Zoover
Aparthotel Occidental Playa de Palma

Aparthotel Occidental Playa de Palma

Aparthotel
7,8

Prima verblijf, gebruik minibar slecht

Mevrouw Roofs
13-9-2018

Ligging goed, personeel eetzaal bijzonder vriendelijk,

Dame receptie onvriendelijk, minibar eerst 20 euro betalen en dan mag die gebruikt worden, zeer slecht.

Weinig georganiseerd s avonds maar als er iets is, 1 x per week, prima amusememt

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

NOOIT MEER

M de Kreij
29-9-2009

Ik ben vandaag terug gekomen van 11dagen, maar ga hier zeker niet meer naar terug. Bar om 23.00 uur gesloten. Bij regen moet je van 10.00 uur tot 18.00 uur naar de bar bij het zwembad wat te drinken halen ondanks de stromende regen. All inclusive moet je voor ieder drankje tekenen heel irritant. Geen koelkast op de kamer. Werd om 0.45 uit mijn slaap gehaald door de receptie die even door moesten geven dat de excursie die dag niet door ging. Heel fijn als je net ligt te slapen.

2008

super echter in het geheel niet kindvriendelijk

Michel Karel
30-9-2008

zeer verzorgde accomodatie, echter beloofde speeltuin was er niet. Kinderbad 50 cm diep en ijskoud en opstaande rand om bad wat bij rennende kinderen tot fikse valpartijen leidde.

Gereisd Familie in september 2008

we zijn een weekje terug en de vakantie was super , ons en

nathalie vanhee
15-7-2008

we zijn een weekje terug en de vakantie was super , ons bungalootje was zeer netjes en rustig het eten was zeer gevarieerd en lekker wat ons opviel was dat het keukenpersoneel erg hygienisch was het personeel was heel vriendelijk

Gereisd Familie in juli 2008

fijn hotel

richard ,sabine en stijn
25-6-2008

fijn hotel. ligging ideaal. niks te klagen gehad. alleen is het er erg gehorig. wordt ,s nachts veel met deuren gegooid.

eten was prima.keuze genoeg. zeer kindvriendelijk. zwembad was wel te koud vonden we. niet echt gericht op kinderen ook. animatie was oke.

aan te raden zeker gebruik te maken van de kluis in je appartement.

in 1 week 2 keer een inbreker gesignaleerd op het park.

werd direct ook werk van gemaakt.

al met al een goed hotel. vooral in het restaurant zeer leuk personeel.

Hallo allemaal, We zijn dit jaar toch maar weer naar we

Menno en Ingrid
16-6-2008

Hallo allemaal,

We zijn dit jaar toch maar weer naar BPP gegaan, we waren te lui om in de reisgidsen te duiken. Er is weer wel elke avond een show (muziek via de draagbare speaker) en overdag een beetje animatie voor de kids maar er is nog steeds geen minidisco na het diner, dat is erg jammer. Het verhaal is dat er nog steeds een gemeente verordening is tegen geluidsoverlast. Het eten is nog steeds goed. Het aggregaat van het naastgelegen hotel is vervangen door een stillere dus dit manco gemeld door een voorganger is verholpen. En er is nu gratis WiFi bij poolbar en in de lounge (password=park2007) dat is geweldig.

Tegen de vele luidruchtige (veelal Duitse) mannelijke werd

G Mollink
13-5-2008

Tegen de vele luidruchtige (veelal Duitse) mannelijke medevakantiegangers(fietsgroepen) werd niet opgetreden. Veel gebral in de late avond en vroege morgen.

De hotelkamer was/is klein. amper 30 cm loopruimte tussen bed en muur en erg gehorig. Onderhoud kamers etc was prima. Personeel was vriendelijk en het eten(all in clusive) was van goede qualiteit. De annimatie voor de kinderen was goed. Jammer dat er geen speeltuin is. Veel meer dan het zwembad is er niet voor de kleintjes en moest je elders gaan zoeken.

Zoals eerder omschreven tegen lawaaierige medebewoners werd niet opgetreden

In een woord: "Toppy" Jenny Bakker regelde dat de laatste

C Twigt
12-5-2008

In een woord: "Toppy"

Jenny Bakker regelde dat de laatste dag de lunch ook nog inclusive was. We kwamen nl. pas de tweede dag om 01.00 uur aan.

Men liet ons wel de wijn betalen bij de laatste lunch. Voor het eerst werd zelfs ongevraagd een volle ontkurkte fles op tafel gezet.

We moesten € 20.50 betalen.Op de luchthaven betaalde Jenny ons dit bedrag direct terug. Wij vonden e.e.a. wel erg 'klein' van een grote organisatie als Barcelo.

Verder niets dan lof. Van de kleinste (8 maanden) tot de oudste (62 jaar) hadden alle negen het fantastisch naar hun zin. En nu lijnen!!!

2007

Prima complex met lekker buffet

Moddejongen
22-10-2007

Prima complex met lekker buffet. Het water in het zwembad was wel heel erg koud. Voor kinderen heel weinig te beleven wanneer het weer wat minder is.

Gereisd Familie in oktober 2007

Het is een goed hotel met vriendelijke medewerkers echter

Anne
8-10-2007

Het is een goed hotel met vriendelijke medewerkers echter de standaard hotelkamer is veel te smal. Ook is er geen ruimte om je koffer neer te leggen of op te bergen.

Het eten was goed en lekker met dagelijks variatie.

In het naseizoen was het zwembad ruim voldoende en waren er ligbedden genoeg. Ik betwijfel of dit in het hoogseizoen ook zo is.