Zoover
Hotel H10 Costa Adeje Palace

Hotel H10 Costa Adeje Palace

7,4

Zeker nog een keer terug

Monique
8-10-2019

Een fijn hotel met erg gastvrij personeel en lekker gevarieerd eten .Ook het zwembad en tuin was top.Ruimvoldoende bedjes en fijn buitenterras.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Geachte Gast,

Wij warderen Uw opinie na Uw verblijf in ons hotel H10 Costa Adeje Palace en dat U ons gekozen heeft om van Uw vakantie te genieten.

Wij zijn zeer trots dat wij aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze hoofddoelstelling is dat U tevreden bent .

Beetje teleurstellend/besparen...

Ann
17-9-2019

Hotelkamer/omgeving super! Het eten is dirt jaar zeker minder...3de jaar hier.. waar is de chocoladefontein, waar is de sushi, waar zijn de zeevruchten.,de gerookte zalm..?jammer kwaliteit gaat achteruit geen woauw gevoel meer.vlees 2de keus..jammer gemiste kans...voor ons volgend jaar ander hotel😩

Gereisd Met partner in september 2019

Aanrader

Marina Van Immerseel
13-9-2019

Hotel is zeker aanrader qua ligging maar eten was zwak en eentonig. Ik zou nog zeker terug gaan maar enkel met ontbijt. Gelegenheid genoeg om te eten in La Caleta .

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019

Morgen weer!

Marco
10-9-2019

Een heerlijke zonvakantie in het rustige stukje van Costa Adeje, maar op loopafstand van de winkeltjes en restaurants. En heel makkelijk: autoverhuur aan de overkant en strand met huur-ligbedden op 5 minuten lopen.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Aanrader

Beek
17-8-2019

Kamers zijn schoon . Onze kamers bevinden zich echter wel aan de laad en los zijde van het hotel wat te merken was aan de laad los en ophalen van afval in de nachtelijke uren. Bedden waren voor ons iets te hard. Tweepersoons bedden zijn voorzien van 1 matras wat inhoud dat je elke beweging van je partner mee krijgt. Verder goed hotel goed eten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Heerlijk hotel rustige ligging

Fam.Koerhuis
24-4-2019

Wij zijn hier voor een week

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Geweldig!

Jeannette Hinten
20-4-2019

Het is een prachtig en groot hotel. Het is wel even zoeken waar je kamer is.

Ook ligt het eind van de zgn boulevard. Wel rustig en geen wit zandstrand.

Het personeel is allemaal even attent en alles loopt op rolletjes. Zelfs in de grote eetzaal!

Het buffet is zeer uitgebreid en er is keus voor iedereen. Ook zeker bij het ontbijt!

Het enige minpuntje voor ons was, dat we in een bad moesten douchen. Er zijn maar weinig kamets met alleen een douche.

Na 1 week kregen we een prachtige kamer met douche!

Gereisd Met partner in april 2019

nooit meer

fourtops
16-3-2019

diverse problemen met o.a. bed en toegang kamer werden slecht opgelost

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Geachte Gast,

Het spijt ons ten zeerste dat we niet aan Uw verwachtingen voldaan hebben.

Onze wens is dat U een fijne vakantie in een prettige en ontspannen atmosfeer genieten kan.

Het is jammer dat wij in Uw geval niet succesvol zijln geweest.

Wij danken U voor Uw adviezen en comentaren.

Aangezien dit de enige manier is om de kwaliteit en de dienst van Uw verblijf te verbeteren en om le lerén van de fouten.

Wij danken U hartelijk.

Prima hotel

Van zutphen
26-2-2019

Prima hotel, prachtig weer, uitstekende buffetten en kamers netjes schoongemaakt. Auto huren aan te bevelen en gebergten in binnenland (Teide en Anage) zijn indrukwekkend.

Gereisd Met partner in februari 2019

subliem

bries
25-12-2018

Een hotel met een staff die allemaal vriendelijk zijn ... je bent hier echt een gast en voelt je daardoor ook meer dan welkom ..... Goed eten ... prima ligging .... animatie is zeer uitgebreid..... grote kamers .. ruime badkamer ( al1 zou het fijn zijn om geen douche in een bad te hebben vind ik persoonlijk maar een aparte douche ) zeer redelijke prijzen in alle restaurants en bars .... wij waren hier met de kerst en daar was zeer veel werk van gemaakt zowel voor de kinderen ( disney vermaak ) als voor de volwassen met een geweldig avondeten ..... complimenten zo verzorgd en heerlijk ... wouw was bij ons het kerstgevoel dit jaar ... Heel hartelijk dank daarvoor H10

Gereisd Met vrienden in december 2018

Geachte Gast,

Het spijt ons ten zeerste dat we niet aan Uw verwachtingen voldaan hebben.

Het is jammer dat wij in Uw geval niet succesvol zijln geweest.

Wij danken U voor Uw adviezen en comentaren.

Wij danken U hartelijk.