Zoover

7,8

Niet voor ons

Karin
31-3-2013

Tweepersoonskamers zijn verschrikkelijk gehorig, je kunt letterlijk de gesprekken van de buren volgen en de rest. Wij waren hier in maart, toen zat eiland vol met alleen maar Duitsers. Kamers zijn heel erg klein en ben blij dat we er maar vijf dagen waren. Het hotel is heel compact. Het ontbijt was ok, het avondeten niet ons ding. Ook heel massaal, vreetschuur idee. Zwembad is zoutwater. Het weer was super!

teveel duitsers

lam
8-9-2012

Teveel lastige,luidruchtige groepen duitsers.veel te kleine kamers en te gehorig.Eten op zich goed maar weinig variatie.Ondanks all inc. moet je voor bepaalde dingen bijbetalen.Op de dag van vertrek geld je all in tot 12.00,dus als je pas s'avonds vertrekt moet je na 12 uur betalen.(belachelijk).Als je in het hoofdgebouw zit moet je s'nachts met oordoppen slapen want je word gek van de lallende uitgaanslui die terugkomen.(tot laat in de nacht)

geen 4 sterren waard

chantal
17-8-2012

De kamers zijn heel krap, achter het bedeinde heb je inderdaad maar 30 cm ruimte.

Wij hadden kamer 305 en zicht op een bosje aan de overkant dat gebruikt werd om te sluikstorten. Voor ons piepklein balkon stond een boom waardoor het een ganse dag donker was op de kamer. Aan de receptie waren ze wel heel behulpzaam, ze spraken zelfs Nederlands. De mensen in het restaurant waren ook heel vriendelijkl, het eten was wel heel lekker.

Zowel s'morgens als s'avonds niets op aan te merken. Er zou wel airco mogen aanstaan in het restaurant want in de warmte eten is niet zo aangenaam. Het hotel ligt wel midden in de uitgaansbuurt maar toch heb je geen lawaaihinder hiervan. Op het strand en s'avonds kom je wel zatte jongeren tegen en de ganse dag hoor je Duitse muziek, na 2 weken wel voldoende Duits gehoord. Bij een volgend bezoek aan Mallorca nemen we toch een ander hotel, wat meer richting Can Pastilla, veel rustiger daar.

mooie tuin, mooi zwembad, dicht bij strand

jj_pex
11-8-2012

het complex bestaat uit hoofdgebouw met standaard en superieur kamers en daarnaast appartementen. De standaardkamers zijn ok maar sober, de bedden zijn 1.80m lang en tussen voeteneind en muur zit ongeveeer 30 cm.Goed ingerichte badkamer en wel bankje en bureautje.Geen koelkastje, wel kluis op kamer. Zorg dat je minstens op de 3de of 4de etage zit aan de zwembadzijde, anders kijk je tegen een muur aan, zeker op de kamers 126 t/m 129, de Superieurkamers zijn ruimer en hebben een groter balkon. Wij verhuisden van 126 naar 426, waar we een prima uitzicht hadden op zwembad en de zee in de verte. Realiseer je dat je in het Duitse deel van Playa de Palma zit, maar loop je 15 min.richting El Arenal, dan kom je in het Hollandse deel. Maar of je nu dronken duitse tieners of nederlandse tieners tegen komt, maakt niet veel uit. Wij hadden er geen last van, het is wel vermakelijk om te zien. Tip bij de appartementen, begane grond is de airco goed, bij de appartementen op de 1ste verdieping niet.

Prima hotel voor strandvakantie

Michelle Verboom
5-8-2012

Het meest opvallende aan dit '4 sterren' hotel zijn de zeer kleine kamers én bedden. Kamer was stoffig bij inchecken, in de loop van de week wel goed schoongehouden. Bedden zijn 1.80m lang dus niet naar Nederlandse maatstaven. Ontbijtbuffet is erg groot en gevarieerd. Ligbedden en tafels worden 'gereserveerd', hotel doet hier weinig aan. Verder heel verzorgd en netjes. Prima hotel voor een leuke vakantie op Mallorca. Ligging is relatief rustig. In het hoogseizoen wel geluidsoverlast door het Duitse biertoerisme.

gewoon niets bijzonders

vandewalle Lieven
5-6-2012

net terug van Barcelo puelblo park.We gaan er nooit meer terug.

