Zoover

8,6

Prima

Anoniem
17-7-2017

Ligging: Ver uit de richting van de verschillende dorpen, met taxi overigens prima te doen (niet duur)! Je kunt niets aanlopen doordat je dan over een drukke weg moet en langs de kust zijn er alleen rotsen.

Eten: Voor een all inclusive hotel redelijk goed. Soms zijn er wel dingen op, door gierige mede vakantiegangers, maar het wordt snel bijgevuld. Vlees was doordat het in bakken ligt niet van al te beste kwaliteit. De specialiteitenrestaurants, waar je drie keer heen mocht, waren super!!!!

Overige punten niets over te zeuren, was een schoon hotel met een groot zwembad, ruime kamers, een leuk animatieteam, sports bar en niet te vergeten een karaoke bar (neem wel oordoppen mee!).

mooi hotel

groot
2-4-2014

Ruim opgezet.

Vriendelijke mensen werken er.

Alleen zwembad steenkoud.

Dit moet echt beter.

Voor de rest goed voor elkaar.

Gereisd Anders in maart 2014

Beetje saai !

Peter
27-7-2010

We zijn hier voor de tweede maal geweest,(eerste keer nu al 7 of 8 jaar terug) en hadden het gevoel dat er niets is veranderd, behalve het eten wat de eerste keer stukken beter was.

Als we vergelijken met de hotels welke we in Turkije hebben gehad verlangen we nu al terug naar Turkije!!!

We zijn hier geweest van 28/06 tot 11/07.

Waar we ook stress van kregen was de bijna dagelijkse bewolking!

S'avonds kon je een truitje met lange mouwen best gebruiken, waar we niet waren op voorzien.

Voor ons nooit meer Tenerife!!!

Ge-wel-dig!

Jill
28-5-2009

Net terug van Bahia Principe! Wat een geweldige vakantie.

Kamers: Zeer netjes en groot, wij zijn bij mensen op de kamer geweest die een junior suite hadden, bij die van ons was alleen de gang kleiner!

Eten: Voor iedereen wel wat! Altijd netjes en lekker!

Ligging: Tsja, het ligt wat van Las Americas af maar voor 1 euro 75 met de bus zit je binnen 15min in het centrum. En 1x per dag gratis shuttle. Huur een auto en je kan doen en laten wat je wil, zie je ook nog wat van de mooie omgeving.

Service: Prima! Obers komen aan de tafeltjes voor te bestellen, en wat de alcohol betreft, héél veel keus en genoeg ;)

Prima prijs/kwaliteitverhouding 2

Melvin - Huissen
9-5-2009

Zwembaden: 1 verwarmd zwembad, loopt langzaam af, ideaal voor kleine kindjes. 1 niet-verwarmd bad. Geen glijbanen, hele dag toezicht door badmeester.

Animatie: was deze keer slecht (nauwelijks/geen bezieling, slechte communicatie, elke dag dezelfde saaie muziek).

Omgeving: drama, afgelegen, maar van tevoren bekend.

Minpuntjes:

- geen speeltuin voor kindjes, wel springkussens 's avonds op het pleintje bij de minidisco (€ 4 per kind per avond, waarom niet gratis?);

- bus naar Las Americas € 5 p.p. (alleen gratis om 10.45 heen en 14.45 terug, taxi enkele reis ca € 20);

- bar sluit om 23.00 uur dus dringen om 22.55 uur;

- geen gratis drank in de sports bar op het pleintje boven;

- relatief kleine balkons met maximaal 2 stoeltjes (ook bij de junior-suites).

Prachtig complex, er zijn zeker mooiere hotels die veel centraler/leuker liggen maar die zijn duurder.

Schitterend hotel!

de Paepe
    17-11-2008

Juist terug van een heerlijke vakantie.

Wij zijn van het principe om slechts één maal terug te gaan naar een bestemming. De wereld is immers groot genoeg om te verkennen. Dit kan misschien een uitzondering worden. Dit is echt een aanrader, het hotel wordt zeer goed onderhouden, de zwembaden, de tuin, de kamers, het restaurant. Enkel de ligging is een minpuntje. Te voet kan je niet naar Los Americas of Los Christianos. Er loopt enkel een drukke baan naartoe die te voet of met de fiets te gevaarlijk is. Er zitten hier ook veel engelsen die zich dikwijls eens vergissen bij het kiezen van het juiste baanvak. Maar om kort te besluiten een prima vakantie gehad. De All Inclusive is ook een complete alle inclusive

Heerlijke vakantie gehad

2 broers en schoonzussen
    1-10-2008

Het hotel was prima, de kamers ruim en schoon alleen de bedden erg hard.Het ontbijt was helemaal top en de warme maaltijden waren goed.Er zijn altijd mensen die klagen. Alleen 's avonds tegen 22.50u staat de bar vol met engelse om de glazen eens goed te vullen omdat het drinken gratis is tot 23.00u Alleen hieraan hebben wij ons gestoord.Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel is afgelegen, je kunt het beste een auto huren dan kun je ook ergens anders naar toe en het eiland verkennen.

