Zoover

8,9

Heel fijn hotel.

Queenie
20-4-2018

Fijn hotel, mooie kamers. 2 grote bedden. Schoon hotel. Heerlijk eten. We hebben elke dag genoten van ontbijt en avond eten. Je krijgt bij dit hotel een vaste tafel voor het hele verblijf, heel handig vind ik zelf. De mensen in dit hotel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat je voor wifi in de kamer en een kluisje moet betalen. Maar als dat het enige is weerhoud dit me niet om nog eens dit hotel te boeken.

Gereisd Met vrienden in april 2018

Kleinschalig hotel, centraal gelegen

Hans
13-8-2017

Hotel ligt net buiten alle drukte. Op loopafstand zijn voldoende winkeltjes en supermarkten te vinden. De drukkere badplaatsen liggen op 15 tot 30 minuten lopen. Er rijdt ook zeer frequent een treintje of je kan op iedere hoek wel een fiets huren.

Het hotel is netjes en de kamers modernen en schoon. Bedden zijn oké, er is een koelkasten aanwezig, de badkamer is schoon en modern, de airco deed goed zijn best (moest wel met 40gr buiten). Het buffet is compleet en er is voldoende afwisseling om uit te kiezen.

De verdere inrichting is soms gedateerd, maar hier wordt aan gewerkt.

De eetzaal is klein, je zit dicht op elkaar, maar is niet hinderlijk.

Zwembad schoon en voldoende bedjes. Je mag pas om 9 uur naar t zwembad en er is altijd wel ergens een bedje vrij. Er is voldoende schaduw en de zee meteen voor het hotel.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Drank vrij duur, maar op boulevard voldoende aanbod.

Fijne boulevard om naar Palma stad te fietsen.

Alom een mooi, schoon en centraal gelegen hotel.

Minpunt: het hotel naast dit hotel had 24/7 een achregaat draaien (hinderlijke op het balkon)

Goed hotel

D & C
8-7-2017

+ Fijne ligging, direct aan (het fijnste gedeelte van) het strand en niet in de drukte van El Erenal.

+ Vriendelijk personeel, uitstekende bediening.

+ Goed en uitgebreid eten in buffetvorm, iedere dag anders.

+ Mooie ruime kamer. Alle kamers hebben zeezicht.

+ Schone kamer, iedere dag nieuwe handdoeken.

+ We hadden het slot van de deur kapot, er kwam gelijk binnen 5 minuten een monteur.

- De tafeltjes in het restaurant stonden erg dicht op elkaar.

- Je kreeg een tafel toegewezen waar je de rest van je verblijf moest zitten.

- Er was geen mogelijkheid om buiten te ontbijten of te dineren.

- Het zwembad was wat aan de kleine kant, iedere dag waren de ligstoelen bezet.

- Wij moesten met inchecken ons paspoort laten zien (dat is normaal). Er werd ons gevraagd of ze het paspoort de volgende dag pas terug mochten geven. Dit hebben wij niet gedaan en dat was ook geen probleem. Ze maakten een kopie en dan was het ook goed. Maar ik vond het achteraf een rare vraag als het ook door een kopie opgelost kon worden.

Geweldige service

Sabrina de leeuw
8-9-2015

De kamer prima ingericht, dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken. Veel ligbedjes en parasols aanwezig op alle tijdstippen van de dag. Het ontbijt en diner is in buffetvorm en zeer uitgebreid. Het eten is goed van temperatuur en er is op elk tijdstip voldoende. In de eetzaal krijg je een vaste tafel toegewezen gedurende je verblijf. De drankjes bij het diner zijn niet inclusief, maar dat was ons vooraf bekend. Het personeel was allemaal even vriendelijk en belangstellend en in het Engels kun je goed communiceren. Het hotel ligt direct aan de boulevard en het strand. Hotel ligt aan een wat rustiger deel van Playa de Palma. Op 3 minuten loopafstand zijn alle benodigde voorzieningen zoals supermarkt, terrasjes, apotheek enz aanwezig. Het strand is ruim en erg schoon, hetzelfde geldt voor de zee en de boulevard. Er is s'avonds geen entertainment bij het hotel, wat wij erg prettig vonden.Goed rustig hotel met vriendelijk personeel, op korte loopafstand van de drukte.

schoon/goed hotel mooie kamers/gunstige ligging

meneer Veenendaal
22-6-2015

Gunstig gelegen direct aan het mooie witte zandstrand. Goed hotel met ruime kamers en mooi uitzicht. Eten zeer goed en ruim sortering en gevarieerd.Personeel vriendelijk. Weinig Nederlanders veel Duitsers.

