Zoover

7,9

Een top vakantie!

walter en lies
1-12-2019

Vierde keer El Duque dus dat is al een reclame op zich. Kregen zelfs een update , hadden een studio geboekt en kregen een mooi appartement met zicht op zwembad. Zeer vriendelijk personeel die je direct herkennen van vorige vakanties. We hebben weinig opmerkingen betreffende dit hotel : altijd vriendelijk personeel, netjes onderhouden, superlekker ontbijt, het diner vinden we niet direct top maar smaken verschillen maar het was wel uitgebreid zowel hoofdgerechten als desserts. We komen zeker terug. Alleen de service van de Belgische Tui liet te wensen over maar dat heeft niets met de service van het hotel te maken.

Gereisd Met partner in november 2019

Dikke tip! wij komen zeker terug!

jacco
7-11-2019

Het is zoals op de foto's. Prachtig en rustig. Wij hebben de hoeveelheid groen en de laagbouw als prettig ervaren. We hadden een baby van 9 maanden bij ons en er was daarvoor een gratis babypakket met prima campingbedje, badje en verschoningskussen. Ook hebben we tegen borg betaling gebruik kunnen maken van een babyfoon. Het personeel was zeer vriendelijk en werkt hard! wat niet verward moet worden met onvriendelijkheid. Het halfpension was ruim voldoende en prima. de kleine kaart bij de bar aan het zwembad was ruim voldoende en goedkoop. De boulevard was 15 minuten wandelen en verdeeld in touristisch en massaal aan de ene kant en luxe en verzorgd aan de andere kant (Costa del Duque) Maar ook daar was het eten/ drinken niet heel duur en de bedjes ook betaalbaar. Onze kamer was overigens erg ruim! van alle gemakken voorzien behalve een vaatwasser. Het terras en buitenaanzicht werkelijk prachtig :D

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Fijne vakantie in leuk complex

Harry
17-10-2019

Leuk complex naast modern winkelcentrum, alles op loopafstand. Het appartement waar wij verbleven was netjes, schoon en wordt dagelijks bijgehouden. Geen noemenswaardig ongedierte gezien complex wordt goed bijgehouden. Zwembad prima bedjes genoeg en water aangenaam. All inclusive was goed, geen Turkije niveau maar eten was afwisselend en wordt goed aangevuld. Wel vreemd dat All inclusive eindigt als je uitcheckt om 12:00 en pas

‘s avonds vertrekt, minpuntje dus.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam, ondanks dat ze lange dagen maken.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Vermijden, kakkerlakken, aan renovatie toe, slecht

Rudi
30-9-2019

Geboekt half pension via reisbureau.

Eerste keer Tenerife.

Zag er goed uit op foto.

Aangekomen , appartement gekregen.

Viel wat tegen vermits dit allemaal zogezegd gerenoveerd was.

Nuja, t beste ervan maken.

Eten ontbijt was oke. Wel steeds t zelfde elke ochtend.

Avondeten was niet echt wat je moet verwachten als je de Spaanse smaken wilt.

Bijkruiden, eten was dus ook flauw.

Zwembaden koud water, beetje onaangenaam om er in te gaan, zeker als je met klein kinderen gaat.

Afstand naar strand is bergaf, je houdt dus best rekening ermee wanneer je terug loopt.

Winkelcentra zijn allemaal zelfde opzet, vind je op elke plaats steeds terug, klein en niet echt gezellig.

De binnenstraten hebben langs t strand betere winkels.

Op de wekelijkse markt is t druk, echt voor toeristen, souveniers soms duurder dan winkel.

Domper waren de kakkerlakken, volop, zelfs op t buffet.

Foto’s genomen, beschikbaar voor geïnteresseerde.

Gereisd Met partner in september 2019

Geweldig

Coortje
12-8-2019

Dat het fantastisch is .

Wij hadden 2 appartementen naast elkaar alles was schoon en netjes .We hadden all inclusive het eten was er prima .Onze kids 12 en 13 en 18 hadden er ook genoeg te doen leuk vriendelijk personeel zowel bij de receptie als in het restaurant als bij de bar .Mooie zwembaden plek genoeg voor iedereen .Het strand was prima aan te lopen .Wij hebben er echt een top vakantie gehad .En gaan ook zeker terug .We missen het nu al .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Fantastisch!

Sofie
11-8-2019

Heel mooi onderhouden hotelcomplex. 1 groot zwembad, 1 kleiner. Prima onderhouden! Heel lekker en gevarieerd eten. Wij hadden half pension, je kon allerlei snacks eten 's middags aan de bar of het zwembad wat wel handig was. Ruime keuze en super lekker! De eetzaal wel niet zo gezellig, als je niet op tijd gaat eten kon het zijn dat je moest wachten. Mooie en ruime kamer met frigo. Het hotel is gelegen net achter een winkelcentrum met heel mooie winkels en ook een afgesloten (betalende) speeltuin. Hotel is prima gelegen om allerlei uitstappen te doen! We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Redelijk tot goed

Jolanda
6-8-2019

Hotel/appartement is prima maar weet wat je boekt bij all inclusive boeking. Wij hebben 13 dagen all inclusive geboekt maar niet gekregen. 1e dag 21.15 aankomst in complex daar konden we nog net op de valreep een bordje al behoorlijk afgekoeld eten krijgen. Op vertrekdag moet je voor 12 uur uitchecken, pasje en polsbandje inleveren en vervalt je all incl. arrangement. Wij hadden avond vlucht terug, die dag kun je dan alleen gebruik maken van het ontbijt en daarna de hele dag niets meer. Van de 13 dagen slechts 11 dagen van all incl. gebruik kunnen maken.

Hygiëne in het restaurant laat wat te wensen over, servies en bestek niet schoon, eten niet altijd goed warm.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Goed app

De groot
6-8-2019

Te ver lopen naar het strand. Geen last gehad van de verbouwing. Goed kamers . Eten was elke dag het zelfde. Personeel is vriendelijk. Lekker zwembad

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastiche

Coby en Geert sijbring
18-7-2019

Een prachtig hotel erg vriendelijk personeel goede en schone kamers. Maar wat ver boven vele andere hotels is geregeld was het verzorgen van het gluten eten voor mijn vrouw Die dit om medici reden moet hebben. Nog nooit in al de 15 jaar dat wij ook all-in boeken zo goed verzorgt gehad . In alle opzichten een zeer goed hotel

Gereisd Met partner in juli 2019