Zoover
Hotel Allsun Hotel Kontiki Playa

Hotel Allsun Hotel Kontiki Playa

8,1

Voor jong en oud aan te bevelen.

frans
30-5-2018

Prima pas gerenoveerd hotel. Geweldige ligging. Kamers goed maar aan de kleine kant.

Geweldig personeel.

Gereisd Met partner in mei 2018

Redelijk

Jordi
7-5-2018

De ligging van het hotel is goed ligt meteen aan het strand en de boulevard. Het eten valt een beetje tegen, want is steeds hetzelfde, maar wat er is was wel redelijk lekker. Het zwembad is klein, maar wel schoon. De service was uitstekend. De kamers zijn mooi, maar had wel een extra kast bij gemogen.

Gereisd Met partner in mei 2018

Super mooi en schoon

Hanneke
5-9-2017

Heerlijk schoon , heerlijke bedden , heerlijk en gevarieerd eten , genoeg plek en soms even wachten bij het buffet , nouja wat je wachten noemt , 3 minuten , wel veel duitsers , maar dat mag de pret niet drukken , het is veel Duitsers op Mallorca ! En om de hoek bij het hotel zit PaoPao echt een gezellig café . Heerlijke douche , super personeel , iedereen was daar aardig , dichtbij het strand , 15 minuten van het vliegveld . El arenal te bereiken binnen een kwartier lopen en binnen een uur zit je tussen de dronken dropjes . Dus rondom het hotel heerst er rust . Dus zoek je een goed hotel , dan kun je hier gerust naartoe gaan . Wij waren er in het hoogseizoen van 8 tot 18 augustus 2017 . Een bijzonder mooi en goed hotel en echt zijn sterren meer dan waard !!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super vakantie gehad!

Kim
5-8-2017

Wij zijn met z'n tweeën tien dagen geweest. Het is een megaschoon hotel.

Kamers zijn prima. Groot genoeg.

Het eten is gevarieerd en wordt vers bereid. Voor ieder wat wils. Het uitslapersontbijt is niks: een kleine selectie uit het grote ochtend assortiment. Wij stonden eerder op voor het ontbijt. Uitslapen kon ook niet.. de schoonmakers hebben goede zin en maken met hun geklets iedereen wakker!

Mooie ligging: aan het strand en aan de drukke boulevard.Het zwembad is mooi. Er hadden meer bedjes mogen staan. Het is erg druk.

De drukte geldt ook voor het terras. Elke avond is er iets geregeld (muziek, dansavond, enz) maar de stoelen zijn al snel bezet.

Alle personeel hebben een enorm vriendelijk karakter. Fijn!

Het hotel verdient ondanks mijn kleine kritiekpuntjes echt wel een goed cijfer.

Gereisd Met partner in juli 2017

Erg veel duitsers, mooie ligging

Jannette
1-8-2017

we moesten 15,00 per week pp betalen voor wifi... belachelijk.

Er waren maar weinig nederlanders, met name de kinderen( 15 en 16) vonden dat erg jammer.

Eten was redelijk, bediening goed!

Personeel bij de bar buiten erg nukkig.

Slecht systeem , want je moest continue je kaartje van de kamer laten zien zodra je ging eten of drinken ging halen., doe iedereen gewoon een bandje om, klaar....

Zwembad erggg klein voor zoveel mensen in het hoogseizoen.

Kamers klein maar schoon.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische vakantie gehad!

Iris
31-7-2017

Wij hebben hier 10 dagen genoten! Alles was zelfs beter dan verwacht. Perfecte ligging, heerlijk gevarieerd eten, alles hygiënisch en schoon, zeer vriendelijk personeel en mooie kamers. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met partner in juli 2017

Absoluut niet het uithangbord van Allsun.

J de Vries
2-7-2017

Kamers zijn aan de kleine kant, maar worden goed schoongehouden. Het eten is gevarieerd, en zeer goed. Wel wachtrijen voor het buffet. Restaurant geschikt voor 250 personen maar er zijn wel 600 gasten. Dit geld ook voor het terras na 20:00 is het in de rij staan voor een vrije tafel. Terrasbar altijd een wachtrij. Sanitair bij het terras is niet echt schoon maar ook niet voldoende voor zoveel gasten. Vorig jaar in Allsun Borneo geweest deze is echt veel beter.

Gereisd Met partner in juni 2017

Schitterend hotel op super plek

Gert-Jan Mulstege
24-5-2017

Dit hotel ligt direct aan zee in rustig deel van Playa de Palma. Erg mooi uitzicht vanuit prima appartement. Zeer schoon en ontbijt is erg goed. Binnen 10 minuten ben je in drukke centrum van Playa de Palma en El Arenal.

Hotel geeft erg goede prijs kwaliteit verhouding, vooral omdat de ligging top is. Bijna geen kinderen en drukke irritante animatie dus erg geschikt voor een stel zoals wij.

Gereisd Met partner in mei 2017

Na 40 jaar terug op Mallorca

Jim Moes
16-9-2016

Na 15 jaar Turkije noodgedwongen terug naar Mallorca.

Het hotel is kleinschalig, uiterst proper, maar facilitair gezien erg sober.

Klein zwembad waar Duitse orde heerst, geen bal in het water, niet met je ligbedje schuiven naar de zonzijde etc.

Verder geen enkel entertainment zoals muziek, tafeltennis dartbord etc.

Onze kamer was weliswaar klein maar keurig, prima bedden en douchegelegenheid. Mooie flatscreen met wel 25 duitse zenders, maar geen enkele nederlandstalige.

Verder is 99% van de vakantiegangers Duits en ik heb me verschrokken voor de fysieke gesteldheid van onze oosterburen.

Een gemiddelde BMI van 35 en de hele dag bier drinken, overal sigaretten roken( zelfs bij het eten buiten) en veel grote groepen mannen en vrouwen.(luidruchtig)

Wat wel een feest was, dat was het eten.

Werkelijk top qua diversiteit en smaak, alles wordt vers bereid.

Kontiki is in feite een adult only hotel en absoluut ongeschikt voor kinderen.

De ligging is perfect.

De drukte is op 100 meter op te zoeken.

Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam en is op alle niveau,s een team

Prachtig!

jose1986
13-9-2016

Wij zaten in een appartement van Kontiki. Alles is gemoderniseerd en ziet er prachtig uit. Super schoon, elke dag weer. Het eten is niet heel erg gevarieerd maar wel lekker. Het enige rare is dat je in een appartement zit met keukenblok terwijl er geen pannen, borden en bestek aanwezig is. Wel een grote koelkast!

Gereisd Met partner in september 2016