Gereisd Met partner in juni 2013

Super hotel

Rob Jonker
6-8-2012

Dit is een uitstekend hotel.

Super uitzicht op zee. Kamers zijn goed, kluis aanwezig, prima bedden, iedere dag schone lakens en handdoeken én schoonmaak.

Het zwembad lijkt klein, maar is echt groot genoeg. De ligbedden zijn van goeie kwaliteit en voldoende aanwezig, omdat de meeste mensen toch naar de zee aan de overkant gaan. De ligging is perfect. De boulevard ligt direct achter het hotel.

De eetzaal is idd niet groot, maar voldoet prima. Je krijgt een vaste tafel, waardoor je altijd plaats hebt. Je hoeft dus niet in de rij te staan om binnen te komen. Eten is voldoende aanwezig en is van goed tot super lekker. Er ligt altijd voldoende en wordt snel bijgevuld. Het personeel is zéér vriendelijk en behulpzaam.

Geen animatie, daardoor heerlijk rustig in de avond.

Ook handig: Bushaltes a/d voorkant v/h hotel , a/d boulevard is een halte voor het toeristentreintje.

We komen zeker terug, omdat Mallorca & het hotel ons goed is bevallen. Wij geven dit hotel én personeel een dikke 9!!.

Hoi, zijn net terug uit mallorca

Carina
5-3-2007

Hoi, zijn net terug uit mallorca.Prima weer gehad.Hotel geen vier sterren.Ook wij vragen ons af waar de 4e ster wegkomt.W.s de ligging want dat is wel top.Direct in de eerste strandrij.Het eten vonden wij slecht.Veel hetzelfde en het zag er oook niet echt smakelijk uit.Verder hotel wel ok.Wel verouderd ,maar dat zijn de meeste hotels aan de kust.Hoofdzaak schoon en netjes en dat was het wel.Vlg.keer zeker weer naar playa de palma,alleen wel een ander hotel.Bv.Playa golf zag er erg goed uit.Zelfs in febr.s,avonds animatie.Hotel garonda ook top alleen jammer dat het geen zwembad binnen heeft,anders zeker daarvoor gekozen.Gr.Carina

weinig gastvrij voor nederlanders duitsers genieten half 9

henk van der meij
5-7-2006

weinig gastvrij voor nederlanders duitsers genieten voorkeursbehandeling aankomst half 9 ochtend moesten 18 euro betalen voor ontbijt ondanks halfpension later gearriveerde duitsers kregen wel gelijk kamers en ontbijt vreemde eetzaal gewoonte is dat het hotel bepaalt welke tafel je eet en dat je verplicht anderen aan je tafel krijgt zodat je kan genieten van smakelijke en onsmakelijke eetgewoontes de kans is 90% dat er duitsers bij je zitten en dat je hele verblijf schoonmaak zwembad 1 keer per week vraag mij ook af waar de vierde ster vandaan komt onvriendelijk baliepersoneel hotel is schoon maar alles is gedateerd aan renovatie toe al met al geen aanrader 2 7 2006

Prima hotel,met als (voor ons) enig minpuntje dat 99,99%

mulpaa
21-6-2004

Prima hotel,met als (voor ons) enig minpuntje dat 99,99% van de gasten Duits is.

Hoewel het tussen het drukke Arenal en C'an Pastilla ligt is het er vrij rustig.

Gereisd Anders in juni 2004

Mooi luxe hotel

Leona
11-2-2004

Mooi luxe hotel. Gezellig zwembad en lekker dicht bij het strand. Het eten in het hotel is ook zeer goed. Lekker gevarieerd dus voor iedereen is er wel wat. Er is helaas niet veel avond entertainment, maar voor de rest een goed hotel! Zeker de moeite waard.

Gereisd Anders in februari 2004