Zoover

8,6

Heerlijke vakantie gehad

Esther Ordas
3-12-2018

Een ontzettend goed hotel dat uit 2 gebouwen bestaat. Wij zaten in het bij gebouw en vonden het daar heerlijk omdat het wat rustiger was. Mooie ruime kamer en goed schoon! Dagelijks werd de minibar ook gevuld. Het eten in dit hotel is heerlijk, veel afwisseling en heel veel keus. Het zwembad was een beetje verwarmd wat wij ook fijn vonden in plaats van in een ijskoud bad te moeten plonsen, het zwembad heeft zout water.

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen dan is dat de a la carte (weinig keus en niet zo lekker als het buffet) en de locatie van het hotel. Wij hebben om die reden voor 3 dagen een auto gehuurd.

Tterug super..

D'hondt chantal
1-12-2018

terug zeer goed..voelt aan als een tweede thuis..

Heerlijk!

Aafke Zwart
1-12-2018

Heerlijke vakantie gehad! We hadden een gerenoveerde kamer, dit was echt onze smaak en vonden we beter dan de oudere kamers! Bedden zijn wel wat hard en kussens dun maar dit is alleen de eerste nacht even wennen. Verder is alles goed schoon op de kamer en over het verblijf, prachtige tuinen! Helaas was de wc soms wat vies. Personeel is echt super en de shows van het animatie team is echt de moeite waard! Live optredens mogen wel wat verbetering.. het hotel ligt inderdaad wat afgelegen maar openbaar vervoer en taxi's zijn niet duur! Eten is gevarieerd dus voor ieder wat wils! alweer de 4e keer dat we hier waren en volgend jaar komen we weer!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Sfeer vol hotel met voor ieder wat wils !!

John Meijer
1-12-2018

Het hotel ligt in de streek Playa Paraiso en dat betekend als je weg wilt een taxi /huurauto regelen of het openbaar vervoer nemen .

Het hotel is zo gebouwd dat het op een klein dorp lijkt met prachtige tuinen met daarin de zwembaden .

Het is zeer goed onderhouden en van kamer tot alle ruimtes super schoon .

Het is gebaseerd op de All inclusieve formule met zeer ruime buffetten en 4 ala -carte restaurant waar je na resevring ook gebruik van kan maken.

Hè eten is van goede kwaliteit met voor ieder wat wils .

Het entertaiment is leuk met savonds op een groot plein optredens en tevens is er iedere avond muziek van diverse artiesten op het terras .

Het is zeker een hotel waar je meerdere keren naar toe wilt .

Gereisd Met vrienden in november 2018

Groot complex met voor- en nadelen

Karin
26-11-2018

Komen hier al een paar jaar. Mooie tuin en grote zwembaden. Schone kamers. Maar hotel wordt wel gedateerd. Douchen in de badkuip met een "kleef"gordijntje kan echt niet meer. Personeel vriendelijk en voorkomend. De kwaliteit van de buffetten is minder geworden en nog steeds moet het personeel hard werken om alle gasten goed te bedienen. De kwaliteit van de bandjes `s avonds is vaak slecht.

Ook moet je nog steeds betalen voor WiFi op je kamer en kluisje, All Inclusief in 2018!! Ze noemen dat EXTRA service.

Volgend jaar naar een ander hotel kijken.

Gereisd Met partner in november 2018

Super

Piet
21-11-2018

Niks teveel gezegd , was zeer goede vakantie en hotel

Gereisd Met partner in november 2018

Fantastisch en voor ieder wat wils!

Melanie budie
20-11-2018

We hebben ontzettend genoten van dit Eiland, maar ook zeker weten van dit hotel. Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Heerlijk eten, fijne animatie, super zwembad en overheerlijke drankjes. De verzorging was ook perfect en het onderhoud in de prachtige tuinen konden we iedere dag van genieten.

De gehele periode dat we op dit eiland verbleven hadden we ook een auto gehuurd. Dat we de mooie plaatsjes en strandjes konden bezoeken en konden genieten van de mooie bezienswaardigheden en trekpleisters.

Helaas komt aan alles een eind en normaal zouden we het weer fijn vinden naar huis te gaan, maar hierbij hadden we graag nog een weekje langer willen blijven.

We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in juni 2016

Was top nu nog redelijk

Frank
19-11-2018

Eten prima / ligging minder maar daar kies je voor / hotel heeft wat vernieuwing nodig kamers maar is nog ok. Wat wel achteruit gaat is de service in de restaurants trage afruiming/ trage bediening misschien door het verminderen v/h personeel. Ligstoelen aan het zwembad zijn aan vernieuwing toe ook de terras stoelen.

Adembenemend mooi!

Samantha schepers
17-11-2018

Het was werkelijk waar prachtig!

Wij lagen heel dicht bij de boulevard waar het tot midden in de nacht heel erg gezellig was! Ook was er heel veel te doen, zoals een heleboel leuke excursies, wij hebben een buggy safari, en jetski safari gedaan, beide adembenemend mooi! Ook hebben wij dolfijnen gezien in het wild, wij waren hier 11 dagen en het was echt té kort! Eten was goed, zwembad was mooi, wij hebben echt een prachtige vakantie gehad en komen zeker nog terug hierheen!

Gereisd Met partner in september 2018

een fantastische accommodatie met dito service

Henk vB
4-10-2018

Een super klantvriendelijk en goed verzorgd hotel. Service, eten, drinken, animatie alles was gewoonweg uitstekend