Zoover

Hotel Bahia Princess

8,3

Rigole Eddy
13-5-2019

Zijn reeds 15 maal in het hotel geweest,het was altijd super, proper en vriendelijk personeel. Lekker eten en goede services.

Gereisd Met partner in november 2018

Niet meer voor een volgende keer!

Annette
25-3-2019

Kamers aan de weg, erg druk! Zeker boven de hoofdingang 2 bars aan de overkan met veel overlast

Gereisd Met partner in maart 2019

Geweldig.

Ad Timmers
20-3-2019

Dat men daar geniet , geniet ,geniet. Super , en hard werkend , vriendelijk personeel.

Genoten!

Gonny
29-12-2018

Een heel mooi hotel en het personeel was het vriendelijkste wat we ooit ergens hebben gehad. Echt een compliment waard! Kamer ook mooi, badkamer vond ik persoonlijk jammer dat er geen flexibele douchekop was. De schoonmaak was ook helemaal perfect en alles keurig opgeruimd! Daar hebben we haar ook voor beloond. Eten vonden we de lunch minder maar de rest was goed. De eetzaal is erg vol gezet en het geluid kan er niet weg, waardoor het vaak onrustig leek..... Al bij al een heerlijke vakantie gehad. En genoten van de kerstversiering aldaar en de hele sfeer. Ook de animatie was heel leuk en gezellig. Zwembad was verwarmd, de hele entourage was echt fijn! Dankjewel Bahia Princess!! Mooie herinnering aan Tenerife en misschien nog eens voor herhaling vatbaar.

Het is er fantastische. 4 de keer en super goed

Van Campfort
26-12-2018

We zijner in december voor de 4 de keer geweest. En het is er geweldig. Iedereen vriendelijk. We kunnen geen talen maar ze helpen ons altijd heel goed. Mooi weer en we komen volgend jaar zeker terug. Kamers goed. En altijd netjes. We hebben liever een bouche dan bad. Maar is toch perfect.

Gereisd Met partner in december 2018

Prijs vs kwaliteit is een goed objectief

Leen
19-12-2018

Prima hotel, transfer goed geregeld,fijne logés en correct personeel die zorgden voor een aangenaam verblijf. De prijs is absoluut correct!

Uitstekend hotel!👍✌️

Guillermo
27-11-2018

Echt een aanrader!!

Heerlijk eten,zwemmen met het hele gezin en heel aardig personeel.

In Juli gaan we weer!!

Dus, echt een aanrader!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Marcel
2-11-2018

Prachtig hotel ,goede ligging mooie kamers en fantastisch personeel .

Gereisd Met partner in oktober 2018

Top Hotel ik kan niet anders zeggen!

Diana
13-10-2018

Het was een fantastische vakantie. Wij hadden een late vlucht, en kwamen aan dat het restaurant bijna ging sluiten. Bij aankomst zeiden ze bij de receptie laat uw gegevens achter dan checken wij u in terwijl u nog even wat kunt eten en als u terug komt dan kunt u gelijk naar u kamer. Dat was zo top geregeld. Het hotel is verzorgd, netjes en heel schoon geen ongedierte gezien. Het ontbijt en eten in het restaurant was erg goed ruime keuze, op tijd de aanvulling. Het is ruim opgezet waardoor je niet door had dat er zoveel mensen aanwezig zijn. Het personeel is super vriendelijk. Als je op Tenerife bent moet je op zijn minst de Teide by night doen! echt geweldig. Ik ben gewoon verliefd op Tenerife zo'n mooi eiland! Ik kom zeker terug.

Gereisd Met partner in september 2018

Ik kan het hotel aan niemand aanraden.

Patrick Noorlander
4-10-2018

Dit is absoluut geen 4 sterren hotel ! Werkelijk voor alles moet extra betaald worden (WIFI, koelkast, Jus-d-orange bij ontbijt, parkeren, etc. etc.). Bedden zijn keihard, na douchen is heel de badkamer zeiknat, televisie kon vanuit bed niet worden gebruikt. Zwembaden werden erg vroeg gesloten. Het hotel is zeer op Engelsen gericht (eten, entertainment etc.) Het is ons enorm tegengevallen !

Gereisd Met partner in september 2018