Zoover

8,1

Fantastisch hotel/appartementen

Bo
7-7-2017

Al 3x verbleven wel steeds in appartement met all in formule en ik kan niet meer zeggen dan top top top! Van de ligging tot het eten tot het vriendelijke personeel..soms kies ik voor eens een andere bestemming te doen in de vakantie en dan heb ik daar achteraf spijt van 😀

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

gezellig hotel met een uitstekende keuken

ann van effelterre
15-7-2014

We verbleven hier in een appartement op het gelijkvloers. Het hotel is zeer netjes en verzorgd. Spijtiggenoeg is het sofabed voor de derde persoon niet zo comfortabel, maar slapen doe je alleen 's nachts hé. Het eten bij ontbijt en het diner zijn van uitstekende kwaliteit en zeer afwisselend. Voor elk wat wils ! Zelfs champagne bij het ontbijt. Buiten eten is mogelijk. Barcelo Pueblo Park is gelegen in het rustige deel van Platja de Palma. Gratis WIFI enkel in de lounge, de bar en de onmiddelijke nabijheid. Niet in de kamers. Buitenzwembad relatief klein en het is ook al handdoekje leggen van 's morgens vroeg, maar daar hadden wij geen last van. Er zijn 2 receptionisten aan de balie die Nederlands spreken. De anderen kunnen wat vriendelijker zijn. Hier zou ik zeker terugkomen als ik nog eens naar Mallorca kom.

Rustige accomodatie

rscheele
20-6-2013

In Appartement gezeten op de begane grond aan de zwembad-kant.

Is wel leuk, want je ziet de gasten voorbij komen .We waren met 3 volwassenen, Het bed van onze zoon in de kamer wel klein ( is een lange hollandse vent!). Het serviesgoed niet voldoende voor 3 pers

Eten in restaurant dik in orde! Heel veel keus, er was van alles, tot en met champagne s'morgens! Bediening redelijk vriendelijk, maar kon af en toe beter! Dit was nog maar in het begin van het seizoen, dus zal er wel niet beter op worden naarmate de vakantie vordert.

Jammer dat er weer handdoeken gelegd werden voor de bedden aan het zwembad. Er waren weinig parasols.!

Strand was vol met feestvierende jongelui, dus daar kon je niet liggen! Hels kabaal ,drank in emmers ,keiharde muziek, en veel zatte duitsers. Wij hoorden er gelukkig in de nacht niets van, dus je hebt dan toch je nachtrust!

Mooi hotel maar niet in de warmste maanden

Fam. Tolner
23-9-2012

Wij zijn 19-08-2012 t/m 26-08-2012 hier geweest. Oospronkelijk was de vakantie geboekt t/m 29-08-2012 maar wij zijn eerder teruggevlogen omdat één van ons ziek is geworden van de warmte. Wij verbleven in een appartement op de 1e verdieping. Zowel de airco in het appartement als in de eetzaal werkte niet goed. Op de meldingen die wij hiervan gedaan hebben bij de receptie, werd niet gereageerd.

Pluspunten:

- Prachtige hotel met mooie zwembaden

- Goed eten, uitgebreid buffet

- Dichtbij de boulevard maar wel rustig gelegen

- Schoon en ruim appartement (dank je wel Maria!) met als je wilt iedere dag schone handdoeken en om de dag schoon bedlinnen.

- Vriendelijk personeel

Minpunten:

- Zeer slechte airco zowel in het appartement als in de eetzaal

- Boulevard ligt nog in het drukke gedeelte

- Je wordt vaak aangeklampt en lastig gevallen zowel op het strand als op de boulevard.

