Zoover

8,6

Wij zijn fan!

Alice
19-6-2019

Inmiddels alweer 9 keer hier op vakantie geweest. Het is er zeer schoon, het eten is vers en goed, het personeel is zeer servicegericht en er is een goede arts binnen handbereik. Ons gezin reist met een officiële hulphond en deze is hier ook meer dan welkom en hij mag overal op het complex komen. Er is voldoende aanbod als je activiteiten wil gaan doen en er is genoeg ruimte om te relaxen. Een prima vakantieplek dus!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Heerlijk ontspannen vakantie!

Manon
20-4-2019

Schone ruime kamers, eten was goed voor een all in buffet. Voor mijn zoontje die allergisch is voor koemelk maakten ze speciaal pizza zonder kaas. Mijn zoontje was jarig, de kamer werd versierd en we kregen champagne.

Genoeg activiteiten, voor volwassenen en kids. Er is 1 zwembad waar de activiteiten zijn, het andere zwembad is heerlijk rustig. In de omgeving kan je prima wandelen. Er is niet veel drukte. Bij de rotsen kan je heerlijk zitten en naar het water kijken wat tegen de rotsen slaat. Oja en bij het ontbijt kan je buiten zitten met uitzicht over de oceaan. Echt heerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Super hotel

Diane
21-8-2018

Dit hotel is echt een aanrader. Het eten was super lekker, elke avond ander thema. Uiteraard is er altijd, pizza, patat, saladebar, vers fruit en pasta te verkrijgen. Veel engelsen die handdoekje leggen 's morgens. Maar er zijn over de hele dag genoeg strandbedjes beschikbaar. Ze willen op 1 of andere manier graag om 07:00 uur op de eerste rij liggen. Het hotel ligt rustig gelegen, voor ons ideaal. Wij hebben een huurauto tot onze beschikking gehad en konden vanuit dit hotel het eiland verkennen. Het hotel is verder erg schoon, je ziet het personeel de hele dag poetsen en opruimen. Het hotel bestaat uit 2 delen. Wij zaten in het Tenerife deel, maar je kan ook gebruik maken van alle faciliteiten van het costa Adeje deel (ziet er net iets gelikter uit, maar ook duurder). In totaal 3 mega grote zwembaden, 2 bubbelbaden en peuterbadjes. Geen glijbanen, maar je mag wel met opblaasspullen in de baden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

geweldig hotel met prachtige tuin

Nancy
11-8-2018

wat een heerlijk en goed hotel. zwembaden zijn super, heerlijk water geen chloor. de tuin bij Costa Adeje was prachtig nog nooit zo'n mooie tuin gezien. het eten was ook erg goed veel variatie en iedere avond een ander thema( wat wel wekelijks word herhaald). obers zien dat je glas bijna leeg is en vragen dan of je nog een glas wil. Wat ook echt super was is dat het koelkastje op de kamer dagelijks word bijgevuld ( fles water blikjes cola fanta en 2 blikjes bier)dat hebben wij nog nooit gehad bij all-in. Het personeel heel vriendelijk en werkt hard. De kamers, bij het zwembad, toiletten, bars overal is het schoon. het hotel ligt wel wat afgelegen maar je bent in kwartiertje met auto/ taxi ( ongeveer voor € 13,50 enkele reis) in centrum van Costa Adeje. dit hotel zou ik zeker aanbevelen. wij willen zeker nog eens terug. een heerlijk relaxte vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig !

L.E.M. Vermetten
13-5-2018

Super hotel op een super eiland !

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Prijs-kwaliteit fantastisch!

MarloesN
6-1-2018

Het resort is erg mooi en netjes, het wordt perfect onderhouden en schoongemaakt. De kwaliteit van het eten is fantastisch, de buffetten zijn echt grandioos om te zien en zo smaakt het eten ook. De service van al het personeel is heel goed, ze zijn uiterst vriendelijk en gastvrij.

Wat wij storend vonden is het handdoekje leggen rondom de zwembaden. Wij deden hier niet aan mee en daardoor was het soms wel lastig een lekker plekje te vinden. Verder zelfs in de herfstvakantie nauwelijks Nederlanders, alleen Engelsen, en dat vond ons zoontje van 5 wel jammer.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Geweldig.

Anoniem
2-12-2017

Super hotel.:)

Geweldig eten, schone kamers, vriendelijk personeel.

Heerlijk verwarmd zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2017

Prima

G
20-11-2017

Kamers waren zeer netjes en goed schoon, wij zaten helemaal achteraan naast de tennis baan lekker rustig.

Personeel super vriendelijk en behulpsaam

min punten:

veel Engelsen die handdoekje leggen (heel vroeg in de ochtend al dus geen bedjes te vinden aan het zwembad).

geboekt via touroperator zij hebben foto's van het mooiere en grotere complex aan zee op de site staan. maar daar kom je niet te zitten als je via touroperator boekt.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Geweldig!

Sandra Daalder
9-8-2017

Met zoontje van 6 gegaan. Waanzinnig leuke animatie, super professionele shows, heerlijk eten, goed personeel, mooi uitzicht kamers!

Prijs kwaliteit top!

Echte aanrader... !!

met taxi naar winkels voor +- 15,- enkeltje.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Goede prijs/kwaliteit

Sofie
11-6-2017

Groot hotel. Goede wat oudere kamer, maar zeer proper. Alles in het hotel is kraaknet. Goede buffet restaurants en 5 leuke à la carte restaurants. Wij hadden een auto gehuurd aan de luchthaven. Maar een half uurtje rijden. Huurauto's zijn spotgoedkoop in Tenerife. Net zoals benzine.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017