Zoover

Aparthotel

fantastisch

Jorine de Munck
2-9-2019

Het is een heel leuk kleinschalig complex, aan de rand van het centrum met alles op loopafstand. De kamers waren netjes en schoon van alle gemakken voorzien. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij de receptie als bij de zwemmersbar, vooral Eleonora van de zwemmersbar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

prima locatie, prima app.

nicole
23-9-2018

Het appartementencomplex is rustig en toch heel dicht bij het centrum (met vele restaurants) en strand en winkels en fietsenverhuur (ook elektr.) gelegen.

Zwembad is prima en genoeg bedjes, alhoewel er enkele kapot waren.

Santa Ponsa is een heerlijke plek met een haven en diverse baaitjes en wordt goed schoongehouden.

Het appartement komt overeen met de foto's en was schoon en alles deed het. Wel jammer dat er op de buiten-trappen veel haren liggen.

Helaas kregen wij geen schonen handdoeken, dit doen zij pas na 1 week verblijf, ook geen tussenschoonmaak.

Wij hadden vooraf betaald maar bij aankomst bleef de medew. volhouden dat dit niet zo was, pas na t laten zien van het betaalbewijs draaide hij zonder excuses bij.

Wij hebben niet gekozen voor t ontbijt, ontbijt is n de supermarkt aan de overkant te kopen of in een restaurant te nuttigen

Dit stukje Mallorca is heerlijk voor wandelaars en fietsers waar en drukte en rust dichtbij is

Gereisd Met vrienden in september 2018

Betaalbaar appartement in leuk plaatsje.

Jet
28-2-2018

Prima appartement, wel wat gehorig. Van de keukenuitrusting moet je je niet teveel voorstellen, maar er zijn zoveel betaalbare restaurantjes in de buurt, dat je de keuken niet nodig hebt. Zeer aardig personeel. Strand op loopafstand, klein strandje zeer dichtbij. Zwembad niet groot, maar je mag er wel gebruik maken van luchtbedden etc. Vooral veel Engelsen, geen overlast van gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Ideaal verblijf, netjes en dichtbij zee en dorp

EV
22-7-2016

Erg netjes complex. Kleinschalig. Met een paar passen in het dorpje en bij de zee. Aan de overkant van de straat een winkeltje met heerlijk vers brood 's ochtends en al je andere benodigdheden. Lekker zwembad. Regelmatig schoonmaak en nieuwe handdoeken. Een heerlijk verblijf.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Laura Pape
2-5-2016

Ik vond het heel fijn dat toen onze sleutel gebroken was, ze niet vervelend of boos deden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

santa ponsa heeft een mooi strand en schoon

kees zalm
19-8-2014

super appartement prima service

en aardig personeel ik beveel het iedereen aan

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

We love it!

johan
28-7-2014

Wij komen hier al enkele jaren naar toe en komen hier nog zeker een paar jaar terug. Het is gewoon een fantasche plek. De mensen zijn vriendelijk. Leuke winkels en restaurants. Er is een supermarkt aan de overkant van de straat en het strand is dicht bij. Zwemmen in het zwembad doen wij niet omdat het strand te mooi is.

Gereisd Met partner in mei 2014

prima vakantie adres

deena
3-8-2012

Wij zijn hier van 24 juli t/m 1 aug met zijn 2en geweest.

1e indruk prima, ziet er verzorgt uit. ( wel jammer dat we overboekt waren en dus 1 nacht in een ander hotel moesten slapen, maar het was netjes geregeld )

De kamers waren goed schoon en werden om de dag schoongemaakt + nieuwe handdoeken.

Locatie = prima, goed te lopen naar de bars en restaurants. Gezellig centrum.

1 nadeel was dat de muren wel van karton leken, je kon echt letterlijk verstaan wat de buren zeiden.

De bedden sliepen prima, maar ze kraakten echt enorm.

Ik was bang dat ze elk moment uit elkaar konden vallen.

Maar ondanks dat, hebben wij ons prima vermaakt.

Wel een tip huur een auto, dan kun je de prachtige bergen in rijden echt adembenemend!!

Wegen zijn goed berijdbaar.

Oja vergeet niet het prachtige strandje te bezoeken aan de achterkant van het gebouw links

Dure WIFI !

D. van Tilborg
3-6-2012

We hebben een prima vakantie gehad in Playa Surfing.

Appartementen waren goed schoon.

Oude krakende kleine bedden.

Voor WIFI moest je euro 37,-- voor zes dagen betalen.

Dat is belachelijk. Dat hoort gewoon gratis te zijn!

Gereisd Met partner in mei 2012

De moeite waard!

dick
9-5-2012

We kregen het "slechtste app": aan straatzijde, geen zon. Echter na 2 nachten werd geruild tegen het beste app.: bovenste etage, zeezicht, veel zon; heel klantvriendelijk! Sowieso bijzonder aardige mensen. Ruim, schoon en degelijk appartement qua inrichting. Mooi zwembadje met comfortabele ligbedden.

Bezoek zeker Palma, maar neem alleen de 102; deze bus doet er 20 minuten over. Eén keer namen we de 104 en waren 1.5 uur onderweg!

Treintje naar Soller is wel leuk, maar niet zo spectaculair als reisgidsen zeggen; een gewoon bergdorp dat in 3 kwartier wel bekeken is; houd er rekening mee dat je niet op elk moment terug kunt. Naar de haven van Soller zijn we niet geweest.

Eten in Santa Ponsa kan goed. Op veel plekken worden menu's aangeboden; bij Restaurant President een menu voor 10 euro incl. 1 fles wijn! Ook goed gegeten bij Rhein dat nabij app. ligt.

Bezoek ook de jachthaven; mooi!