Zoover
Aparthotel Occidental Playa de Palma

Aparthotel Occidental Playa de Palma

Aparthotelsterstersterster
8,1

Het enige vervelende is dat je 'smorgens vroeg je handdoek

R. Rijkers
8-7-2007

Het enige vervelende is dat je 'smorgens vroeg je handdoek al op een bedje bij het zwembad moet leggen om deze te "reserveren". Iedereen doet dat en als je niet mee doet, dan heb je dus geen bedje. De hele dag op de stoeptegels zitten was voor mij geen optie, aangezien ik 5 maanden zwanger ben. Bovendien zou het leuk zijn als het hotel een klein speeltuintje zou hebben voor de kleintjes.

Verder was de reisleiding in geen velden of wegen te bekennen en ze kwam alleen op bezoek in een ander groot hotel in de omgeving (zo bleek later). De dag voor vertrek was er nog geen reisinfo beschikbaar. Wij moesten er zelf achteraan bellen om te horen hoe laat ze zouden worden opgehaald.

wij zijn met ons gezin ( 2 kids 4 en 6 jaar) in mei geweest

nathalie
25-6-2007

wij zijn met ons gezin ( 2 kids 4 en 6 jaar) in mei geweest. Het is ons erg goed bevallen. Het appartement is schoon en ziet er verzorgd uit. Goede bedden, nette badkamer.

Het eten was prima (vooral het ontbijt echt smullen), maar na een week had je het wel gezien.

Ik zou er nog wel een keer naar terug gaan maar dan moet er wel weer annimatie zijn, vooral overdag en de kinder disco.

Prima park, kleine maar schone appartementen

Annet
14-6-2007

Prima park, kleine maar schone appartementen. Prima zwembad, alleen jammer van de "bedjes reserveren met een handdoek" mentaliteit.

Ander minpuntje is de animatie die de gehele week afwezig was. Dit ivm een ruzie met een grote Duitse biertent op de boulevard die alle hotels in de omgeving heeft aangeklaagd voor geluidsoverlast.

Strand vlakbij. Leuke, levendige boulevard alleen erg veel (dronken) duitse touristen. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, diner vrij eenzijdig, wel heel veel verschillende desserts maar groenten en fruit waren heel beperkt.

Wij zijn net terug, gezin met 2 kleintjes

jennifer
3-6-2007

Wij zijn net terug, gezin met 2 kleintjes. . echt een mooi complex, verzorgd! Annimatie overdag voor de kleintjes erg leuk, jammer dat er geen minidisco was, aangezien mijn oudste van 2 erg van dansen houdt! Verder was er geen avond annimatie.. geen muziek niks.. jammer..

Wij hadden all in, maar dat geldt niet voor alles, bv ijsjes chips voor mijn kids..buffet was matig.. zeker voor een 4 sterren hotel..

Het zwembad was heerlijk, leuk kinderbadje en idd er zijn te weinig bedjes.. waardoor je vroeg je handdoeken moet neerleggen..

Personeel was ok, aardig!

We hebben genoten!

mooi hotel/appartement - ideale ligging ( nabij strand, en

Vertenten
30-5-2007

mooi hotel/appartement - ideale ligging ( nabij strand, winkels, bars en de luchthaven)

alles voorzien in appartement- wij keken uit op het zwembad

eten in orde - enkel spijtig dat er geen kinderbuffet was

er was gedurende onze reis ook geen animatie-toch spijtig voor onze kindjes ( 3 en 1,5)

heel vriendelijk personeel

weinig ligbedden aan het zwembad - reserveren rond 7u was geen overbodige luxe

Mooi complex, redelijk kleinschalig

Pasveer
26-5-2007

Mooi complex, redelijk kleinschalig. Appartementen allemaal rond het zwembad. NIet veel te doen voor kinderen, er zijn twee zwembaden en een poolbiljart. Wel animatie maar dat was meer voor kleintjes. Prima eten, kan niet anders zeggen. Het is er mooi, schoon, redelijk luxe uitstraling, en echt vlakbij het strand. Langs de boulevard wel rekening houden met hordes veelal dronken duitsers.... maar zo in het voorseizoen nog niet echt last van gehad. Heerlijk gehad.

Kwamen hier twee x per jaar

Toine Leenders
6-2-2007

Kwamen hier twee x per jaar. In de zomer drie weken en in de herfst 1 week. Door het All-in concept is het wel stukken minder geworden, vechten om een bedje bij het zwembad, vol laten lopen voor 23.00 uur, want daarna moet men betalen. Animatie sterk minder geworden, ondanks de goede inspanningen van Lisanne. Kinderen hadden het desondanks prima naar hun zin, met het strand nabij en de leuke restuarants in de buurt. Nu het alleen nog maar HP of All0in is, na 25 jaar Mallorca dit jaar toch maar iets anders.

Wij zijn super tevreden van dit klasse hotel! De all-in is

nico
4-1-2007

Wij zijn super tevreden van dit klasse hotel!

De all-in formule is een echte aanrader:ontbijt,middag- en avondmaal à volonté. Het eten is van zeer goede kwaliteit;drank& coctails ook 10 op 10;personeel heel professioneel. Ons kindje van 2 jaar heeft zich rot geamuseerd tijdens de mini-disco. Aan het zwembad inderdaad een drukke bedoening, maar dat kom je overal ter wereld tegen. De ligging is ook schitterend:dicht bij zee, souvenirwinkeltjes en ook aan een bushalte (+/- half uurtje met bus naar Palma stad). Ligt ook vlak bij de "Bierstrasse" maar je moeti absoluut geen schrik hebben van lawaaihinder!!

net terug van een wk in de herfstvakantie

koos
28-10-2006

net terug van een wk in de herfstvakantie. leuk complex, goed verzorgde appartementen en lekker centraal gelegen. hadden logies dus voor de haps en snaps gingen wij de boulevard op, daar was volop keuze. vonden het wel wat aan de "hollandse ons kent ons" kant maar afgewisseld met een paar x strand is het goed te doen. en idd jammer dat je 's morgens er vroeg bij moet zijn voor een plekje in de zon bij het zwembad.

Donderdag terug gekomen na 15 dagen pueblo park

Sylvia en Tess
1-9-2006

Donderdag terug gekomen na 15 dagen pueblo park.Het is een heel goed verzorgd complex met genoeg animatie voor kleine kinderen en s'avonds diverse shows.Appartementen worden goed schoon gemaakt en elke dag schone handdoeken.Alleen een ligbedjesmafia bij het zwembad.Lianne is heel leuk van de miniclub en ze doet elke avond de minidisco voor de kinderen, Tess vond dat super en heeft dan ook de c.d. bij Lianne gekocht met alle liedjes van de minidisco, groot succes voor thuis! Een aanrader!Het eten is goed en veel in het restaurant.De boulevard vond ik vreselijk, alleen leuk voor pubers.Op het strand veel duitsers met emmers vol bier, dus veel stukken glas op het strand.Maar het is evengoed een mooi strand en prima zee.Veel duitsers op het complex ook, maar ook nederlanders en spanjaarden.Als je ziek bent kan er een nederlandse arts naar je toe komen,die is prima.Groeten aan Irene,Frank,Sabine en Fleur!Was gezellig met jullie!Tess mist Fleur!Fleurrrrrrr!