Zoover
Aparthotel Altamira

Aparthotel Altamira

Aparthotel
7,6

Mooi zwembad maar kamer was minder

Daniellle
4-11-2009

Het complex zag er zo wel heel mooi uit, en het zwembad was ook heel mooi en lekker rustig omdat alleen de hotelgasten daar kunnen zwemmen, wat dus ideaal was omdat je eigelijk altijd wel ligstoelen had. Alleen de kamer was minder omdat er geen arco was, wel een ventilator maar daar voelde je niks van en die hong boven de bank en tafel en niet boven de bedden, wat snachts dus veels te warm was. Vooral de keuken viel tegen, deze stonk heel erg en we hebben dus geen 1 keer in ons appartementje kunnen koken omdat de keuken veel te klein was en niet hygiënisch. Voor de rest hadden we een prachtig uitzicht over het zwembad en het plaatsje Costa Adeje was ook heel mooi! We hebben dus al met al een fijne vakantie gehad!

Kamer op de 2e verdieping aan de zwembad- zijde; mooi en -

Ayka
20-5-2008

Kamer op de 2e verdieping aan de zwembad- zijde; mooi uitzicht en vanaf 13 uur zon op het balkon. In onze kamer werkte de airco niet, de keukenkastjes schreeuwden om een schoonmaakbeurt en we hadden behoorlijk last van (hele kleine) mieren. Groot pluspunt was dat het water (douche of bad) steeds lekker warm was. het reserveren van de stoelen bij het zwembad (wat inderdaad niet toegestaan is) was een meer dan belachelijke vertoning! Er was plek zat, en wij hebben op ieder moment van de dag - zonder te reserveren- een mooie stoel kunnen krijgen.

Zeer mooi zwembad met mooie tuin, werd ook erg goed onderhouden. Op de vertrekdag konden we voor 20 euro langer onze kamer aanhouden. dat hebben we dus niet gedaan. wel mochten we de koffers ergens neerzetten en kregen we een sleutel om in een andere kamer nog even te kunnen douchen. Deze andere kamer was een verschil van dag en nacht met onze eigen kamer: leek als nieuw! Kortom: aardig apppartement, maar soomige kamers moeten opgeknapt worden

Wij hadden de 6de verdieping: PRACHTIG uitzicht vanop La 2

Hoorelbeke Chrisje
13-12-2007

Wij hadden de 6de verdieping: PRACHTIG uitzicht vanop terras! La Gomera vlak voor ons zichtbaar.Mooi verzorgde tuin en zwembad s'avonds prachtig verlicht.3 liften. El Duquestrand op 100m aan 11,40€ voor 2 zetels. Voor disco en nachtleven moet je niet komen, wel voor rust en zon. Vlakbij in de tuin van El Mirador: diner dansant elke avond met liveband: aanrader! Receptie 24u open. Heerlijke bar Acanto voor terrasje of laatavonddrink (tot 3uur open!) Taxi en bus op 100m. Beste en warmste strook kust van Tenerife!!!!!!!!!

Wij zaten op de 4e etage, zwembadzijde met schitterend een

Marijke
23-8-2007

Wij zaten op de 4e etage, zwembadzijde met schitterend uitzicht.Goed app,keuken zonder afzuiger.Geen airo,alleen een plafondventilator in zitgedeelte.Ruim balkon,voor ons zonder zonnescherm.Schoonmaak en handdoeken prima.Een kussen op het ligbed aan zwembad van €2 is echt te veel.Het moeten vechten om een ligbed bij

zwembad om 9 uur is een belachelijke situatie.Strand vlakbij app.heeft geen parasols,koop er zelf één.Het leuke gedeelte van de boulevard is een pittig stuk lopen(20 min.)Er rijdt 1 bus vanaf Altamira naar Playa Las Americas en Los Cristianos.Koop vooral een Bono-bus-card(va.€12, soort strippenkaart)in één van de winkels met Bono vignet.Dan kost de rit ca.€0.85 ipv een los kaartje van €1.25 pp.Boek excursies gewoon in de plaats, is goedkoper en prima.Goede supermarkt naast app, prima chinees en goed restaurant(Oscar's).Het was een prima vakantie.Kan ik echt aanbevelen.

geweldige locatie kamer met zeezicht, mooi verwarmd en op

lammert en marjan
9-5-2007

geweldige locatie kamer met zeezicht, mooi verwarmd zwembad en op een paar meter van een prachtig strand, het el duque strand, strandstoelen met parasol wel duur, €17.20 per dag.

s'avonds heerlijk borrelen op terras met zitbanken bij restaurant la fuenta

Gereisd Met partner in mei 2005