uw opmerkingen over uw verblijf bij ons.

We nemen nota van uw opmerking en ik kan u verzekeren dat dit ons vooral motiveert om te blijven werken aan een lijn van inspanningen om uw volledige tevredenheid te bereiken. Wij betreuren het dat we deze keer niet aan uw verwachtingen konden voldoen.

Met vriendelijke groeten.

Managementteam Best Jacaranda ****.

Prima hotel!

Melissa
22-9-2019

Wij hebben een heerlijke week gehad in hotel best jacaranda. Het hotel heeft een perfecte ligging. Dichtbij de boulevard en winkels. Wij hadden een budgetkamer. Deze werd om de dag schoongemaakt en dit was voor ons prima. Airco deed het goed en de kamer was snel koel. Het zwembad op de vijfde verdieping was ideaal. Hier kon je lekker rustig liggen. Wel worden er al heel vroeg handdoeken bij de bedjes neergelegd. Hier zou meer op gecontroleerd moeten worden. Het eten was wisselend. Broodjes bij het ontbijt waren taai en weinig keus in broodbeleg. Ontbijt vooral op warm eten gericht. Iedere avond was er een thema-avond. Hierdoor wel elke avond variatie in het eten. Er was een uitgebreid toetjes assortiment. Het hotel is kindvriendelijk. Jammer dat de voorstellingen binnen zijn in de avond, aangezien het dan nog heerlijk weer is buiten. De informatievoorziening in het hotel voor excursies was goed geregeld. We zijn vriendelijk geholpen.

Hotel Best Jacaranda, Director, 8-10-2019

Beste Melissa

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons Best Jacaranda en voor het delen van uw positieve beoordeling. Het is erg fijn om te lezen dat u een fijne tijd heeft gehad in ons hotel. We hebben genoeg ligbedden rond de zwembaden en we hebben een beleid om de ligbedden niet te reserveren voor de dag zonder bij het zwembad te zijn. Veel gasten volgen echter niet de regels en we doen ons best om dit probleem dagelijks op te lossen.

Nogmaals bedankt voor uw tijd en vertrouwen in ons hotel, en wij kijken er naar uit om u opnieuw voor een toekomstige vakantie te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet

Het management

Prijs/kwaliteit verhouding onrealistisch

Sven
7-9-2019

Bij aankomst werden wij bij de balie geholpen door iemand die slecht Engels . Wij hebben daarom lang moeten zoeken naar onze kamer in het grote hotel. De kamers zijn erg ruim en elke dag word je bed opgemaakt, het schoonmaken van de kamer gebeurt niet. De airco werkt niet geweldig, komt wel een klein beetje koude lucht uit. Stroom en airco werkt alleen met kamer pasje. De zwembaden zijn prima, goede temperatuur. Enige nadeel is dat er vanaf 07:30 uur al overal handdoekjes heen gelegd worden. Het ontbijt was erg matig. Brood was droog en weinig keus wat betreft beleg. Het avondeten was bij vlagen heel slecht of juist prima. Er is erg veel keus in de avond, er zit altijd wat bij wat je lekker vind. Het nadeel is dat veel eten koud word, aangezien het in een bak ligt zonder warmte element. Conclusie: Redelijke kamer, eten soms goed en soms slecht, zwembaden prima. Het bedrag van bijna 800 euro zeker niet waard!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Hotel Best Jacaranda, Director, 13-9-2019

Beste Sven

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze recensie te schrijven. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest en dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Uw bemerkingen zullen wij zeker intern bespreken en wij doen er alles aan om voor de toekomst hier beter aan te kunnen voldoen. Wij kunnen nu alleen maar hopen dat wij in de toekomst de kans krijgen om u te verwelkomen en om uw verkeerde mening over ons hotel te kunnen veranderen.

De Directie

Aanrader! Wel rustiger en fijner buitenhoogseizoen

Veer
31-8-2019

11 dagen geweest.

Het eten super, veel variatie, warm, veel keuze en er zat altijd wat lekkers bij. Ons kamernummer H483, prima kamer alleen schimmel in de douche voegen. We hadden geen zwembad of zeeuitzicht. Let op niet alles is All incl. Sommige dingen bijbetalen. Flesjes water konden wij gratis krijgen voor op de kamer. Handboek leggen bij zwembad is beneden noodzakelijk in hoogseizoen want anders is er geen plek. Gelukkig kan je altijd boven op 5e etage nog liggen vaak rustiger.

Omgeving top, genoeg winkels, eetgelegenheden, strand dichtbij en zat activiteiten + cocktailbars.

Wij hadden gejetskied, quat gereden en we zijn naar Siam park geweest. Dit gekocht voor mooie prijs bij een man aan die ons aansprak( Sam the man heet hij). Top kerel!

Prijs-kwaliteit verhouding hotel prima, zou wel bijbetalen voor mooi uitzicht zodat je savonds op balkon kan zitten en als je geluk hebt er zon is. (Wij hadden alleen sochtends vroeg zon)

Gereisd Met partner in augustus 2019
Hotel Best Jacaranda, Director, 6-9-2019

Beste Veer

Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij zijn heel tevreden om te lezen dat u van een aangename vakantie bij ons genoten heeft en wij hopen u opnieuw voor uw toekomstige vakantie op Tenerife te mogen verwelkomen.

De Directie

Goed hotel maar verbetering mogelijk

Pauline Peters
7-8-2019

Wij hebben een fijne week gehad in hotel Jacaranda! Het eten was heerlijk. Er was veel keuze en door de verschillende thema avonden was het eten gevarieerd. Door de activiteiten van het animatieteam hoefde je je nooit te vervelen. Leuk dat er verschillende animatie teams waren en zelfs een Nederlands animatie team voor de kinderen. Ook de shows 's avonds waren goed verzorgd. De kamer was netjes en werd elke dag keurig schoongemaakt door de schoonmaaksters. Minpuntje was echter het bad verouderd was en er wat vies uit zag. Het was erg druk bij het zwembad op de beneden verdieping, handdoeken leggen om een plekje te bemachtigen was noodzakelijk. Echter gelden er regels in dit hotel die niet altijd gehanteerd worden: Geen ligbedden reserveren, terwijl dit door iedereen gedaan wordt en je wel moet.

Niet nat/met bikini in de eetzaal terwijl veel mensen niet aangesproken worden.

Kortom een geweldig verblijf maar verbetering mogelijk.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Hotel Best Jacaranda, Director, 16-8-2019

Beste Pauline

Hartelijk dank om Best Jacaranda te kiezen voor uw vakantie en voor het delen van uw ervaring bij ons. We zijn zeer blij om te horen dat u een geweldig verblijf bij ons heeft gehad en appreciëren bijzonder uw vriendelijke woorden over het eten en de animatie.

Uw opmerkingen zullen wij zeker intern bespreken en wij doen er alles aan om voor de toekomst hier beter aan te kunnen voldoen.

Nogmaals bedankt voor uw tijd en wij hopen u de volgende keer weer te mogen ontvangen.