Zoover

8,6

fantastisch

dirk
28-9-2019

inmiddels al voor de 17 x onze vakantie doorgebracht in bahia principe costa adege.

tot nu toe nog zeer tevreden .

lekker eten en drank , all in.

het restaurant braziliaans (met bediening) is ook een aanrader, inbegrepen in de prijs.

vriendelijk personeel zowel aan de bars als het kuispersoneel.

het hotel is iets wat verouderd , maar zeer proper binnen en buiten

wel wat afgelegen maar voor ons geen probleem, met taxi ben je binnen 15 minuten in play de las americas.

in het hotel kan je ook de ganse dag verblijven, grote zwembaden , voldoende animatie zoal overdag als s'avonds , de bar sluit wel om 23 uur.

we kijken al uit naar de 18 maal.

Gereisd Met partner in september 2019

Heel goed.

Emma
16-9-2019

Heel goed hotel met overal vriendelijk personeel.

Het hotel is heel groot met vele zwembaden waardoor je altijd wel een plekje vindt.

Er zijn veel trappen maar ook liften.

Het eten is er lekker.

Alles is er proper.

De kamers hebben een opsmuk nodig en er zijn maar twee stopcontacten, een in de badkamer en een in de slaapkamer.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldig

Ingrid
7-9-2019

Niks op aan te merken! Vriendelijk personeel. Goed eten!

Als je van wat drukker houdt dan is t hotel afgelegen. Maar wij hebben n auto gehuurd en als je geen schrik hebt om daar auto te rijden dan is het goed te doen. Costa adeje is echt n aanrader om naartoe te gaan!

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastische vakantie!

Stel uit Limburg
13-7-2019

Dit hotel is echt buiten verwachting prachtig,geen één minpunt het is dat een 10 max.is anders gaven we een 12!!

Nu al bezig of we volgend jaar hier weer naartoe gaan!

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig hotel, we gaan graag nog een keer terug.

Wil van Leeuwen
21-6-2019

Het is een mooi hotel met schone kamers en verblijfruimtes. Het eten in het buffetrestaurant en de a la carte restaurants is heel goed. Al het personeel is vriendelijk, behulpzaam en beleefd. Het hotel ligt ietwat afgelegen maar er is een bushalte boven aan de straat die je voor niet teveel geld naar verschillende plekken brengt. Er is wel een gratis shuttlebus te boeken bij de receptie die je naar Playa de las Americas brengt. In het naast en bijbehorende hotel zijn ook verschillende excursies te boeken. En wil je gewoon de hele dag bij het zwembad liggen dan is het daar ook goed vertoeven. Er is een enthousiast animatieteam. 's-avonds is het gezellig op het terras bij de lobby met iedere avond een andere zanger of zangeres.

Geweldig

Gert
18-6-2019

Voor de tweede keer in dit geweldige hotel. We komen hier zeker weer terug. Het was weer geweldig.

Zalig zorgeloos genieten.

LENS ROGER - VANDEREET SYLVIE
1-5-2019

Wij komen hier reeds een paar jaar. De minste vraag krijgt een antwoord of oplossing. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Alle faciliteiten zijn aanwezig en beschikbaar. Buffet, restaurants, zwembadbar en keuken of nachtelijke snackshop alles is er. Keuze genoeg. Het hotel is blijkbaar zo ingericht dat je nooit of nergens de indruk krijgt dat het hotel nokvol zou zitten. Vroeger stond het hotel ongeveer alleen in de omtrek, tegenwoordig zijn er in de omgeving al wat hotels bijgekomen maar die staan zo veraf dat je er helemaal geen last van hebt. Ook de rijbaan vanaf de snelweg is tegenwoordig aangepast met een mooie rotonde met alle gemak. Kortom, wij zijn er heel erg tevreden en daarom keren we in juni eerst komend weer is naar hier.

Gereisd Met partner in november 2018

Super

Stomphorst
27-4-2019

Dat het super de luxe is genieten van de vriendelijke mensen en dat het erg schoon is je moet er geweest zijn

Gereisd Met partner in november 2018

Dee Kortekaas van leeuwen
25-4-2019

Zeker aan te raden. Mooi schoon hotel. Vriendelijk personeel en prachtig eiland.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

Thijs Van Gimst
25-4-2019

Goed verblijf goed eten dicht bij boulevard, zijn 2x geweest gewoon goede prijs/kwaliteit

Gereisd Met partner in mei 2018