Zoover

7,8

Heel mooi complex, wij hadden HP, goed eten, alleen geen 7

jordy
24-8-2006

Heel mooi complex, wij hadden HP, goed eten, alleen geen frietjes voor de kinderen. Animatie:Voor de oudere kinderen boven de 12 was er niks. Shows 's avonds erg goed. Strand dichtbij. Winkeltjes aan boulevard dichtbij. Bereikbaarheid per bus van Palma en andere toeristische dingen heel goed! Bij de zwembadbar kan je friet, kipnuggets en hamburgers krijgen. Bij het zwembad zijn al vroeg geen stoelen meer vrij, omdat iedereen zijn handdoek al vanaf half 7 neerlegt. Om 8 uur ben je al te laat. In het restaurant "ouderwetse"koffie van DE. Personeel vriendelijk genoeg, kan wat gezelliger. Je bent er snel vanaf het vliegveld. Veel Duitsers, maar geen of weinig last van gehad. Prima bestemming.

nog even een opmerking; De ligbeddenproblematiek lossen er

Willemijn
18-8-2006

nog even een opmerking;

De ligbeddenproblematiek lossen wij altijd als volgt op; rondje lopen, kijken wie er echt niet is, handoeken weghalen en gaan liggen. Eventueel de bedden iets verschuiven. Je moet wel een erge grote mond hebben als je daar iets tegen wilt doen. En dan nog; verboden te reserveren volgens de bordjes! Werkt prima!

Gereisd Familie in mei 2006

In mei hier geweest met 2 gezinnen met kleine kinderen

Willemijn
    18-8-2006

In mei hier geweest met 2 gezinnen met kleine kinderen. Het is een mooi park met een heerlijk zwembad (zoetwater) alleen een beetje te koud. De appartementen zijn netjes en mooi ingericht en bleven heerlijk koel, we zaten op de begane grond.

Geen Engels sprekende bediening bij het zwembad. Alles is op loopafstand, ook een grote supermarkt (500-700 meter). Een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.

Nadeel; we konden op de dag van vertrek niet bijboeken, we vlogen om 18.00 uur, en moesten om 11.00 het app uit.

Wij hebben een fantastische vakantie gehad, alleen met op

fam van Alebeek
    31-7-2006

Wij hebben een fantastische vakantie gehad, alleen met twee kleine kinderen op een bovenverdieping en dan iedere dag sjouwen met de buggy's was een beetje nadelig.

maar ja we hadden vakantie en dus alle tijd!

De annimatie vonden we ook leuk en de mini-disco werd zo mogelijk iedere avond bezocht.

Aanrader om buiten het park te eten: La Terraza vanuit de hoofdingang rechts en dan de eerste straat weer rechts (niet het zandstraatje).

Zeer gastvrij,goed eten en drinken,kindvriendelijk en dichtbij het resort!

Zeer tevreden, vriendelijk personeel, zeer goede keuken

Rinus
    26-7-2006

Zeer tevreden, vriendelijk personeel, zeer goede keuken. Prima bevallen. Zou zo weer terug gaan.

Gereisd Familie in juli 2006

Mooi complex, mooi zwembad, niet ver van het strand

Peter Rypens
    14-7-2006

Mooi complex, mooi zwembad, niet ver van het strand. Fijne show 's avonds. Mooie bufetten.

Minpunt: in het hoogseizoen veel te weinig stoelen aan het zwembad.

Gereisd Familie in juli 2005

Vorig jaar voor het eerst geweest en nu gaan we dus weer

Pascale de Haan
    16-5-2006

Vorig jaar voor het eerst geweest en nu gaan we dus weer. Mooi appartement. Alles keurig en netjes. Het eten was geweldig. Alles erop en eraan. Als je wilt kan je de ochtend met champagne beginnen. Het enige waar ik tegenop zie is het gekletter van de waterval bij het zwembad en het gezeur met de bedjes. Hier zou een systeem voor verzonnen moeten worden.

Ik ben benieuwd en heb er zin in. Hopelijk word het net zo top als vorig jaar.

Alles was supertop geregeld

Bi
    11-5-2006

Alles was supertop geregeld. Personeel is aardig, attent en behulpzaam. Kinderanimatie is helemaal goed geregeld. Bijna de hele dag worden de kinderen vermaakt met allerlei leuke activiteiten. All inclusive is een echte aanrader en als je naar het strand wil kan je een picknickpakket bestellen de avond ervoor. Het eten is in buffetvorm en elke dag heel erg gevarieerd. Het strand en de boulevard is maar net de straat uitlopen en dan ben je er al. Geluidsoverlast hebben wij niet gehad maar ik kan me indenken als je aan de kant van het podium zit dat je er last van kan hebben. Wij hebben ondanks een dag regen een geweldige vakantie gehad. Dit complex is een echte aanrader en wij komen er zeker nog eens terug.