Zoover

8,4

Fijn verblijf in Vistamar

Carolien Jonkman
22-1-2019

Mooi hotel en prachtige zwembaden.

Tijdens ons verblijf ging onze airco stuk op onze kamer. Zonder problemen konden we verhuizen naar een nieuwe kamer.

Ook het ontbijt is goed. Het buffet tijdens het avondeten is niet aan te raden.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Super hotel

Dick
25-8-2017

Vistamar is een mooi hotel op een geweldige plek, ligt geweldig aan de haven en je kunt er eindeloos wandelen. Wij hadden geboekt voor half pension, het eten was meer dan goed. Een super plek om tot rust te komen, geen kinderen in dit hotel en dat is heerlijk rustig.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Fijn hotel

Miriam
2-8-2017

Mooie ligging aan haventje...zeer vriendelijk personeel...erg mooi zwembad..

Ontbijt buiten op mooi terras. Aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2017

Prima vakantie gehad!

stefbuigues
8-10-2014

Hotel is echt een aanrader, adult only! Nette, strakke kamers waar iedere dag goed wordt schoongemaakt. Het ontbijt en diner is prima, uitgebreid en lekker met verschillende thema-avonden. Zwembad ruim genoeg en lekker rustig zonder kinderen. Medewerker Douzie is iemand met hart voor zijn werk! Hij geeft je tips en helpt waar nodig. Huurauto is aangeraden, er is voldoende parkeerplek bij het hotel in de straat (gratis!). Autotripje door Mallorca is erg leuk en mooi om mee te maken!

Minpunten: manager is zéér ongastvrij! Als je een kamer hebt waar een vieze rioollucht hangt doet hij geen moeite om je te verhuizen naar een andere kamer. Tip! Kies voor een kamer in het hoofdgebouw, waar ook de receptie gevestigd zit. In het bijgebouw kunnen nare rioolluchten hangen.

goed voor 1 keer

jinx
5-8-2014

heel mooie ligging aan de haven porto colom, rust vind je er ook, wel een erg ouderwets hotel, is aan vernieuwing toe, maar wel heel netjes, onze superior kamer was echt niks, we keken dan ook op een blinde muur en we hebben 210€ opgelegd voor een suite, dan hadden we tenminste een mooi uitzicht op de haven met een terras en ook achteraan een terras, maar de luxe van een suite is er wel niet! Douzie is daar de man van alles en spreekt 5 talen waaronder ook nederlands, wel gezellig is de kleine baai op 800m, cala marcal, een klein strandje met helderblauw water, aan de achterkant van het hotel kan je s avonds iets gaan drinken en daar is de service echt top en heel gezellig, de animatie in het hotel is ook niks biezonders, we hadden het daar niet slecht maar zeker geen hotel om te zeggen we komen hier nog een keer! het is meer een 3* dan een 4, met wat vernieuwing in hotel en restaurant kan daar echt wel iets van gemaakt worden! Maria in de receptie is echt een heel vriendelijke vrouw!!

Fantastische plek

M Bollen
2-8-2014

Wij hebben echt genoten van ons verblijf in El Vistamar! De ligging is prachtig met uitzicht over de baai van Portocolom. Portocolom is een rustig plaatsje, maar de voorzieningen zoals supermarkt, restaurantjes en strand zijn dichtbij. Daarnaast ben je zo in de grotere plaatsen en gezien Mallorca geen groot eiland is, kun je prima in 2 uur naar de andere kant van het eiland om ook daar van de prachtige uitzichten te genieten. Het hotel heeft een mooi zwembad waarbij je altijd beschikking hebt over lekker liggende ligbedden. De kamer is van alle gemakken voorzien, groot 2 persoonsbed, mooie badkamer met goede (bad)douche, tv en koelkastje tegen max 15 euro.

Het personeel is vriendelijk en spreken vloeiend engels en vaak zelfs ook 3 andere talen. Ze doen erg hun best om het gedurende je verblijf naar je zin te maken! Het ontbijtbuffet is perfect, met veel variatie! Het avondeten is ook goed, met veel variatie en heerlijk eten. Ook leuke avondanimatie, niet te veel, dus precies goed!

Nooit meer

Christiaan
18-6-2014

Slecht versleten hotel,eten is lauw en overgegaard.Alles bij te betalen,zwembadbar sloot meer dan een uur te vroeg .Onvriendelijk personeel , erbarmelijk sanitair op de kamer.Geen strand

Gereisd Met partner in mei 2014

super plek. om lekker tot rust te komen

lisa van leusden
13-8-2013

hotel el vista mar is gewoon echt een super hotel. we zijn zonder de kids gegaan en hebben ons echt vermaakt. voor ons sowieso de eerste keer mallorca. goede service. prima personeel. goed warm en variatie met eten. zwembaden waren mooi en schoon. het dorpje erom is goed te doen, we hebben elke avond gewandeld. we zijn super tevreden erover en willen graag nog een keer terug. je merkt wel dat het alleen maar voor boven de 18 is maar dit is wel te doen. het is lekker rustig en we waren nu ook echt de enigste Nederlanders haha. heel weinig russen maar veel duitsers en engelse. super vakantie gehad en zeker weer terug. bedankt.

Fantastisch Prijs kwaliteit adults only hotel

Simon
22-7-2013

Een prijs - kwaliteit zeer goed en superrustig hotel met vriendelijke receptionistes en extra faciliteiten voor mensen met een suite of een junior suite.

Gereisd Met partner in juli 2013

Heerlijk rustig, netjes hotel, aanrader!

Yvonne
2-9-2012

Hotel El Vistamar is een mooi, prima verzorgd hotel. Het ligt op loopafstand van het verder rustige Portocolom. Het hotel (zwembad en restaurant) wordt gesplitst door twee wegen, maar daar komt amper een auto langs. De hele omgeving is rustig. Wij hadden een kamer op de 6e verdieping met prachtig uitzicht, op de haven én op de zee. Het personeel is zeer klantvriendelijk, maar niet opdringerig. Het zwembad is heerlijk! Doordat er geen kinderen zijn is het lekker rustig en je kan er lekker op een schuine helling liggen. Verder zijn er goede en genoeg ligbedden. Het andere zwembad is overigens alleen voor suites, daar zit bijna nooit iemand. Het binnenbad is dicht in de zomer. Het ontbijt is goed en uitgebreid. Het avondeten is in buffetvorm, maar voor een buffet is het prima. Kamer wordt iedere dag schoongemaakt, schoon beddegoed, handdoeken en bijvoorbeeld de spiegel en badkamer wordt ook iedere dag gepoetst. Al met al prima!