- Voor kinderen weinig animatie

Wij zullen hier niet terugkomen.

mooi appartement, goed gelegen

danielle
2-9-2012

voorgaande jaren in Iberostar Royal gezeten, Pueblo Park kan hier niet aan tippen! mooi appartement, op 1e etage, airco werkte perfect! goede bedden/matrassen. iedere dag werd er goed schoongemaakt door vriendelijke schoonmaakster. (vergeet de schoonmaakster niet een fooitje te geven!) wij hadden halfpension, maar hebben 3x gegeten in het restaurant. uit eten is toch het allerleukst. wel iedere dag ontbeten. zeer goed verzorgd. lekkere verse smoothies! enige minpuntje: het wisselen van de handdoeken bij de handdoekenservice kost 2 euro per handdoek. aanrader op de boulevard is het MG cafe, lekker eten, en een geweldige plek om mensen te kijken. een AFrader is restaurant Asadito, erg slechte bediening, prijs/kwaliteit voor het eten is absurd. dat was een aantal jaren terug wel anders. handdoekje leggen ook hier het geval. maar wij gingen toch niet naar het zwembad, alleen aan het eind van de middag, na het strand. we komen hier zeker terug!!

niet nog een keer

fam .besseling
8-8-2011

vriendelijk personeel

de kamers zijn schoon

eten is niet lekker

wil je iets eten aan het zwembad mag je bij betalen

animatie slecht

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Heerlijk genoten!

Rita Baeckelandt
2-8-2010

We hebben een heel prettige week gehad in Barcelo Pueblo Park.

Dicht bij het centrum en dicht bij het strand. Openbaar vervoer OK en ook met de fiets raak je een heel eind ver.

Er is geen kinderanimatie maar onze dochters (19 en 16) vonden het domein heel leuk. Het hotel is proper. De all-in is niet zoals in Turkije maar volgens Spaanse normen wel heel verzorgd. Drank en eten waren van goede kwaliteit en het was de allereerste keer dat we vriendelijk personeel hadden in een hotel in Spanje.

Het is zalig om over de eindeloze dijk te wandelen en 's avonds zijn de lichtjes in de baai prachtig.

Natuurlijk zit je midden in de partysfeer maar als je naar Playa de Palma gaat weet je dat op voorhand. Drinkende maar vooral vrolijk zingende Duitsers waren de rode draad tijdens deze vakantie. De overgrote meerderheid maakte gewoon reusachtig veel plezier en dat was erg leuk en verrassend om te zien.

Terug in het hotel vind je een oase van rust, zalig gewoon!

Geweldig Goed Hotel!

Fam. Beljon.
22-7-2010

Een geweldige vakantie dat was! We hadden 2 appartementen. 1 voor onze jongens van 18 en 14 jaar aan het zwembad en 1 voor ons zelf daar vlak achter aan een soort ''hofje''. Wij gaan al jaren naar 4 sterren hotels en dit Hotel krijgt van ons wat betreft het eten een dikke 10. Dat familie die hier een week voor ons verbleef voor het eten een 1 geeft is natuurlijk belachelijk! (of waren de koks toen net op vakantie?!) En wanneer je zoals familie beweerd een kamer krijgt met een mindere ligging, dan vraag je toch een andere? Van het personeel krijg je hier in ieder geval alle medewerking. Zelfs in onze week is dit mensen gelukt. Ligging van het hotel ook ideaal; 1 straatje door en je bent op de boulevard/strand. Kamers; niet zo groot oke, maar wat wij er doen is enkel slapen. Bovendien wel super netjes en schoon. Voor kleine en grote kinderen bovendien een idiaal zwembad.

geweldig

Bep van Dijk
14-7-2010

Aparthotel Barcelo Pueblo Park was zeer goed. Vooral het eten is bij ons goed in de smaak bevaalen. Halfpension is voldoende. Men maakt nooit een probleem als we fruit mee namen voor tussen door. We vinden vinden het wel wat saaier voor oudere jeugd.Gezin met jonge kinderen vermaken zich prima. Om in de schaduw te kunnen liggen moet je wel vroeg handdoeken gaan leggen anders zijn die plekken met parasol al gauw bezet.

hotel te saai

w verhoeks
25-8-2009

hotel is goed van binnen

maar s,avonds verschrikkelijk saai

dat is met die all in formule

dan mag het niet gezellig worden want dan drinken de mensen teveel dus daarom word er zo weinig georganiseerd en de helft van het personeel is erg onbeschoft en kijkt van wat kom je nu weer doen zeer slecht ze begrijpen niet dat ze dank zij ons nog werk hebben maar dat zal zo wel veranderen overdag word er ook helemaal niets georganiseerd geen muziek gewoon een saaie boel