Zoover

9,9

Gewoon “Top hotel”

Ron
11-8-2019

Kort en krachtig....een tophotel...overal super schoon..en heel vriendelijk personeel....wij gaan er vaker natoe...zeker weten...echt een aanrader mensen

Gereisd Met partner in augustus 2019

Prima vakantie accommodatie aan zee !

Mark ten Have
1-9-2013

Wij hebben een prima verblijf gehad. Het eten is echt goed en uitgebreid, vriendelijk personeel ( wel erg Duits georiënteerd).

De accommodatie is direct gelegen aan de boulevard en zee. Rustig en toch centraal !

De kamer werd dagelijks prima schoongemaakt. De matrassen vonden wij persoonlijk aan de harde kant.

Wil je meer vertier opzoeken dan loop je via de boulevard richting het drukkere gedeelte van Playa de Palma.

Openbaar vervoer voorzieningen zijn op loopafstand. Het zwembad ( buiten) was schoon maar dient wel gerenoveerd te worden, het vertoond diverse scheuren ( bovenrand).

Ideaal verblijf in een rustige omgeving

Eggermont Jef
12-11-2012

Dit hotel beviel ons van het eerste moment dat we aankwamen. De rust en stilte, de mooie kamers, het personeel, kortom, een ideale vakantie om van te genieten. Weg van alle beslommeringen en stress-toestanden. Hier konden we de batterijen opladen

Gereisd Met partner in juni 2012

Goed hotel !

Egi en Patricia
11-7-2012

goed verzorgt hotel idd met vriendelijk personeel , netjes en goed verzorgt ontbijt buffet , kamers zijn schoon , veel rust in het hotel geen schreeuwende kinderen , gaan zeker volgend jaar voor de 10 x naar mallorca.

Gereisd Met partner in juni 2012

Prima. Een aanrader

Jos
15-6-2011

Heerlijk rustig.

Mijn man was jarig en 's avonds stond er een fles bubbels op de kamer. Zeer attent

Gereisd Met partner in mei 2011

Prachtig goed gerund hotel met zeer goede service

Alex Van Damme
15-6-2010

Mooi hotel, prachtige zwembadomgeving, lekker eten in een stijlvol restauant.

Niet te groot en vooral goed gelegen, rustig maar toch op loopafstand van de drukke bars en shopping. Hebben zelfs de kamer tot s'avond mogen houden zonder extra toeslag. Mooie spa die gratis is. Echte aanrader, vooral voor mensen zonder kinderen die een rustige vakantie willen.

Ontbijten kan buiten, zeer gevarieerde keuken met 2x per week galadiner.

Tophotel !!!

Rudi
12-2-2010

We zijn er pas een week geweest of fietsstage,je kan er in kelder bij Fred Rompelberg een racefiets huren met perfecte service.Hotel heeft prachtige suites,mooie wellnes,mooi restaurant en vriendelijk personeel en mooie fitness,gewoon alles in elkaar...Top hotel in Palma.

Gereisd Met partner in februari 2010

super!!!!!

Harold en Saskia
24-7-2009

Dit hotel is in een woord geweldig. Eten is super de luxe..kamers zijn schitterend en personeel is geweldig...welness is parachtig.

Gereisd Met partner in juli 2009

super!!

danielle
2-9-2008

dit jaar gingen we voor de 2 de keer en volgend jaar gaan we weer

dat zegt denk ik al veel

het hotel was super!

je kom echt tot rust.

je heb daar een buitenzwembad,een uitgebreid wellness en een fitneszaal wat je de gehele dag gebruik van kan maken.

het ontbijt en avondeten is zeer uitgebreid en goddelijk tevens een lopend buffet.

in het hotel werken hele vriendelijke hotel- medewerkers.

echt een aanrader.

Werkelijk een uitstekend hotel, echt een aanrader voor wie

Sneyers
18-10-2007

Werkelijk een uitstekend hotel, echt een aanrader voor wie van rust en comfort houdt. Uitstekend gegeten en drank aan democratische prijzen. Prachtige Spa ( gratis !! ). Het personeel is zeer vriendelijk en gedienstig.

Gereisd Met partner in oktober 2007