Zoover

9,1

fantastisch !

Nadia & Christof
20-9-2019

Wat een top hotel ! super vriendelijk personeel, zeer behulpzaam.

Formule all in, super lekker eten met heel veel afwisseling (iedere avond een ander thema)

Kamers zeer mooi en proper. Uitstekende ligging vlak nabij de wandelboulevard met tal van winkeltjes en terrasjes. Wij hadden een super vakantie !!!! Een echte aanrader !

Gereisd Met partner in september 2019

Rustig en schoon hotel met mooie kamers

sylvia pronk
20-8-2019

Samen met mijn dochter en vrienden hier geweest,een prachtig uitzicht ,aan de boulevard, mooie kamers,vriendelijk personeel,schoon hotel,zou er zo weer heengaan

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Fantastisch Hotel ! Top !!!!

Meillander Mario
13-8-2019

Net terug van een 8 daagse vakantie in HM Tropical. Prima hotel in een rustige buurt. Zeer netjes en vriendelijk personeel steeds met een lach . Wifi is gratis en werkt perfect in het ganse hotel. Eten zeer afwisselend met elke dag en ander thema. Geen last van dronken of luidruchtige gasten. Steeds plaats aan het zwembad en in het restaurant , geen overbevolking . Nette kamers en spectaculair uitzicht op zee ( kamer 623 aanbevolen , met grootse terras van het hotel!!!)

Door de dag of s’ avonds geen kinderanimatie of dansgelegenheid, eerder geschikt voor een rustige vakantie .Mooie bar en zwembad op het dak en niet overvol .Prachtige lobby met ruim voldoende zitplaatsen in het salon, een echte topper. Goed management door Sebastian .Voor meer info mag je me altijd contacteren op : [email protected]

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldig

Elise Hogenelst
25-9-2018

Mijn dochter en ik hebben genoten ! Kamers, eten, personeel etc. het was allemaal geweldig, Wij komen hier volgend jaar zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Goed 3 sterren hotel

Nikki
26-6-2018

Zeer fijne ligging, relaxed ( geen ge-ren om bedjes) maar geen 4 ster. Ontbijt ruime gevarieerde keus. Wij hadden geen all inclusive, genoeg leuke restaurants/beachbars in de buurt met lekker eten . Wij hadden zeezicht over de hele baai. Schitterende bar/pool op dak. ‘Savonds erg mooi. Kamers te wit waardoor je alle vlekken ziet. Gordijn mocht ook wel een wasbeurt en wat schimmel in badkamer maar wel schoon verder. Bedden slapen prima. Wel een aanrader vooral voor stellen.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

niet doen !

bas kleijer
8-10-2017

erg saai hotel. eten viel ook tegen ! en betaal je €2600 en moet je op het dakterras nog betalen na half acht. wel een mooie kamer. wij zijn zelfs drie dagen eerder vertrokken. nooit meer

Gereisd Met partner in september 2017

Modern hotel, vlak aan de promenade

Steph
5-10-2017

Modern gerenoveerd hotel. Vriendelijk onthaal, mooie comfortabele kamer met ruime badkamer. Schoonmaak op de kamer kon iets beter. Aangename zwembadzone, met doorgang naar de promenade en het strand. Half pension geboekt: lekker ontbijt en avondeten. Goede en vriendelijke service aan tafel. Zeer veel Duitsers in het hotel, zoals overal in de buurt. Aan te raden hotel

Prima

Janet
11-9-2017

Geboekt via touroperator; voordeel kamer met zijzeezicht:

Voordelen:

Mooie locatie aan het strand, centraal gelegen.

Goed zwembad en mooi dakterras met klein zwembad.

Eten was prima, maar geen 4 sterren waardig.

Vriendelijk personeel.

Nadelen:

We kregen een kamer, bedoeld voor invaliden. Dat is op zich geen probleem maar het douchgordijn in de badkamer was veel te kort, met als gevolg elke keer een natte badkamervloer.

Vaak wachten op de liften.

Geen wifi in de openbare ruimtes. (aanschaf Wifi is prijzig)

Onze kamer nr 207 had erg veel last van het dichtslaan van de deuren door de schoonmaaksters vroeg in de ochtend.

Bijna geen entertainment > 2 dagen achter elkaar een lounge-dj (weinig variatie)

Nooit meer All-inclusief

Ontreveden gasten
3-9-2017

Dat de all-inclusief formule duidelijk onderscheid voor betalende klanten word gemaakt

Koffie krijg je uit een andere machine waar totaal geen koffie smaak in zit .. wil je uit de andere dan moet je er gewoon voor betalen ..

Zelde als de drank krijg je ook geen echte barcardi cola als je daar om vraagt ..

kan wel maar moet je ook gewoon betalen ... Zeer onvriendelijk personeel achter de bar

Voor ons nooit geen hm tropical meer en zou zeker geen all-inclusief boeken bij dit hotel .

Erg jammer van dit mooie en gunstig liggende hotel

Goed gelegen hotel met mooi dakzwembad.

Mooi hotel - goed service
31-8-2017

Mooi en net hotel. Receptie was bij eerste indruk niet heel vriendelijk, maar ze waren wel erg behulpzaam. Ontbijt en diner in orde (prijzen van de drank correct en een fles wijn zetten ze voor je opzij tot de volgende dag). Zwembad beneden mooi, maar om 8.00 's morgens op een paar minuten tijd vol met handdoekjes. Zwembad en bar op het dak veel rustiger en mooier. Kamers zijn erg klein, maar proper, airco werkt goed, en er is een mini-ijskastje op de kamer. All-in af te raden: je koffie komt uit de automaat en is niet te zuipen (wij kregen een kannetje lekkere koffie op de tafel). Toegevoegde waarde ook beperkt.