De zwembaden en de ligging van de tuin waren toppie en goed onderhouden.

Wij hebben heerlijk genoten van deze vakantie in bahia principe costa adeje

Net terug van onze eerste keer (04-11-07 / 11-11-07)

Dré & Rik - Maasmechelen - België
    13-11-2007

Net terug van onze eerste keer (04-11-07 / 11-11-07). Ik ga me een beetje baseren op onderstaande reacties :-).

Mijn voorgaande vakanties waren er van zon en uitgaan!!! We gingen deze keer bewust voor de zon en rust... wisten wij dat we zoveel meer gingen krijgen... Prachtig hotel, mooie gevarieerde gebouwen, de inkomhal...tja... Het personeel dan... absoluut vriendelijk...ook na je 10e drankje ja :-) Ze brachten ons met een caddy naar de kamer, die jongen wou absoluut geen fooi aanvaarden! Wat betreft de "Engelsen" enz... nu dat volk is reeds "berucht" maar daar moet je geluk mee hebben hé.. daar kan het hotel zelf niet veel aan doen. Er waren veel Engelsen aanwezig maar iedereen was super gedisciplineerd! Geen uitspattingen, geen lawaaihinder...lekker rustig!

Dan het eten...dat zou gevarieerder kunnen las ik hieronder...nou!!!! NOG gevarieerder, dat kan niet! We hebben in 8 dagen elk dag iets anders gegeten..je krijgt dan ook nog de mogelijkheid om 3x à la carte te gaan eten (heerlijk!!)... Het eten is subliem! De animatie is altijd voor discussie vatbaar hé..voor de één heel leuk, voor de ander saai...nu ze deden enorm hun best en het zwembad zat vol met enthousiaste mensen!! Leuk toch! Waar ik hier nergens iets van lees is toch wel de nu volgroeide prachtige tuin! Een fantastische plantenkeuze prima onderhouden! Nu ik het toch over onderhoud heb, ze poetsen en kuisen daar dag én nacht... alles is steeds piekfijn in orde... de poetsvrouwen worden zélf nog eens gecontroleerd terwijl ze aan het werk zijn!

Dan nog de locatie... dat zou dan eens het minpuntje kunnen zijn maar, één, dat weet je al op voorhand als je voor dit hotel kiest en twee, de bushalte is 500 meter van het hotel verwijderd en bus 472 brengt je voor luttele 1,60 euro naar Playa de las Americas (in 12 minuten)... niet klagen denk ik zo... even een kleine tip, zag in Las Americas een advertentie voor het huren van een Citroen Saxo (niet recente auto maar toch): 3 dagen met verzekering voor 48

In een woord PERFECT

David en Miranda
    8-10-2007

In een woord PERFECT. Zeer mooi en ruim opgezet vakantiedorp. De kamers mooi groot en schoon. De All-in formule teveel om op te noemen. Het complex is wat aan de grote kant maar door de ligging en de opzet niet massaal. De zwembaden en de tuin zijn prachtig. Het eten is zeer goed en gevarieerd en wil je een keer geen buffet dan kun je altijd nog iets nuttigen in één van de a la carte restaurants, één minpuntje echter, je moet wel in de rij staan voor de reservering. Verder is er in de nabije omgeving niet veel te beleven. Maar voor een kortdurende vakantie is deze accomodatie zeker de moeite waard. Wij gaan absoluut nog een keer terug.

Prachtig hotel

Sabine Savarino
    19-7-2007

Prachtig hotel. In tegenstelling tot de andere Bahia Principe Hotels (Mexico, Dominicaanse) staat de animatie op een laag pitje. 's Avonds enkel shows, weinig of geen interactie van hotelgasten.

Mooi hotel en zeer verzorgd maar veel te rustig voor mensen die een actieve vakantie wensen.

Ligging : eerder een nadeel, is zeer afgelegen en bus terg naar hotel is enkel beschikbaar tot 19u. Je bent dus genoodzaakt oml een taxi terug te nemen wat komt op een kleine 20€/enkele rit.

Voor mensen die rust zoeken, ideale bestemming.