Zoover

7,9

fantastisch !

Leonie
23-5-2019

samen met een vriendin verbleven we half mei een week in dit hotel,

We boekten een kamer maar kregen een suite, met alle luxe !

heel goed hotel, erg schoon, perfect eten ( we hadden all inn )

enige min is groepen jongeren die van donderdag t/m zondag komen om te feesten.

Hotel ligt heel gunstig t.o.v. strand en uitgaansgebied. dichtbij en geen overlast.

alleen maar lof over dit hotel.

niet kind vriendelijk was voor ons prima als twee volwassenen die rust willen .

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Geweldig Hotel/Appartement

Dennis
11-8-2013

Zeer mooie locatie en alles top geregeld, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, eten zeer afwisselend en goed, mooie zwembaden en heerlijk om in te zwemmen, leuke lunch room daar waar je goed kunt eten.

In appartement fijne bedden, nette kamers die iedere dag uitgebreid worden schoongemaakt.

Als ik nog een keer terug zou gaan naar Mallorca dan zou ik zeker hier gaan zitten. Je hoeft eigenlijk niet van het complex af om een geweldige tijd te hebben.

Wel is een auto een aanrader om de vele mooie plekken op Mallorca te gaan verkennen.

Super hotel!

Miranda en Anne Pieter
5-8-2013

Het hotel is rustig gelegen achter alle restaurants/bars, maar overal dichtbij. Kleine 5 minuutjes van het strand.

Personeel is vriendelijk, beleefd en behulpzaam.

Kamers netjes en ruim genoeg. Elke dag schoonmaak. Balkons zijn klein, behalve die van de 1e verdieping. Kamers zijn wel erg gehorig, je kunt de buren bijna letterlijk verstaan.

2 zwembaden, waarvan 1 overdekt kan worden. Bij het zwembad een leuk terras met bar/cafetaria.

Terras van hotel ook gezellig, met soms (amateuristisch) entertainment.

Ontbijt en diner in buffetvorm, deze zijn zeer uitgebreid.

Dinerbuffet is erg lekker, elke avond worden er andere dingen gemaakt. Het dessert is helemaal een feestje. Eigenlijk zonde om buiten de deur te eten!

Wij hebben hier echt een top verblijf gehad!

Groot minpunt: ligbedjes bij het zwembad. Wil je hier gebruik van maken, dan moet je eigenlijk voor 8.00 uur je handdoek er op leggen, anders heb je helaas geen kans.

(Duikexcursie via de touroperator is een tegenvaller!)

Geweldig

Arijs
12-7-2012

We zijn voor een week naar Barcelo pueblo park geweest, 2 kinderen, 1 tiener, 2 ouderen en enkele volwassenen. Een familiereis. Iedereen heeft het enorm naar zijn zin gehad.

De appartementjes waren ruim en mooi, dicht bij het zwembad (dat bovendien zeer proper was). De mensen aan de bar waren zeer vriendelijk, alsook in het restaurant.

De ligging was goed, je kon veel wandelen, het enige minpunt is dat er overal op straat dronken Duitsers wandelen, Duits voetbal opstaat in cafés en mensen (niet uit winkeltjes) op je afkomen of je een zonnebril, horloge,.. wil kopen.

super hotel!

patricia
11-7-2011

Geweldig hotel! alles super netjes onderhouden en de service is super.

Hadden voor het hotel geboekt maar omdat dit vol zat kregen we appartamenten boven elkaar! Deze waren superschoon en keurig onderhouden. Voor de zeikerds onder ons welgeteld 1 smerige kitrand onder de wasbak. (ik denk dat je eigen badkamer smeriger is) elke dag schone handoeken en bedden netjes opgemaakt. ongeacht het tijdstip dat je de kamer verliet!

