Zoover
Aparthotel Occidental Playa de Palma

Aparthotel Occidental Playa de Palma

Aparthotel
7,8

Keurig,vriendelijk en super goed voor elkaar.

Hans
3-5-2012

Net terug van een week Mallorca. Heerlijke vakantie gehad hier. We waren met 6 personen. 4 volwassenen en 2 kinderen. All inclusief arrangement. Buffet is zeer zeer goed verzorgd. Eten en drinken in overschot. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Van receptie tot de schoonmaakster!

Appartement ruim genoeg en van alle gemakken voorzien. Niets maar dan ook niets te klagen!

Super vakantie gehad

Selien
13-1-2012

Wij hebben een fantastische vakantie gehad op pueblo park.

We hadden gevraagd om een appartement aan het zwembad en dit was ideaal. Onze zoon sliep 2 keer 2 uur per dag en doordat we de babyfoon mee hadden konden wij heerlijk relaxen bij het zwembad als hij sliep, super!

Eten was super, er staat zelfs champagne bij het ontbijt wat bij de prijs in zit.

Personeel was ook erg vriendelijk.

Qua ligging is het iets minder. Het zit iets achteraf van de boulevard met links aan de boulevard het duitse megapark (grote, soort van starbeach-achtige discotheek) en rechts de bierstrasse ook geheel duits. Wij zaten hier eind juni en dat was het moment dat de duitsers masaal een lang weekend mallorca gaan met hier en daar wat overlast maar ook wel leuk om na te kiojken 's avonds vanaf ons balkon. Het nederlandse gedeelte van el arenal is iets verder lopen, ongeveer 20 min naar cafe de zaak.

Al met al zeker een aanrader!

teleurstellend

Fam. Castricum
29-9-2011

receptiepersoneel zeer onvriendelijk. Vooraf en ter plaatse diverse malen aangegeven dat we met 2 kleine kinderen op de begane grond willen zitten, werd weggewuifd.

water in het zwembad heel erg koud, onmogelijk voor de kleintjes om te zwemmen.

Derde bed in de kamer, zakte volledig door. derde stoel op het balkon ontbrak.

De grote parasols bij de pool werden pas om 10.30 geopend, terwijl het om 09.00 al behoorlijk heet was.

Heel erg jammer, met wat aandacht en klantvriendelijkheid hadden wij gewoon een zorgeloze en plezierige vakantie kunnen hebben.....

Hotel 2e keer, gaat achteruit in kwalityeit

jan huberts
29-8-2011

Dit is onze tweede keer hier, vorig jaar in 2 pers kamer, is maar 30 cm loopruimte achter het bed, daarom dit jaar superieur kamer, (dit is hoe een normale 2 pers kamer behoord te zijn) maar airco slecht!! Mijn vrouw heeft MS en heeft koele plaats nodig om op te laden. arirco 22gr in kamer, termostaat 60 cm onder airco rooster, daar is het 21-22 gr rest van kamer om te stikken, termostaat op 0 gezet word niet kouder dan onder rooster 22 gr.

Eten ook minder, veel vette randen aan vlees. was vorig jaar anders.

frisdrank (cola ligt) uit tap niet te drinken , ander merk?

Personeel vriendelijk, schoon hotel. maar geen 4 sterren.

super appartement

Rene en Peggy
27-8-2011

Zeer goed hotel, beste wat wij in Playa tot nu toe gehad hebben en wij zij hier al verscheidene keren geweest. Eten goed en afwisselend. Wij zaten in een appartement, grote woonkamer en apparte slaapkamer en zeer schoon. Personeel uitermate vriendelijk.

Wij gaan hier zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in augustus 2011

mooi appartement

gezin met jongen kinderen
13-8-2011

wij zijn hier 11 dagen geweest met 2 kleine kinderen (5 en 2 jaar)

we hebben hier een super mooie tijd gehad we willen zo wel weer terug

vooral de kinderen. de appartementen waren netjes en schoon.

de eerste nacht zaten we aan de straat kant en daar heb je snachts wel last

van de duitse jeugd die zingend uit de cafes komen,dus hebben we de volgende dag gevraagd of er nog een andere kamer was die niet bij de straat zat en dat was geen probleem we konden een uur later onze koffers naar een andere kamer brengen.

het personeel is allemaal heel vriendelijk vooral tegen kinderen.

het eten was goed er was elke avond iets anders bij .

handdoekje leggen is wel verschrikkelijk daar , als je een plekje vlakbij het zwembad wilt moet je de wekker om 5 uur zetten. dat zouden ze moeten verbieden.

het strand en de boulevard is super mooi je bent er binnen 5 minuten.

wij gaan zeker nog en keer terug.

een echte aanrader!...

Leon B.
13-8-2011

wij hebben echt genoten in barcelo pueblo park...

het apartement was goed schoon,de service was prima en het eten was erg lekker

en zeer gevarieerd.

het enige minpunt vonden wij de erg ''aanwezige'' duitse vakantiegangers

op/aan de boulevard.

hier hebben wij ons erg aan gestoord!.

maar dat is voor iedereen verschillend.de een houd ervan,de ander niet.

dit doet niks af aan barcelo pueblo park...dat is een prima accomodatie!.

zeer goed hotel

Fam Tijink
12-8-2011

11 dagen hebben we verbleven in een appartementje gelegen bij het hotel met een baby van 18 maand.

Het appartement was goed onderhouden en schoon.

Elke dag was er aanvulling van handdoeken en werd er grondig schoongemaakt.

De ligging was perfect. Dichtbij de boulevard/zee maar je had geen last van het uitgaangsleven.

Het eten was lekker, voor elk wat wils. Regelmatig werd er ook een thema gedeeltje in gericht in het restaurant met o.a Sushi, chocolade fontein, wokken.

Het snackrestaurant had wel iets meer snacks op de kaart mogen hebben, dat viel wat tegen.

Wat leuk was en er erg goed was het picknick pakket. Dat kon je bestellen als je volpension had of all in.

De serveersters gingen erg leuk om met kinderen en stonden altijd voor je klaar.

De annimatie was voor ons voldoende maar als je echt van annimatie houdt dan was het wat aan de magere kant.

We gaan er zeker nog een keer naar toe..

niet nog een keer

fam .besseling
8-8-2011

vriendelijk personeel

de kamers zijn schoon

eten is niet lekker

wil je iets eten aan het zwembad mag je bij betalen

animatie slecht

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Zeer mooi hotel!

Frank, Alinda en Julia
22-7-2011

Wij zijn net terug.Wij zijn hier van 14 juli tm 21 juli 2011 geweest met onze dochter van 2 jaar oud. Ons appartement was heel mooi. Zeer netjes onderhouden. Elke dag werd de kamer schoongemaakt en opgeruimd! Ook onze rommel qua kleren e.d, troffen wij ook zelfs netjes opgevouwen en opgeruimd aan! Goede service dus.

Wij hadden alleen twee kleine minpuntjes.

Het eerste en belangrijkste punt is dat er GEEN KINDERANIMATIE of SHOW is! Het enige wat wij gezien hebben was een hele kleine gochelshow en bandje van twee oude mannen die aan het spelen waren.. Niet heel bijzonder dus..

Buiten het hotel kan je wel genoeg met je kind doen.

Eten was heel goed, maar niet erg afwisselend. Bij ALL INCLUSIVE is niet alles ALL IN! Hou hier rekening mee. Bij veel dranken/eten, moet je gewoon bijbetalen! Personeel was vriendelijk. Fijn zwembad, alleen te weinig bedden. Op tijd je handdoek neer leggen.

Wij hebben hier over het algemeen een heerlijke vakantie gehad!