Zoover

Hotel H10 Casa del Mar

Alles redelijk goed.

V. de Vries
8-6-2019

Alles naar wens. Alleen af en toe vreselijke stank op kamer. Niet fijn.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Ik ben hier geweest en daar blijft het bij.

Danny Melis
2-6-2019

Wij zijn zelf H10 bezoekers en wilde eens verandering na Tenerife.

Bij aankomst in het hotel werden we vriendelijk ontvangen.Een welkomstdrankje werd aangeboden.Vriendelijk personeel over de hele lijn.

Maar wat mij stoorde is de discipline van zowel restaurantpersoneel,als gasten.

Er is in dit hotel een dresscode voor het diner.Heren Lange broek,dames casual.

Ikzelf respecteerde deze code.Maar toen we aan tafel zaten zag je de één na de andere binnenkomen met een short en T-shirt.Zelfs op slippers!! En geen enkele medewerker spoorde aan om de mensen te briefen over de code. Zet het dan ook niet op uw website!!!

Restaurant :opnieuw vuile borden !!!,

dag alle handdoeken weg uit de kamer.poetsvrouwen waren vergeten nieuwe handdoeken achter te laten.Gemeld bij de receptie .En pas na 1 uur konden we ons douchen met nieuwe handdoeken.

Het eten is ok ,maar geeft mij geen waaw gevoel.

Gereisd Met partner in mei 2019

prima hotel.

jolanda van de wetering
10-5-2019

hotel was geweldig, personeel zeer behulpzaam het is alleen jammer dat als het slechter weer is dat je kinderen niet binnen kunnen zwemmen. bij aankomst waren er wel wat problemen er stond geen kamer op mijn naam maar op een andere naam. animatie deed zijn best maar stelt niet veel voor.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Ik zou hier zeker nog eens terugkomen.

M.vds
28-4-2019

Mooi hotel. Kamer verzorgd, maar was niet helemaal schoon bij aankomst . Vond dat de hygiëne beter kon. Mooi zwembad, maar niet verwarmd. Ontbijt was prima. Diner was eenvoudig, maar lekker. Heb beter gegeten in andere 4* hotels. Hele fijne ligbedden op het dak van het hotel,met schitterend uitzicht over zee. Ben in april geweest,dus was nog redelijk rustig. Wel héél veel Engelsen .

Gereisd Alleenreizend in april 2019

zeker weer

eric
21-10-2018

Leuk hotel, direct aan een leuk strand, mooi dakterras, goed ontbijt

Gereisd Met partner in oktober 2018

Prima vakantie gehad in dit hotel

Sabrina
14-8-2018

Neem een superior kamer. Wij hebben 1 dagdeel bijgeboekt i.v.m. een late vlucht en betaalden toen voor een 'reguliere' kamer. Deze kamer was echt minder mooi en minder gunstig gelegen dan de superior kamers. Onze superior kamer was erg mooi. We hadden een perfect uitzicht over zee. De animatie is leuk als je een kindje hebt dat van dansen houdt. Onze dochter van 1 jaar heeft echt genoten.

Het zwembad wordt druk bezocht, zo druk dat je vaak geen plek hebt. Mensen gooien 's morgens meteen hun handdoek over bedjes. Erg jammer dat hier niets tegen wordt gedaan. Het personeel is behulpzaam, vriendelijk en werkt heel hard. In de bar (o.a. a la carte diner) gaat het er wat rustiger aan toe. Je moet dan echt genoeg tijd uittrekken om te dineren, want daar gaat men niet zo snel. We kregen niet wat we bestelden en ook de kinderstoelen waren ineens niet voorhanden. We denken dat dit vooral een taalprobleem was, want men sprak slecht Engels.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fantastische vakante gehad!

dolf w
15-10-2017

Hotel H10. Casa del mar heeft nu een totaal nieuw voorgebouw aan de boulevard kant, met een gezellig terras aan de boulevard, en uitkijk op strand en de baai van Santaponsa, waar het 's avonds gezellig vertoeven is!!

Het zwembad is ook totaal vernieuwd , en ligbedden zijn er genoeg aanwezig, fitness ruimte en spa waar je heerlijk kunt ontspannen, zeer relaxed! Er zijn binnen het nieuwe gebouw 2 liften die naar de 5e verdieping gaan ,waar ook een zwembad is , en ook lig en relax bedden staan. Ook is een bar aanwezig, waar je bij Lara je drankje kunt bestellen!!! Je hebt er een prachtig uitzicht over het strand en de baai van santaponsa! Echt super mooi! Vooral met ondergaande zon is het een plaatje. Ook van buitenaf kun je met de lift naar de 4e etage waar ook ligbedden staan , maar dan zonder zwembad! Maar vooral het uitzicht is wonderbaarlijk mooi! Het hotel heeft totaal 6 liften!!

Als je aankomt in het hotel wordt je verwelkomt door het receptie personeel o.a Amaia , Ivo , Jordana en Sandra (en anderen medewerkers…) met een drankje! Verder een prachtige bar waar je je drankje kunt bestellen bij O.a. bij de zeer vriendelijke Carlos, Araceli, Noel, Daniel , Nazaret en David ,.....

Naast het hotel is een supermarkt waar je van alles kunt krijgen, altijd makkelijk vind ik! Ook is het hotel rolstoel vriendelijk, overal is rekening meegehouden. Het ontbijt is ook prima , en er is zelfs champagne !! Het avondeten is wel voor iedereen wat te bedenken gewoon genoeg. kortom echt goed om hier te vertoeven! Er is een ijskastje in de kamer aanwezig, die je zelf kunt aan vullen...., en een grootbeeld TV

Het is echt de moeite waard om hier te verblijven!

Ik heb er in ieder geval genoten , en ga beslist nog ’n keer !!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2017

Goed, schoon hotel, mooie ligging in baai

wilhelmina
6-6-2016

Volgens ons pas gerenoveerd, fris geschilderd, nieuwe bedden, kamer met koelkast, grote flatscreen TV en airco . Eten was uitstekend, heel veel keuze en gevarieerd; warm, koud, vers fruit, salades.

Weinig animatie in hotel maar des te meer buiten hotel.

Zwembad en "tuin / ligplek" wat klein (op de foto's lijkt het groter) maar tegenover het hotel is het strand.

Handdoeken service bij zwembad tegen betaling van borg ( weten veel gasten niet).

Uitstekend openbaar vervoer om het eiland te verkennen, ook mooi om te wandelen.

Prima

n_pellikaan
5-10-2015

Prima hotel. Eten was niet onze smaak, maar wel vers en warm. Ontbijt prima. De ligging is fantastisch.

Gereisd Met partner in juni 2015

Prima schoon hotel.

Meeuwissen
6-8-2015

Mooie en vooral schone accommodatie. Hotelkamer is simpel met geen fohn en koelkast maar wel schoon.

Zwembaden zijn schoon. Eten is heel goed. Afwisselend.

Santa Ponsa is een prachtig plaatsje. Mooi strand.

Er zitten wel veel Engelse in dit gedeelte.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015