Zoover

9,9

Gewoon “Top hotel”

Ron
11-8-2019

Kort en krachtig....een tophotel...overal super schoon..en heel vriendelijk personeel....wij gaan er vaker natoe...zeker weten...echt een aanrader mensen

Gereisd Met partner in augustus 2019

Prima vakantie accommodatie aan zee !

Mark ten Have
1-9-2013

Wij hebben een prima verblijf gehad. Het eten is echt goed en uitgebreid, vriendelijk personeel ( wel erg Duits georiënteerd).

De accommodatie is direct gelegen aan de boulevard en zee. Rustig en toch centraal !

De kamer werd dagelijks prima schoongemaakt. De matrassen vonden wij persoonlijk aan de harde kant.

Wil je meer vertier opzoeken dan loop je via de boulevard richting het drukkere gedeelte van Playa de Palma.

Openbaar vervoer voorzieningen zijn op loopafstand. Het zwembad ( buiten) was schoon maar dient wel gerenoveerd te worden, het vertoond diverse scheuren ( bovenrand).

Ideaal verblijf in een rustige omgeving

Eggermont Jef
12-11-2012

Dit hotel beviel ons van het eerste moment dat we aankwamen. De rust en stilte, de mooie kamers, het personeel, kortom, een ideale vakantie om van te genieten. Weg van alle beslommeringen en stress-toestanden. Hier konden we de batterijen opladen

Gereisd Met partner in juni 2012

Goed hotel !

Egi en Patricia
11-7-2012

goed verzorgt hotel idd met vriendelijk personeel , netjes en goed verzorgt ontbijt buffet , kamers zijn schoon , veel rust in het hotel geen schreeuwende kinderen , gaan zeker volgend jaar voor de 10 x naar mallorca.

Gereisd Met partner in juni 2012

één van de betere hotels

eric
19-9-2011

Super hotel.Rustige ligging.Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Heerlijke spa,lekker ontspannen na een druk dagje zonnen.Zeer uitgebreid ontbijdbuffet.Qau plaats stelt Playa de Palma niet zo veel voor,er zijn vele mooiere plaatsen op Mallorca.Als je van feesten houd moet je hier zijn,van s'morgens vroeg tot s'avonds laat schreeuwende Duitse feestvierders op de boulevard,heb je in het hotel gelukkig geen last van.

Prima. Een aanrader

Jos
15-6-2011

Heerlijk rustig.

Mijn man was jarig en 's avonds stond er een fles bubbels op de kamer. Zeer attent

Gereisd Met partner in mei 2011

Prachtig rustig gelegen hotel

Nicole
12-6-2011

Mooi rustig hotel met een fantastische spa en welness. Ca. 5 minuten lopen van het strand maar het voordeel is dat je 's nachts geen lallende dronkende duitsers langs je hotel hebt lopen. Ontbijt super met champagne en verse zalm. Wel veel ouderen is dit hotel. Service perfect, late terugvlucht en je kamer nog een paar uurtjes bijboeken, geen probleem en geen extra kosten. Handdoekenservice aanwezig. Kortom super als je van rust houdt en je wilt terug trekken van al die dronkende luidruchtige mensen aan de boulevard.

Super hotel

dve
29-3-2011

Erg mooi hotel. Kamers zijn netjes (hadden iets ruimer gemogen). De faciliteiten en de medewerkers top! Zeer ruime fitness (met aquagym, spinning, pilates etc) een spinningzaal, buiten en binnen zwembad, welness.

Restaurant zeer goed. Buffet erg netjes en iedere avond anders. Voldoende keus (salade, vlees, vis, pasta's) en een heerlijk desserbuffet (kaas, ijs, taartjes).

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Zelfs de schoonmaakster verwende ons zoontje met allerlei snoepjes en cadeautjes. Voor kleine kinderen niet heel veel te doen maar dat weet je vooraf. Mensen zijn wel zeer kindvriendelijk (ze hadden meer aandacht voor de kleine dan voor ons). Na 13u geen kinderen in zwembad, maar daar deden ze helemaal niet moeilijk over. Uiteraard hielden we ons wel rustig.

Hotel is zeker aan te raden voor fietsers Hotel heeft een eigen fietskelder (naast die van Fred Rompelberg). Verzamelpunt voor tochten is buiten het hotel.

Wij gaan zeker nog eens terug.

Schitterend hotel!

Koen
21-12-2010

Dit hotel is echt schitterend! Ik ben er deze zomer geweest en alles was zeer goed. Goede service en lekker eten (elke dag wat anders). Wij hadden mooie kamers met zeer ruim balkon (met ligstoelen en een tuinset). Mooi buiten zwembad met ligstoelen ( ruim voldoende voor iedereen). Ook het spa & welness was erg netjes met verschillende sauna's. Daarboven zat ook een fitnissruimte met alle voorzieningen.

Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar!

geweldig

josé dupuits
14-10-2010

Fijn hotel, niet voor kleine kinderen geschikt. Je voelt je als een koning.Fijne fitness en welness. Eten en service is super. Een geweldig hotel om even bij te komen.Ga zeker nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in september 2010