Het eten was super, zowel ontbijt als diner elke dag wel wat anders! voor ieder wat wils zelfs voor een moeilijke eter.lunch geen idee dit hadden wij niet bij geboekt.

het snackbarretje bij de zwembaden heeft alleen erg weinig snacks. lees alleen pizza of tosti maar ook dit was smakelijk.

zwembaden erg fijn! goed onderhouden. ligbedjes hadden wat meer mogen zijn maar wij hebben niet mis gegrepen.

verder het hele hotel en de tuinen zeer goed onderhouden!! er lag nog geen papiertje op de stoepen en anders werd hij direct opgepakt!!

kort gezegd! super verblijf!!

rustig-goedgelegen hotel

pascal
9-7-2011

rustig goed gelegen hotel; alles is heel goed qua kamer, personeel is gedienstig en vriendelijk; geen geluidshinder van de disco's aan de kust; in hotel rustige muziek; eten is heel goed, verschillende soorten vlees,vis per avond;2 zwembaden, fitness,sauna; drank van 1,80 ot 2,50 euro voor cola of bier; bushalte kortbij naar de hoofdstad in 15min(1,10 euro/pers); genoeg bars,resto's,winkels aan het strand; moet wel de rumoerige jonge Duitsers verdragen;

Gezellig hotel

yokim9
29-5-2011

ik ben hier 5 jaar geleden geweest met mijn dochter een vriendin, Want mijn man werkte aan een wielerbaan maar voor de rest top hotel gewoon gezellig me dochter kom heel goed overweg met de bar man mooit uit zicht op het zwembad 2 jaar geleden zijn, we naar het hotel 500meter der van af geweest toe zijn we nog even naar barcelo geweest en wat gedronken nou at te zielig voor woorden gewoon, het ( overdekte) zwembad zat geen druppel water in,

Maar als nog 50 % ga der gezellig heen 50% blijf er uit de buurt!

Geweldig appartement

Debbie
16-1-2011

Geweldige tijd daar gehad. Zou zo nog een keer terug gaan. Ze hebben hier hotelkamers maar ook appartementen (die wij hadden) Deze staan achter het hotel rondom het zwembad.

Ze hebben 2 zwembaden en je krijgt een kaart om de achterdeur (van de tuin) te kunnen openen zodat je sneller en gemakkelijker naar het strand/boulervard kan. Appartementen zijn goed en schoon, met aparte slaapkamer en een kleine woonkamer/keuken. Strand/boulervard binnen 5 minuten bereikt en bushalte vlak voor het hotel. Tevens iets verderop ook een supermarkt. Genoeg te beleven daar.

Wat echt een aanrader is: eilandtour, zwempark, en jeepsafarie. Ook Palma mag je niet overslaan.

Leuke groepvakantie

B.D
7-1-2011

Wij zijn met 10 personen koppels en vrijgezellen, van 18jaar tot 40 jaar en we hebben ons wel echt geamuseerd, de ligging is ideaal tussen alle bars en discotheken en net ver genoeg om geen last te hebben van het lawaai.

Lekker eten, vooral het ontbijt is zeer lekker, na 10 dagen waren we een beetje uitgekeken op het middag eten en avondeten, maar het ontbijt was echt wel goed.

De dranken service was uitmuntend, met een all in formule, mag je alle dranken op de kaart bestellen en dat zijn er meer dan 50(alcoholische dranken).

Toffe vakantie voor in groep te doen of als vrijgezel, maar iets minder om als koppel te gaan.

geniale vakantie en super hotel

Laura en Suzanne
1-8-2010

van 11 juli t/m 25 juli zijn wij naar Barceló geweest. Alles was goed geregeld en lekker dicht bij het strand. Uitgaan was ook super, maar wel een stukje lopen. Van de duitsers hadden we geen last, was juist wel een leuk theater! Het enige wat 'miste' was een animatieteam, maar dat was voor mij niet erg. Verder een geweldige vakantie gehad en ik zou zo weer terug willen naar dit hotel! Het eten was ook goed en gevarieerd. Heel lekker allemaal ;)