Zoover
Aparthotel Occidental Playa de Palma

Aparthotel Occidental Playa de Palma

Aparthotelsterstersterster
8,1

Avontuur in "Little Germany"

Uri
15-6-2011

Als we vorige recensies lezen denken we dat we echt in een verkeerde periode zijn geweest. Nog nooit zoveel Duitsers bijeengezien op een vakantie.

Hotel staat idd net naast het Duitse dorp maar we horen nog steeds het "gezoem" van kelende bezopen duitse jongelui. Het strand en boulevard zijn weliswaar prachtig, in juni alleszins paradijs voor duitse ghetto-blasters die over 100-meters op het strand hun beatmuziek zomaar in je oren droppen. De emmers, gevuld met ijs en drank gaan er vlotjes van de toonbank. Kots op de grond en ook een paar vechtpartijen zien gebeuren. We hoorden vanop het piepkleine balkonnetje van onze kamer 's nachts WEL het lawaai en geroep.

Verder viel het eten echt niet mee, het beste wat we hebben gegeten was een "wok".

Alleszins een prachtig eiland, we hebben dus ook gekozen om een auto te huren en hiermee het eiland te doorkruisen. Dit heeft onze vakantie alsnog goedgemaakt.

Algemeen vinden we het hotel eerder 3 sterren dan 4 sterren waard.

Heerlijk hotel

Maggie en René
19-5-2011

We zijn terug van 14 dagen verblijf in Mallorca in het Barcelo Pueblo Hotel. Wij, dat zijn m'n man, die 62 is, en ik 61. We zullen daar zeker terugkeren, want waren ZEER TEVREDEN ! Het eten was er prima en het appart-hotel zeer rustig. Dit is een aanrader ! 's Avonds was er animatie, muziek van het Trio "Red Pepper", bv waarop men heerlijk kon dansen. Het hotel was rustig gelegen, niet ver van het strand. We hebben er heerlijke wandelingen gemaakt. 's Avonds kon men ook genieten van sport (via TV) als men wilde. Een voetbalmatch meemaken tussen Spanjaarden is iets unieks!!! De kamers werden iedere dag schoongemaakt. Dit was in één woord : GENIETEN !!! De kelners maakten heerlijke cocktails klaar, ook zonder alchohol, men had de keus. Minder geschikt voor kinderen, denken wij. Voor kleintjes is het moeten rond-zeulen in die warmte sovieso lastig.

Maar voor de rest : wij willen er morgen al teruggaan : heerlijke temperaturen aan de Costa de Palma, zon, lekker eten ... M& R, Kortrijk

never nooit meer

bjorn bloemen
17-12-2010

ik ben 5 jaar geleden hier geweest en toen was het een super hotel MAAR dit jaar heb ik er een nare smaak aan over gehouden . als je van friet en sla houd ben je hier goed de rest zou ik me hond nog niet voeren. na 3 kamer wissels vanwegen de herrie op de gang enz kwamen we in een app. waar zelfs rob geus niet vrolijk van word, de schimmel hing aan de muur . de schoonmaak was oppervlakkig en slecht. na geklaagd te hebben over schaal in me ei (3 dagen achter elkaar) kregen we geen service meer en werden we heel slecht behandeld. plastik in een hand gemaakte pizza (waar je meer als een uur op wacht als je all in hebt betaalt , cash in 15 min)keek niemand raar van op. kortom wil je een leuke vakantie en goed eten kom dan niet naar barcelo pueblo parc en reis al helemaal niet met TO want die vonden onze klachten ongegrond blijkbaar is slechte kwaliteit heel normaal daar en plastik en ondoorbakken vlees is persoonlijke smaak ! o ja het personeel is alleen vriendelijk als je cash hebt

niet te vreten

J-L
20-10-2010

15-20 okt 2010 geweest, het avondeten was gewoon niet te eten, uitgedroogd, zonder smaak, altijd hetzelfde...bweek

kamer naast lift veel lawaai van in- en uitstappers, te klein bed, kortom hier ga ik nooit meer terug. Neem er 2 sterren van af en dan kan ik er in komen.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Misschien volgend jaar weer

Niels
8-10-2010

We zijn 8 daagjes naar Pueblo Park geweest, prima complex. De kamers zijn wel erg gehorig en niet aan de grote kant, ze werden wel elke dag schoon gemaakt.

Mochten wij ooit nog terug gaan dan wordt dat op basis van all-in en i.c.m. een appartement die zijn iets groter en ik heb het idee ook iets minder gehorig.

