Zoover
Aparthotel Occidental Playa de Palma

Aparthotel Occidental Playa de Palma

Aparthotel
7,9

Mooi hotel maar niet in de warmste maanden

Fam. Tolner
23-9-2012

Wij zijn 19-08-2012 t/m 26-08-2012 hier geweest. Oospronkelijk was de vakantie geboekt t/m 29-08-2012 maar wij zijn eerder teruggevlogen omdat één van ons ziek is geworden van de warmte. Wij verbleven in een appartement op de 1e verdieping. Zowel de airco in het appartement als in de eetzaal werkte niet goed. Op de meldingen die wij hiervan gedaan hebben bij de receptie, werd niet gereageerd.

Pluspunten:

- Prachtige hotel met mooie zwembaden

- Goed eten, uitgebreid buffet

- Dichtbij de boulevard maar wel rustig gelegen

- Schoon en ruim appartement (dank je wel Maria!) met als je wilt iedere dag schone handdoeken en om de dag schoon bedlinnen.

- Vriendelijk personeel

Minpunten:

- Zeer slechte airco zowel in het appartement als in de eetzaal

- Boulevard ligt nog in het drukke gedeelte

- Je wordt vaak aangeklampt en lastig gevallen zowel op het strand als op de boulevard.

- Voor kinderen weinig animatie

Wij zullen hier niet terugkomen.

teveel duitsers

lam
8-9-2012

Teveel lastige,luidruchtige groepen duitsers.veel te kleine kamers en te gehorig.Eten op zich goed maar weinig variatie.Ondanks all inc. moet je voor bepaalde dingen bijbetalen.Op de dag van vertrek geld je all in tot 12.00,dus als je pas s'avonds vertrekt moet je na 12 uur betalen.(belachelijk).Als je in het hoofdgebouw zit moet je s'nachts met oordoppen slapen want je word gek van de lallende uitgaanslui die terugkomen.(tot laat in de nacht)

mooi appartement, goed gelegen

danielle
2-9-2012

voorgaande jaren in Iberostar Royal gezeten, Pueblo Park kan hier niet aan tippen! mooi appartement, op 1e etage, airco werkte perfect! goede bedden/matrassen. iedere dag werd er goed schoongemaakt door vriendelijke schoonmaakster. (vergeet de schoonmaakster niet een fooitje te geven!) wij hadden halfpension, maar hebben 3x gegeten in het restaurant. uit eten is toch het allerleukst. wel iedere dag ontbeten. zeer goed verzorgd. lekkere verse smoothies! enige minpuntje: het wisselen van de handdoeken bij de handdoekenservice kost 2 euro per handdoek. aanrader op de boulevard is het MG cafe, lekker eten, en een geweldige plek om mensen te kijken. een AFrader is restaurant Asadito, erg slechte bediening, prijs/kwaliteit voor het eten is absurd. dat was een aantal jaren terug wel anders. handdoekje leggen ook hier het geval. maar wij gingen toch niet naar het zwembad, alleen aan het eind van de middag, na het strand. we komen hier zeker terug!!

zeer goed

van Noort
22-8-2012

Goed en schoon Appartement, met airco en goede bedden.

iedere dag schone handdoeken.

het personeel was vriendelijk en service gericht.

Het eten was in buffet vorm en was zeer goed.

Zee en boulevard op een loop afstand.

Zwembaden werden iedere morgen netjes schoongemaakt.

Playa de Palma is zeer gezellig met leuke restaurants en winkels.

Het strand is schoon en de zee is ideaal voor kleine kinderen.

Dagje Palma is aan te raden, de Bus stopt vlakbij het hotel.

Het nadeel is de vele dronken duitsers die s'middags en s avonds op de boulevard zijn. maar als je je hier niet aan stoord dan kan je hier een super vakantie beleven.

geen 4 sterren waard

chantal
17-8-2012

De kamers zijn heel krap, achter het bedeinde heb je inderdaad maar 30 cm ruimte.

Wij hadden kamer 305 en zicht op een bosje aan de overkant dat gebruikt werd om te sluikstorten. Voor ons piepklein balkon stond een boom waardoor het een ganse dag donker was op de kamer. Aan de receptie waren ze wel heel behulpzaam, ze spraken zelfs Nederlands. De mensen in het restaurant waren ook heel vriendelijkl, het eten was wel heel lekker.