Bijbetaald voor een appartement,omdat de kamers heel klein zijn.

appartement ok, maar heel de week ging de airco niet, verschillende keren gaan zeggen aan de receptie,ze zeiden dat ze moesten besparen!!

twas niet te doen om te slapen door de hitte,gelukkig koelde het goed af

savonds dat we de ramen konden open zetten dat het wat trok.

het eten was gewoon,niet slecht,maar ook niet whow.ontbijt niets van te

zeggen, zelfs cava als je wou.S'middags ook ok, heel lekkere gaspazo,

s'avonds was het minder, altijd de zelfde koude groenten,en nooit warm,

altijd maar lauw in die bakken.

in de kamer eigentijk geen lawaai van appartement ernaast, maar wel van de duitsers, die snachts weer thuis kwamen van uit te gaan, dat

was dan 4u 5u 6u, dus weer wakker.de ligging van hotel is goed, voor lange wandelingen te maken op de boulevard.de eilandrondtour is de

moeite;SLOT we keren hier niet meer terug vanwege geen aico .

Hotel 2e keer, gaat achteruit in kwalityeit

jan huberts
29-8-2011

Dit is onze tweede keer hier, vorig jaar in 2 pers kamer, is maar 30 cm loopruimte achter het bed, daarom dit jaar superieur kamer, (dit is hoe een normale 2 pers kamer behoord te zijn) maar airco slecht!! Mijn vrouw heeft MS en heeft koele plaats nodig om op te laden. arirco 22gr in kamer, termostaat 60 cm onder airco rooster, daar is het 21-22 gr rest van kamer om te stikken, termostaat op 0 gezet word niet kouder dan onder rooster 22 gr.

Eten ook minder, veel vette randen aan vlees. was vorig jaar anders.

frisdrank (cola ligt) uit tap niet te drinken , ander merk?

Personeel vriendelijk, schoon hotel. maar geen 4 sterren.

super appartement

Rene en Peggy
27-8-2011

Zeer goed hotel, beste wat wij in Playa tot nu toe gehad hebben en wij zij hier al verscheidene keren geweest. Eten goed en afwisselend. Wij zaten in een appartement, grote woonkamer en apparte slaapkamer en zeer schoon. Personeel uitermate vriendelijk.

Wij gaan hier zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in augustus 2011

een echte aanrader!...

Leon B.
13-8-2011

wij hebben echt genoten in barcelo pueblo park...

het apartement was goed schoon,de service was prima en het eten was erg lekker

en zeer gevarieerd.

het enige minpunt vonden wij de erg ''aanwezige'' duitse vakantiegangers

op/aan de boulevard.

hier hebben wij ons erg aan gestoord!.

maar dat is voor iedereen verschillend.de een houd ervan,de ander niet.

dit doet niks af aan barcelo pueblo park...dat is een prima accomodatie!.

Prima hotel en appartementen

Miranda
5-7-2011

Wij mochten hier 8 dagen vertoeven en het was heerlijk.

We waren samen met een ander stel die in het appartement onder ons zaten,

we zaten wel aan de straatkant maar (weinig tot) geen last gehad van

overlast. Het was wel vermaak als je op je balkon zit en iemand al zwalkend voorbij ziet komen. En er was inderdaad ook een duidelijk tippelzone maar daar heb je ook geen last van.

Ik kan me wel voorstellen dat je met kinderen liever niet aan de straatkant wilt zitten, maar als je dat aangeeft bij inchecken zullen die lieve mensen echt wat voor je regelen.

Het eten was best afwisselend per dag en de ene dag lust je net iets meer als de andere keer maar dat weet je nou eenmaal met lopend buffet.

Elke dag wel standaard sla en patatjes maar dat was ook prima.

Alleen vonden wij de kaart bij de zwembad-bar wat magertjes, had wat meer keus mogen zijn maar dat is dan ook alles.

Voor de rest een top vakantie en echt aan te bevelen!!