Zoover

9,2

Fantastisch !

Bouckhuyt Els
1-10-2019

Echt niets op aan te merken ! Heel vriendelijk personeel ! We werden bij het avondeten zelfs met een paar woorden in het nederlands verwelkomd ! Eten was super ! Heel uitgebreid buffet, zowel 's morgens als 's avonds. Heel gevarieerd buffet en ook alles warm en heel veel aangevuld.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Geweldig mooi hotel!

Laura Huisman
20-5-2019

Fijn hotel! Rustig, prachtig uitzicht en vriendelijk personeel. Ontbijt buffet was erg uitgebreid, avond buffet hebben wij niet voor gekozen. Wel gehorig vooral in de ochtend.

Een must om een auto te huren wil je meer van het eiland ervaren. Mooie strandjes en lekkere eettentjes!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Fantastisch 👍🏻

Ellen lammers
21-11-2018

Een prima adults only hotel

Gereisd Met partner in juni 2018

Heerlijk relaxed

Bart Geerts
15-10-2018

Het hotel ademt rust en vriendelijkheid. Bij aankomst direct een welkom drankje. Het zit op een mooie locatie op de rand van een baai en gelukkig weg van het massa-toerisme (5 min lopen). 2 heerlijke buitenzwembaden (waarvan 1 enkel toegankelijk voor premium pakket) en 1 binnenzwembad. Niet te groot en niet te klein. Sauna is ook heerlijk met 2 sauna's en een Turk's stoombad + koud dompelbad. Genoeg aanbod qua massages en behandelingen, maar kan wel snel vol zitten.

Ontbijt is zeer uitgebreid en iedere dag variatie en waar je prima wordt welkom geheten en geholpen.

Hotel is in 2 gedeeltes verdeeld, met 1 gedeelte dat iets chiquer is (star prestige). Dan heb je toegang tot het mooiste zwembad (iets mooier aangeled en luxere bedden). Het voelt wel iets rustiger nog dat premium gedeelte, maar het is ook geen mega groot verschil. Ik zou er een paar tientjes max per nacht voor over hebben. 3 x per week een gratis kayak tour, aan te raden

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

Zeer mooi hotel in foute omgeving

Anna
16-9-2018

Verblijf niets op aan te merken. Zeer vriendelijk personeel. Hotel netjes en schoon. Eten is erg goed. Eenmalig uitzicht op de zee.

Alleen bijzonder jammer dat zo’n mooi hotel op zo’n slechte deze locatie ligt. Plaatsje vond ik vreselijk toeristisch met alleen maar vreetschuren.

Dit plaatsje doet afbreuk aan de schoonheid van Mallorca. Tip huur een auto en ga het land verkennen.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Mooi luxe hotel👌

Heleen
18-6-2018

Supermooi hotel! Mooi schoon! Personeel is zeer vriendelijk en ze lijken veel plezier te hebben in hun werk. Ze doen het fluitend 😊 de kamers zijn mooi ruim, fijne bedden, goede douche. We zijn voor het hoogseizoen gegaan en het enige nadeel was dat er weinig aansluiting qua doelgroep voor ons was. Voor mijn gevoel waren wij (34 en 38 jaar) de jongste. Er waren in totaal 6 Nederlanders in het hotel waaronder wij met z'n tweeën. De andere 4 hebben we niet ontmoet. Verder alleen maar Ierse mensen. Hele aardige mensen hoor, maar iedereen is een beetje op zich zelf. Moeilijk contact maken. Het is een rustige plaats waar je helemaal tot rust komt.

Gereisd Met partner in juni 2018

Dit is verwennerij met een hoofdletter V

Henny
5-8-2017

Alles klopt hier en is fijn.

Gereisd Met partner in juni 2017

Donna
4-8-2017

Prachtig hotel! Je wordt hier door het personeel op handen gedragen.

Het eten is heerlijk, elke dag wat anders!

Wij waren wel de enige Nederlanders in het hotel.

Op loop afstand ligt het centrum van santa ponsa. Verder is er niet veel te doen in de buurt. Het is absoluut aan te raden om een auto te huren!

Gereisd Met partner in juli 2017

Fantastisch!!

Noortje
24-5-2017

Wat een geweldig hotel! Ik ging voor rust en luxe en die hadden we. Schoon, netjes, vriendelijk, eten was heerlijk. Zelfs aan het zwembad komen ober je cocktail brengen. Cocktail ook All Inclusive. Superleuk steigertje met trapje direct in zee.

Geen handdoekje leggen, genoeg voor iedereen. Wij komen hier zeker terug! Op loopafstand van de uitgaansgelegenheden van Santa Ponsa.

Als kamer hadden wij de juniorsuite: Mega grote kamer, met bubbelbad en een groot ligbed op het balkon en massagedouche. Dagelijk gevulde minibar met chips en nootjes. Bij aankomst direct een cocktail gehad, vakantie begon direct goed. Op de kamer lag er fruit klaar en water.

Net terug! Was in 1 woord geweldig!

Jolanda
5-5-2017

Super, mooie plaats, heerlijk eten, vriendelijke bevolking en schitterende natuur! Gaan zeker terug!!!

Gereisd Met partner in mei 2017