Zoover

2008

top!

Melanie
18-11-2008

Al 2 keer geweest, en september 2009 gaan we weer. Alles vinden wij er goed.

Idd de ligging is niet top, maar dat weet je toch van te voren? Wij huren altijd een paar dagen een auto voor tripjes (Loro park).

1 keer de buurman geprobeert, Dunas, maar snel weer het jaar daarop naar BPCA gegaan!

Gereisd Familie in november 2006

Voor herhaling vatbaar

Hill
27-10-2008

Uitstekend hotel, schone kamers met mooi uitzicht over zee. Eten perfect.

Gereisd Familie in oktober 2008

heerlijke vakantie

jen en lex
16-10-2008

Wij zijn vorige week teruggekomen uit Tenerife en het was super! Het hotel ligt welliswaar afgelegen maar dat weet je van tevoren. Het bestaat uit 2 hotels en daar mag je dus gebruik van maken. Het andere hotel is bahia principe costa adeje is mooier gelegen en meer zwembaden, maar ook meer trappen en grotere afstanden van kamer naar bijv. receptie of restaurant. De kamers zijn ruim en schoon. Het eten is gevarieerd en lekker. Er zijn ook een aantal a la carte restaurants die je moet reserveren en die zij ook heel lekker!! Animatie-team is ook leuk. Mooie tuinen om het zwembad. Al met al een heerlijke relax vakantie!

paradijsje op aarde

8-10-2008

Mooie zwembaden, vriendelijke personeel, heerlijk eten, voorbeeldige schoonmaak van de kamers. De Fitness toestellen (Loopband en fietsen) onder de maat, er moet geinvesteerd worden in deze toestellen!

Gereisd Familie in oktober 2008

Voor herhaling vatbaar!

AvS
6-10-2008

Erg goed hotel. Met name het eten is zeer goed. De kamers zijn zeer ruim en de schoonmaak is echt goed. Hoewel het hotel wel is ingesteld op kinderen vonden wij de miniclub en minidisco aan de magere kant.

Gereisd Familie in september 2008

goed onderhouden schoon hotel

A. van Lis
29-9-2008

Hotel ligt afgelegen, maar dit is geen probleem. Voor ongeveer 15 euro kun je met een taxi naar het levendige centrum. Aanrader is Playa del Duque met luxe winkels en cocktailbar Acanto. Excursietips zijn Royal Delfin en Loro Parque.

Je krijgt echt waar voor je geld. Enige minpuntje van het hotel is het eten in buffetrestaurant el Mirador. eten is lauw/koud. Daarentegen is het eten in de themarestaurants goed. Per week kun je voor drie restaurants reserveren. Je kunt ook reserveren na 14:00 uur voor een themarestaurant in hotel Bahia Principe Tenerife.

echt super...een aanrader voor iedereen...!

Kimm van Oijen
9-9-2008

zijn afgelopen zaterdag terug gekomen van een tweede keer bij deze accomodatie op tenerife en kan niet anders zeggen dan dat we weer een geweldige vakantie gehad hebben met ons gezinnetje (dochtertje van bijna drie) en schoonmoeder....en we hebben wederom erg genoten van alles en iedereen.

het was voor ons de tweede keer want vorig jaar zijn we hier ook geweest en hebben we net zo genoten als deze vakantie ik kan het echt iedereen aan raden volgend jaar gaan we waarschijnlijk weer terug maar dan met de andere opa en oma dus mat zijn zessen...eten was goed het personeel was hartstikke vriendelijk en onze kleine meid heeft erg genoten van alle aandacht en het zwemmen en de kinderdisco enz dus echt voor iedereen een echte aanrader...!

Super hotel

J.P.
4-9-2008

Wij zijn begin juni 8 dgn naar dit fantastische hotel geweest.

We hadden een gewone kamer, maar wel met een gigantisch balkon wat ideaal was voor onze kleine van 1,5 jaar. Deze kon heerlijk op het balkon spelen.

Op de ligbedden op het balkon konden wij genieten van de zon als de kleine zijn middagdutje deed.

Het eten was perfect en genoeg te kiezen.

Vriendelijk personeel en service uitstekend.

Enige minpuntje is dat je vroeg een plekje aan het zwembad moet reserveren.

Bahia Principe Tenerife is ideaal voor kleine kinderen, alles is hier vlak.

Bij Bahia Principe Costa Adeje zijn namelijk ontzettend veel niveau verschillen, niet te doen met een buggy of voor een kind van 1,5 jaar.

Al met al een aanrader !!!

Je weet van te voren dat het hotel afgelegen ligt, maar als je wil kan je met de taxi of de bus van het hotel naar Playa de las Americas gebracht worden.

super goed hotel en prachtige zwembaden

fam g.c heuveling
2-9-2008

eten en drinken de shows alles was gewoon prima ruime schone kamers genoeg ligbedden thema restaurant helemaal toppie bij het ontbijt lekkere verse vruchtensapje gewoon supergoed gehad en dat voor de derde keer alleen het moet niet duurder worden

Gereisd Familie in september 2008

Fantastisch hotel

melanie oskam
1-9-2008

Ben in de periode van 20-08 t/m 29-08 in dit hotel geweest (bahia principe Tenerife) is iets kleiner opgezet dan bahia principe costa adeje dat vond ik zelf zeer prettig het was daar niet zo druk en allemaal gelijk vloers kon je van costa adeje niet zeggen heuveltje op, heuveltje af. Wij hebben ons prima vermaakt daar, kamers zijn schoon, bedden erg hard, zwembaden heerlijk maar wel om 07.00 uur je wekker zetten voor een bedje bij het zwembad, genoeg annimatie de hele dag, eten prima ruime keus bij het buffet maar vond het allemaal heel erg droog (vlees, vis) 'savonds kinderdisco en om 22.00 uur was er altijd wel een show te bekijken. Om het hotel heen helemaal niets te doen, bushalte was 500 meter van het hotel vandaan en voor euro 3,50 zat je in playa de las americas (laatste bus 20.25 uur)terug met de taxi euro 15,00. Wij hebben het erg naar ons zin gehad!!!