Zoover

Aparthotel Altamira

Aparthotel
7,6

2007

Wel een mooie plek, maar niet voor jongeren veel te ver en

Simone
20-6-2007

Wel een mooie plek, maar niet voor jongeren veel te ver lopen naar het uitgaansleven en inderdaad als je slecht ter been bent hoef je er niet heen te gaan!

Gereisd Anders in juni 2007

Echt een toplokatie, als je de sleutel vh zwembadhek heb 2

Geertje en Hans
18-3-2006

Echt een toplokatie, als je de sleutel vh zwembadhek heb loop je zo het strand op! In sept 2005 zijn wij hier 2 weken geweest. App aan de bebouwde kom zijn te heet, er is geen airco nl,volgende dag kregen wij een app aan de zwembadkant met prachtig uitzicht op zee!Op het vliegveld hebben wij direct een auto gehuurd, ideaal!Je zit zo middenin het uitgaansgeweld als je er behoefte aan hebt terwijl het app heerlijk rustig is. In de hotels in de omgeving kun je `s avond trouwens leuke shows zien. Supermarkt aan de overkant dus iedere ochtend ontbijt met verse broodjes.

1e week oktober vorig jaar hier 1 week geweest

Anita
21-7-2005

1e week oktober vorig jaar hier 1 week geweest. De hele week zon en 30 graden. Alles zag er keurig netjes uit. Mooi zwembad. Appartement werd elke dag schoongemaakt. Aardig en behulpzaam personeel en bij de receptie hadden ze ook 2 internet pc's. Bij de receptie kun je een sleutel lenen (hoef je alleen borg te betalen) en kun je de hele week via de deur bij het zwembad naar het strand. Zeer rustig gelegen complex en als je disco's en veel restaurantjes wilt moet je hier gewoon niet wezen. Het is ongeveer 30 minuten lopen naar Playa de las Americas. Excursie van 5 uur met dolfijnenboot gedaan en dit was echt fantastisch. Heel veel dolfijnen gezien. We hebben ook de eilandtour met de jeeps gedaan, dit is ook erg leuk. Restaurantje bij de receptie was erg goed en goedkoop. Tevens het italiaanse restaurant beneden bij het zwembad, ook goedkoop en lekker. Echt een aanrader!

Mooi ,goed complex ik sluit me verder aan bij de vorige is

Frans Z
20-4-2005

Mooi ,goed complex ik sluit me verder aan bij de vorige beoordeling

met een kleine aantekening het strand is 100 meter verwijderd maar ook 100 meter hoger dus mensen die slecht ter been zijn hebben echt een probleem om naar het strand te kunnen

er is een mogelijkheid om via het zwembad te gaan maar alleen de mensen die er wonen hebben een sleutel van het hek

Ons appartement was ruim en had een groot balcon (ca

Hans en echtgenote.
22-2-2005

Ons appartement was ruim en had een groot balcon (ca. 20 m2). Beetje gedateerd. Het was goed schoon bij aankoms, maar tussentijds werd de schoonmaak maar matig uitgevoerd. Het gebouw heeft veel appartementen in particulier bezit (Duitsers en Engelsen)Het leek wel wat op een bejaardentehuis, wij hadden daar geen moeite mee omdat we dat prettiger vinden dan luidruchtig uitgaande jongelui. Mooi zwembad. Klein supermarktje op 50 m, restaurant in het gebouw. Winkels verder weggelegen (ca. 20 min. lopen).De ligging op het Zuiden was heel goed, uitzicht op een breed grasveld met palmen en de voetgangerspromenade (die doorloopt tot La Caleta in het Noorden). Al met al heel positief

De omgeving was aangenaam rustig

Goede service, mijn koffer kwam helaas 10 dagen later pas

Natascha de Vries
15-11-2004

Goede service, mijn koffer kwam helaas 10 dagen later pas aan maar de receptie heeft iedere dag naar het vliegveld gebeld of er al meer bekend was en ze kwamen zelf met dit voorstel dus dat vond ik echt klasse en heel prettig

Gereisd Anders in november 2004

Vannacht om half 4 thuisgekomen van een geweldige vakantie

Patrick
5-10-2004

Vannacht om half 4 thuisgekomen van een geweldige vakantie. Geweldig mooie tuin, met zwembad dat elke dag grondig schoongemaakt werd. Ligt ietswat ver van het uitgaansgebied, maar wel lekker lopen over de boulevard. Kamers ruim van opzet, prachtig uitzicht over het zwembad en de zee,laat in de middag een heelijk zonnetje op het balkon, wel een wat oude badkamer. De laatste dag moesten we eigenlijk om 10.00 uur het appartement verlaten, maar we werden pas om half 6 opgehaald. Konden de kamer aanhouden, zonder ervoor te hoeven betalen, klasse service dus!

Fraai complex met schitterende tuin in het rustige deel in

Herman
6-7-2004

Fraai complex met schitterende tuin in het rustige deel van Costa Adeje. Zeer ruime appartementen. Inrichting iets gedateerd maar wel netjes. Bezocht in juni 2004

Gereisd Anders in juli 2004

Mooi appartementencomplex

Marlous
20-3-2004

Mooi appartementencomplex. Ruime studio's. Wij zijn in de periode 27-2 t/m 5-3 2004 geweest. Er waren op dat moment erg veel ouderen en overwinteraars; het was echt een 'oase van rust'. Mooi uitzicht van zwembad tot de zee. Erg vriendelijke mensen. Afstand tot playa de las americas prima te doen met taxi, lopend ongeveer half uur a drie kwartier langs deels verlichte promenade. Costa Adeje is heeft nog een mooi stukje natuur, P de Las A is daarentegen veel drukker en de 'mooie stukjes' kom je niet meer tegen. (dat is goed te merken als je de promenade bewandelt)