Zoover

8,6

Heel goed.

Emma
16-9-2019

Heel goed hotel met overal vriendelijk personeel.

Het hotel is heel groot met vele zwembaden waardoor je altijd wel een plekje vindt.

Er zijn veel trappen maar ook liften.

Het eten is er lekker.

Alles is er proper.

De kamers hebben een opsmuk nodig en er zijn maar twee stopcontacten, een in de badkamer en een in de slaapkamer.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldig

Ingrid
7-9-2019

Niks op aan te merken! Vriendelijk personeel. Goed eten!

Als je van wat drukker houdt dan is t hotel afgelegen. Maar wij hebben n auto gehuurd en als je geen schrik hebt om daar auto te rijden dan is het goed te doen. Costa adeje is echt n aanrader om naartoe te gaan!

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastische vakantie

Familie Quintyn - Vergotte
16-8-2019

Prima hotel met ruime propere kamers. Dagelijks gepoetst met verse lakens en handdoeken.

De buffetten worden tot de laatste moment aangevuld. Genoeg variatie met dagelijks andere accenten.

Je kan kiezen om buiten of binnen te eten.

Bij de themarestaurants is de Italiaan af te raden. De Braziliaan valt nog mee door de show bij het bedienen. Het Aziatisch restaurant is een aanrader.

Het volledige en prachtige domein is proper onderhouden en het personeel is zeer vriendelijk. Hou rekening met de hoogteverschillen (stijgende wandelpaden en trappen) maar deze zijn te omzeilen met de talrijke liften.

In de Village zijn er snacks en niet alcoholische dranken te verkrijgen tot 7u 's morgens.

De 2 immense zwembaden zijn een meerwaarde voor het hotel.

Je weet op voorhand dat het hotel afgelegen is, maar een huurauto of een taxi lossen dit op.

Aan te raden excursies : Loro en Siam Park, Teide by Night.

Alleen jammer dat de bar al om 23u00 sluit.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Zeer genoten!

Claudia
5-8-2019

Top locatie, 2 hotels Tenerife en Adeje, ga voor Adeje. Dicht bij beste zwembad enniet teveel trappen. Bij neckermann niet te boeken!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastische vakantie!

Stel uit Limburg
13-7-2019

Dit hotel is echt buiten verwachting prachtig,geen één minpunt het is dat een 10 max.is anders gaven we een 12!!

Nu al bezig of we volgend jaar hier weer naartoe gaan!

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig hotel, we gaan graag nog een keer terug.

Wil van Leeuwen
21-6-2019

Het is een mooi hotel met schone kamers en verblijfruimtes. Het eten in het buffetrestaurant en de a la carte restaurants is heel goed. Al het personeel is vriendelijk, behulpzaam en beleefd. Het hotel ligt ietwat afgelegen maar er is een bushalte boven aan de straat die je voor niet teveel geld naar verschillende plekken brengt. Er is wel een gratis shuttlebus te boeken bij de receptie die je naar Playa de las Americas brengt. In het naast en bijbehorende hotel zijn ook verschillende excursies te boeken. En wil je gewoon de hele dag bij het zwembad liggen dan is het daar ook goed vertoeven. Er is een enthousiast animatieteam. 's-avonds is het gezellig op het terras bij de lobby met iedere avond een andere zanger of zangeres.

Wij zijn fan!

Alice
19-6-2019

Inmiddels alweer 9 keer hier op vakantie geweest. Het is er zeer schoon, het eten is vers en goed, het personeel is zeer servicegericht en er is een goede arts binnen handbereik. Ons gezin reist met een officiële hulphond en deze is hier ook meer dan welkom en hij mag overal op het complex komen. Er is voldoende aanbod als je activiteiten wil gaan doen en er is genoeg ruimte om te relaxen. Een prima vakantieplek dus!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Geweldig

Gert
18-6-2019

Voor de tweede keer in dit geweldige hotel. We komen hier zeker weer terug. Het was weer geweldig.

Zalig zorgeloos genieten.

LENS ROGER - VANDEREET SYLVIE
1-5-2019

Wij komen hier reeds een paar jaar. De minste vraag krijgt een antwoord of oplossing. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Alle faciliteiten zijn aanwezig en beschikbaar. Buffet, restaurants, zwembadbar en keuken of nachtelijke snackshop alles is er. Keuze genoeg. Het hotel is blijkbaar zo ingericht dat je nooit of nergens de indruk krijgt dat het hotel nokvol zou zitten. Vroeger stond het hotel ongeveer alleen in de omtrek, tegenwoordig zijn er in de omgeving al wat hotels bijgekomen maar die staan zo veraf dat je er helemaal geen last van hebt. Ook de rijbaan vanaf de snelweg is tegenwoordig aangepast met een mooie rotonde met alle gemak. Kortom, wij zijn er heel erg tevreden en daarom keren we in juni eerst komend weer is naar hier.

Gereisd Met partner in november 2018

Super

Stomphorst
27-4-2019

Dat het super de luxe is genieten van de vriendelijke mensen en dat het erg schoon is je moet er geweest zijn

Gereisd Met partner in november 2018