Zoover
Aparthotel Plaza Son Rigo

Aparthotel Plaza Son Rigo

Aparthotel
8,5

Heerlijke rustige vakantie gehad (naseizoen!)

Wendy Posch
4-1-2019

Fijne vakantie gehad bij Houm Plaza Son Rigo. We hadden een drie kamer appartement voor ons gezin (kinderen van 10 en 12). Net appartement, compleet, schoon, paar kleine (technische) verbeterpuntjes. En wat betreft comfort, een echt bank zou fijner zijn..

Erg vriendelijk personeel eigenlijk overal, van schoonmaak tot receptie, tot restaurants.

Wij hadden gekozen voor half pension, zodat we niet iedere dag gemekker zouden hebben met eten. Bij de ontbijt- en dinerbuffets was voor iedereen iets te vinden, meestal teveel lekkers zelfs ;-)

Zwembaden prima, wij gebruikten voornamelijk zwembad aan de zeekant, maar fris. Kinderen kozen vaak voor het warme binnenzwembad :-). Bedjes bij zwembad waren erg genoeg, geen "handdoekreserveringen", het was rustig dus niet nodig.

Weet overigens niet of ik voor deze plek en accomodatie zou kiezen in het hoogseizoen.. Het was nu lekker rustig, aan het einde van de (herfstvakantie)week zelfs erg rustig!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Dikke duim omhoog👍🏾

Vanessa
31-7-2018

De ligging van het complex met geweldige entree, de goed onderhouden gebouwen en tuin gaven ons gelijk een goed gevoel.

Het appartement was klein maar fijn. Het was compleet ingericht en de badkamer was ook zeer netjes met een douche die nog beter werkte dan thuis! We hadden een appartement achterin het complex met een mooi uitzicht op het groen. Een aantal van de appartementen bereik je door middel van een redelijke hoge portiektrap. Even aangeven bij boeken als je slecht ter been bent.

Het zwembad: je kan gebruikmaken van drie zwembaden, maar wij hebben alleen gezwommen in het zwembad voorin. Dat was gewoon prima en voor zoveel gasten genoeg bedjes. Handdoekenissues geen een keer meegemaakt.

Het eten: we verbleven op basis van half pension. Het ontbijt was goed, het diner wat minder. Het was eetbaar en dat was het.

Het entertainment was geweldig! Chapeau hoe ze iedereen vermaakte met z’n tweetjes.

Wij gaan zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prima

Gerry
28-7-2018

Vond alles wel goed alleen zwembad beetje klein

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Lucien van Ham
15-7-2018

Mooie accomodatie dicht aan zee.

2016-2018 totaal gerenoveerd, prachtig geworden.

Personeel aan de receptie, bar en Huishoudelijke hulp zeer vriendelijk.

We komen hier al jaren.....

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Mooie locatie

Noah
6-6-2018

Hele mooie locatie. Wij hebben fietsen gehuurd via de receptie (5,- p.d) waarmee je prachtig in 3 kwartier langs de kust naar de hoofdstad kan fietsen. Ook konden wij er heel praktisch mee naar de supermarkt Mercadona (10 min. fietsen) en was het hoogstens 10 min. fietsen naar het Nederlandse uitgaansgebied. Kamers zijn prima verzorgd, worden elke dag schoongemaakt en je krijgt 5x nieuwe handoeken, etc. (wordt duidelijk vermeld, klagers zijn gewoon niet goed geïnformeerd). Nadeel was wel dat de schoonmaakster om 12 uur 's middags, maar ook om 9 uur 's ochtends voor je deur kon staan, niet echt fijn als je nog heerlijk slaapt. Verder mooie accommodaties, incl. binnenzwembad, een (helaas koude) jacuzzi en het strand op slechts een paar honderd meter lopen. Aardige receptie en je zit precies op een plek op het stand waar niet te veel mensen zijn, overigens zit je wel net in het Duitse gedeelte dus raak gewend aan Duitsers.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Prima

F.Gründmann
28-5-2018

Prima schoon aparthotel, ruim opgezette kamers.

Een prima aparthotel!

Gereisd Met partner in mei 2018

Fijne accommodatie dit bij het strand

L.van Ham
24-9-2017

mooie appartementen 2017 gerenoveerd met een goede sfeer dit aan het strand.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Mooie locatie . Erg slechte kamers

Robin
1-11-2016

Locatie is mooie dicht bij strand en boulevard.

De kamers zijn helaas erg oud vies en slecht onderhouden.

Zo waren en van de 10 lampen er zes kapot.

Haren van de vorige gasten ruim aanwezig in de badkamer. Ook nog 10 na dagen niet schoongemaakt.

Ook niet elke dag nieuwe handdoeken.

Lastig als je naar het strand gaat en wilt douchen.

Personeel was op het barpersoneel na erg onverschillig.

De jongens van de bar/cafetaria maakte gelukkig veel goed.

Deze waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Gemoedelijke sfeer

Fam.L.van Ham Holland
7-9-2016

Fijn aparthotel met een gunstige ligging en vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Gweldig

Tielbeke
5-9-2016

We hebben een geweldige vakantie gehad prachtige plek in een bruisende stad, maar daar merk je bij de accommodatie niks van echt ideaal, zeer vriendelijk personeel!!, meedenken en behulpzaam!. Prima kamers en mooie zwembaden . Accommodatie geschikt voor jong en oud. Wij waren met 2 meiden die t ook helemaal geweldig vonden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016