Zowel s'morgens als s'avonds niets op aan te merken. Er zou wel airco mogen aanstaan in het restaurant want in de warmte eten is niet zo aangenaam. Het hotel ligt wel midden in de uitgaansbuurt maar toch heb je geen lawaaihinder hiervan. Op het strand en s'avonds kom je wel zatte jongeren tegen en de ganse dag hoor je Duitse muziek, na 2 weken wel voldoende Duits gehoord. Bij een volgend bezoek aan Mallorca nemen we toch een ander hotel, wat meer richting Can Pastilla, veel rustiger daar.

mooie tuin, mooi zwembad, dicht bij strand

jj_pex
11-8-2012

het complex bestaat uit hoofdgebouw met standaard en superieur kamers en daarnaast appartementen. De standaardkamers zijn ok maar sober, de bedden zijn 1.80m lang en tussen voeteneind en muur zit ongeveeer 30 cm.Goed ingerichte badkamer en wel bankje en bureautje.Geen koelkastje, wel kluis op kamer. Zorg dat je minstens op de 3de of 4de etage zit aan de zwembadzijde, anders kijk je tegen een muur aan, zeker op de kamers 126 t/m 129, de Superieurkamers zijn ruimer en hebben een groter balkon. Wij verhuisden van 126 naar 426, waar we een prima uitzicht hadden op zwembad en de zee in de verte. Realiseer je dat je in het Duitse deel van Playa de Palma zit, maar loop je 15 min.richting El Arenal, dan kom je in het Hollandse deel. Maar of je nu dronken duitse tieners of nederlandse tieners tegen komt, maakt niet veel uit. Wij hadden er geen last van, het is wel vermakelijk om te zien. Tip bij de appartementen, begane grond is de airco goed, bij de appartementen op de 1ste verdieping niet.

Prima hotel voor strandvakantie

Michelle Verboom
5-8-2012

Het meest opvallende aan dit '4 sterren' hotel zijn de zeer kleine kamers én bedden. Kamer was stoffig bij inchecken, in de loop van de week wel goed schoongehouden. Bedden zijn 1.80m lang dus niet naar Nederlandse maatstaven. Ontbijtbuffet is erg groot en gevarieerd. Ligbedden en tafels worden 'gereserveerd', hotel doet hier weinig aan. Verder heel verzorgd en netjes. Prima hotel voor een leuke vakantie op Mallorca. Ligging is relatief rustig. In het hoogseizoen wel geluidsoverlast door het Duitse biertoerisme.

Prima hotel!

Danielle Segers
18-7-2012

Prima hoor! wij verbleven in een bungalow met zwembadzicht met onze dochter van 15 maanden. Voor kids tot 2 jaar is het prima maar voor oudere kinderen niet meer omdat er geen animatie of speelplek voor ze is. Verder prima eten, all inclusive. Ligging zeer centraal en kortbij de luchthaven. Lekker zwembad, mooie sfeer. Handdoekje leggen....tja is bijna overal wel een issue! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Geweldig

Arijs
12-7-2012

We zijn voor een week naar Barcelo pueblo park geweest, 2 kinderen, 1 tiener, 2 ouderen en enkele volwassenen. Een familiereis. Iedereen heeft het enorm naar zijn zin gehad.

De appartementjes waren ruim en mooi, dicht bij het zwembad (dat bovendien zeer proper was). De mensen aan de bar waren zeer vriendelijk, alsook in het restaurant.

De ligging was goed, je kon veel wandelen, het enige minpunt is dat er overal op straat dronken Duitsers wandelen, Duits voetbal opstaat in cafés en mensen (niet uit winkeltjes) op je afkomen of je een zonnebril, horloge,.. wil kopen.

gewoon niets bijzonders

vandewalle Lieven
5-6-2012

net terug van Barcelo puelblo park.We gaan er nooit meer terug.

Bijbetaald voor een appartement,omdat de kamers heel klein zijn.

appartement ok, maar heel de week ging de airco niet, verschillende keren gaan zeggen aan de receptie,ze zeiden dat ze moesten besparen!!

twas niet te doen om te slapen door de hitte,gelukkig koelde het goed af

savonds dat we de ramen konden open zetten dat het wat trok.

het eten was gewoon,niet slecht,maar ook niet whow.ontbijt niets van te

zeggen, zelfs cava als je wou.S'middags ook ok, heel lekkere gaspazo,

s'avonds was het minder, altijd de zelfde koude groenten,en nooit warm,

altijd maar lauw in die bakken.

in de kamer eigentijk geen lawaai van appartement ernaast, maar wel van de duitsers, die snachts weer thuis kwamen van uit te gaan, dat

was dan 4u 5u 6u, dus weer wakker.de ligging van hotel is goed, voor lange wandelingen te maken op de boulevard.de eilandrondtour is de

moeite;SLOT we keren hier niet meer terug vanwege geen aico .