Bij het zwembad hebben ze een barretje staan waar je drinken een snacks kan bestellen, keuze was er niet al te veel en het ging al om 6 uur dicht,

een gemiste kans in mijn opzicht. Mocht je na het eten nog wat willen drinken kan dat tegenover het restaurant, bij het podium, waar ze trouwens ook gratis internet (WIFI) hebben. Qua eten doen ze hun best om elke dag een speciaal gerecht te hebben, zo was de KipDoner geweldig.Verder elke dag 2 soorten soep, patat, vis, vlees, minimaal 3 soorten salades en er staan 2 of 3 mensen te bakken en te braden, wat vooral 's ochtends fijn is dan maken ze je eitje precies zoals jij hem wil hebben.

Geweldige vakantie gehad!

Sabrina
28-8-2010

Wij zijn net terug van 10 dagen Mallorca en verbleven in Barcelo. Gelukkig!

We hebben ons daar super vermaakt!

De kamers ( wel gehorig) werden heel goed schoongemaakt en het eten was heel erg lekker!! Je kon iedere dag wel iets anders te eten kiezen!

Qua animatie is het voor de kinderen minimaal. Er waren in 10 dagen 2 shows. Maar daar hadden wij verder geen last van. Voor volwassenen werd er om de avond een optredentje georganiseerd. Dat was leuk!

Qua snacks bij het zwembad hebben ze pizza, sandwich of tosti.

En voor degene die all-in zaten kon je 'savonds 4 cocktails drinken.

De ligging van dit resort vonden wij ideaal! Het was er lekker rustig, maar je was ook weer zo op de boulevard. Naar het Nederlandse stuk was het goed te belopen ( El arenal)

Wij hebben een supervakantie gehad!

Top restaurant.mooi hotel.te kleine kamers

jan huberts
8-8-2010

Geweldig hotel, maar klein zwembad, en weinig stoelen, 23-7 t/m 6-8-2010

lagen mensen in het gras te zonnen op handdoek, omdat er geen ruimte was.

Geweldig restaurant , met uitmuntend goede buffetten!!

Elke keer diverse soorten minimaal 3 soorten vis, en 3 soorten vlees/

geweldig vriendelijke bediening.

Hotel kamer, tja, niet barcelo waardig zo klein, kon net achter bed langslopen ongeveer 35 cm ruimte. probeer foto mee te mailen.

Nog nooit zon kleine 2 pers kamer gehad.

Als je dat voor lief neemt, dan geweldig hotel.

Ga 3 x per jaar naar hotels toe, maar dit een toper met eten.

Wanneer mag ik weer heen!!!! :-)

Emiel
22-7-2010

Wat een super hotel. Wij zaten hier 8 dagen van 14 t/m 21 juli en hebben ons prima vermaakt.

Het strand is op loopafstand, ongeveer 5min. lopen(1 straat door)

Door de beetje verdere ligging heb je 's avonds geen last van rumoer op de boulevard.

We hadden half pension geboekt en ik heb al in veel hotels gezeten en ben echt niet de makkelijkste met eten maar ik moet zeggen dat het fantastisch was.

Elke dag variatie en goed gevarieerd eten.

Ontbijt zeer uitgebreid met veel keuze in broodjes en beleg.

Kamers zijn aan de kleine kant(maar met mooi weer zit je hier toch niet!), sanitair erg netjes en elke dag schone handdoeken, kamer werd elke dag grondig schoon gemaakt en bed werd om de dag gewisseld.

Geen gebruik gemaakt van het zwembad aangezien de bedjes al om 9 uur in de morgen compleet bezet waren door mensen die pas om 13 uur richting het zwembad komen. Heerlijk voor €10,- twee bedjes en een parasol gehuurd op het strand.Was helemaal prima geregeld

Al met al 8 heerlijke dagen gehad!!

super vakantie gehad

joep durlinger
18-6-2010

ik ben pas met mijn vriendin 8 dagen naar barcelo pueblo park geweest, we zaten in een appartement niet direct aan het zwembad, zijn helemaal geweldig! elke dag wordt je kamer opgeruimd. durf met zekerheid te zeggen dat je geen beter hotel aan de playa de palma gaat vinden! schoon zwembad goeie temperatuur en het eten in het hotel (ontbijt ook) was goed verzorgd van champagne tot chocolade fontein! halfpension is voldoende! je ligt wel stukje van nederlandse gedeelte af dat ligt als je op het strand bent richting haven. wel veel gekleurde spullen verkopers en proppers, maar niet vervelend. na een week ben je de duitsers wel zat, maar vervelend zijn ze niet! palma is een doolhoof dus koop een kaart en verbinding is prima, 1,25 euro voor een enkele reis (bus 25 is het snelst!) het is heerlijk thuis komen in pueblo park na een avondje boulevard! uitgaan voor nl jongeren beach house. Wij waren een stel van 19 en 18

Geweldig appart/hotel complex

gwendasupusepa
21-5-2010

Volgens mij kan je niet beter vinden, aan het strand, prima verzorgde kamers met airco. Super complex.

Gereisd Met partner in juni 2005