Zoover

7,6

Goede service, mijn koffer kwam helaas 10 dagen later pas

Natascha de Vries
15-11-2004

Goede service, mijn koffer kwam helaas 10 dagen later pas aan maar de receptie heeft iedere dag naar het vliegveld gebeld of er al meer bekend was en ze kwamen zelf met dit voorstel dus dat vond ik echt klasse en heel prettig

Gereisd Anders in november 2004

Vannacht om half 4 thuisgekomen van een geweldige vakantie

Patrick
5-10-2004

Vannacht om half 4 thuisgekomen van een geweldige vakantie. Geweldig mooie tuin, met zwembad dat elke dag grondig schoongemaakt werd. Ligt ietswat ver van het uitgaansgebied, maar wel lekker lopen over de boulevard. Kamers ruim van opzet, prachtig uitzicht over het zwembad en de zee,laat in de middag een heelijk zonnetje op het balkon, wel een wat oude badkamer. De laatste dag moesten we eigenlijk om 10.00 uur het appartement verlaten, maar we werden pas om half 6 opgehaald. Konden de kamer aanhouden, zonder ervoor te hoeven betalen, klasse service dus!

Fraai complex met schitterende tuin in het rustige deel in

Herman
6-7-2004

Fraai complex met schitterende tuin in het rustige deel van Costa Adeje. Zeer ruime appartementen. Inrichting iets gedateerd maar wel netjes. Bezocht in juni 2004

Gereisd Anders in juli 2004

Mooi appartementencomplex

Marlous
20-3-2004

Mooi appartementencomplex. Ruime studio's. Wij zijn in de periode 27-2 t/m 5-3 2004 geweest. Er waren op dat moment erg veel ouderen en overwinteraars; het was echt een 'oase van rust'. Mooi uitzicht van zwembad tot de zee. Erg vriendelijke mensen. Afstand tot playa de las americas prima te doen met taxi, lopend ongeveer half uur a drie kwartier langs deels verlichte promenade. Costa Adeje is heeft nog een mooi stukje natuur, P de Las A is daarentegen veel drukker en de 'mooie stukjes' kom je niet meer tegen. (dat is goed te merken als je de promenade bewandelt)