Zoover

8,6

Geweldig

Gert
18-6-2019

Voor de tweede keer in dit geweldige hotel. We komen hier zeker weer terug. Het was weer geweldig.

Gereisd Met partner in juni 2019

Zalig zorgeloos genieten.

LENS ROGER - VANDEREET SYLVIE
1-5-2019

Wij komen hier reeds een paar jaar. De minste vraag krijgt een antwoord of oplossing. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Alle faciliteiten zijn aanwezig en beschikbaar. Buffet, restaurants, zwembadbar en keuken of nachtelijke snackshop alles is er. Keuze genoeg. Het hotel is blijkbaar zo ingericht dat je nooit of nergens de indruk krijgt dat het hotel nokvol zou zitten. Vroeger stond het hotel ongeveer alleen in de omtrek, tegenwoordig zijn er in de omgeving al wat hotels bijgekomen maar die staan zo veraf dat je er helemaal geen last van hebt. Ook de rijbaan vanaf de snelweg is tegenwoordig aangepast met een mooie rotonde met alle gemak. Kortom, wij zijn er heel erg tevreden en daarom keren we in juni eerst komend weer is naar hier.

Gereisd Met partner in november 2018

Super

Stomphorst
27-4-2019

Dat het super de luxe is genieten van de vriendelijke mensen en dat het erg schoon is je moet er geweest zijn

Gereisd Met partner in november 2018

Dee Kortekaas van leeuwen
25-4-2019

Zeker aan te raden. Mooi schoon hotel. Vriendelijk personeel en prachtig eiland.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

Thijs Van Gimst
25-4-2019

Goed verblijf goed eten dicht bij boulevard, zijn 2x geweest gewoon goede prijs/kwaliteit

Gereisd Met partner in mei 2018

super perfect

Maria WIERZBOWSKA
23-4-2019

perfect hotel. super omgeving , vriendelijke mensen in hotel en restaurant, erg lekker eten, super vakantie.

Gereisd Met partner in december 2018

Joke van der Lek
20-4-2019

Het ligt wat afgelegen, verder prima hotel!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Heerlijk ontspannen vakantie!

Manon
20-4-2019

Schone ruime kamers, eten was goed voor een all in buffet. Voor mijn zoontje die allergisch is voor koemelk maakten ze speciaal pizza zonder kaas. Mijn zoontje was jarig, de kamer werd versierd en we kregen champagne.

Genoeg activiteiten, voor volwassenen en kids. Er is 1 zwembad waar de activiteiten zijn, het andere zwembad is heerlijk rustig. In de omgeving kan je prima wandelen. Er is niet veel drukte. Bij de rotsen kan je heerlijk zitten en naar het water kijken wat tegen de rotsen slaat. Oja en bij het ontbijt kan je buiten zitten met uitzicht over de oceaan. Echt heerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Nooit meer dat hotel en reisorganisatie! Jammer

J. Muller
17-4-2019

Was in een woord slecht, eten koud en weinig verrassing, appartement werkte toilet niet, kakkerlakken op het buffet, vervoer van vluchthaven naar hotel niet geregeld, hebben taxi moeten regelen, ondanks all inclusive ultra moesten we toch nog bijbetalen voor de cocktails, geboekt via touroperator, dit nooit weer!

Gereisd Met partner in maart 2019

Zou zo weer terug gaan!

Annali van Dijk
30-1-2019

Meest fantastische relax vakantie tot nu toe. Het hotel was top! De service was top, het uitzicht was top en alle voorzieningen waren ook top! Veel te doen voor jong en oud en het personeel deed erg hun best om het je naar je zin te maken. De kamers waren erg goed onderhouden en lekker ruim en het eten was ook prima!

Gereisd Met partner in oktober 2018