Zoover

7,9

prima hotel

mariska de niet
29-6-2014

Prima hotel, ligging is goed, ong. 500 meter van strand/boulevard. Het eten was wel vers en warm, alleen weinig afwisseling. De kamers zijn vrij klein en gehorig. Wel schoon en elke dag schone handdoeken. Nadeel vonden wij dat het zwembad zout water heeft. Hotel ligt in het duitse gedeelte van platja de palma. Leuke, levendige omgeving

Gereisd Met partner in januari 2014

Zeer prettig hotel om te verblijven!

deerenberg002
31-10-2013

We hadden all-in geboekt en hier hadden we zeker geen spijt van. Het eten was geweldig, het hotel mooi en goed gelegen op een paar honderd meter van de boulevard.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Prettig hotel

Laetitia
17-9-2013

We waren hier met ons dochtertje van 1,5 jaar. Gevraagd om een appartement aan zwembad zijde op de begane grond en deze ook gekregen. In het appartement waren twee schommelfauteilles aanwezig ipv een bank oid. Het campingbedje paste prima in de slaapkamer. Er zat een luchtrooster ( met groot gat erachter) in de muur bij de keuken op kniehoogte en deze zat los. Dat gaf extra uitdaging met onze dochter die dat erg interessant vindt. Schoonmaak was elke dag en was goed.

Eten was prima. All inclusieve is ons goed bevallen. Helaas ging savonds het restaurant pas om 19.00 uur open. Resultaat was dat we het slaap- en eetritme van ons dochtertje moesten aanpassen.

Veel verschillende nationaliteiten gezien in het hotel. Handdoeken leggen aan het zwembad was nauwelijks aan de orde en ook niet nodig. Kinderbadje stelde nauwelijks iets voor en liep schuin af waardoor het toch best diep was, wat weer angst veroorzaakte bij onze dochter. In het hotel is geen speeltuintje, aan de boulevard wel.

Geweldig Hotel/Appartement

Dennis
11-8-2013

Zeer mooie locatie en alles top geregeld, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, eten zeer afwisselend en goed, mooie zwembaden en heerlijk om in te zwemmen, leuke lunch room daar waar je goed kunt eten.

In appartement fijne bedden, nette kamers die iedere dag uitgebreid worden schoongemaakt.

Als ik nog een keer terug zou gaan naar Mallorca dan zou ik zeker hier gaan zitten. Je hoeft eigenlijk niet van het complex af om een geweldige tijd te hebben.

Wel is een auto een aanrader om de vele mooie plekken op Mallorca te gaan verkennen.

Super hotel!

Miranda en Anne Pieter
5-8-2013

Het hotel is rustig gelegen achter alle restaurants/bars, maar overal dichtbij. Kleine 5 minuutjes van het strand.

Personeel is vriendelijk, beleefd en behulpzaam.

Kamers netjes en ruim genoeg. Elke dag schoonmaak. Balkons zijn klein, behalve die van de 1e verdieping. Kamers zijn wel erg gehorig, je kunt de buren bijna letterlijk verstaan.

2 zwembaden, waarvan 1 overdekt kan worden. Bij het zwembad een leuk terras met bar/cafetaria.

Terras van hotel ook gezellig, met soms (amateuristisch) entertainment.

Ontbijt en diner in buffetvorm, deze zijn zeer uitgebreid.

Dinerbuffet is erg lekker, elke avond worden er andere dingen gemaakt. Het dessert is helemaal een feestje. Eigenlijk zonde om buiten de deur te eten!

Wij hebben hier echt een top verblijf gehad!

Groot minpunt: ligbedjes bij het zwembad. Wil je hier gebruik van maken, dan moet je eigenlijk voor 8.00 uur je handdoek er op leggen, anders heb je helaas geen kans.

(Duikexcursie via de touroperator is een tegenvaller!)

Geweldig!!

Gerie
2-8-2013

Wij waren hier vorige maand en we vonden het geweldig!! Weet niet hoe de hotelkamers zijn want wij hadden een appartement aan het zwembad en die is super! lekker ruim en schoon. Eten is ook supergoed en de ligging is perfect! Je hebt idd veel Duitsers maar daar hebben wij ons niet aan gestoord

Gereisd Met partner in juni 2013

Geweldig!!

wendy
6-7-2013

Wij (2 volwassenen en een kind van 1jaar) zijn net terug van een weekje in dit mooie hotel. Zeer sfeervol,spaanse stijl, zeer vriendelijk en behulpzaam bij receptie. Wij zaten in een appartement aan zwembadzijde en konden tijdens t middagdutje van ons kleintje dus toch bij t zwembad zitten. We hebben echt genoten. Schoon zwembad, heerlijk eten (we begrijpen niet dat er toch nog mensen over klagen...) zeer veel keuze en elke dag weer iets anders. Kortom, een geweldige vakantie gehad, we gaan zeker nog eens terug!

Rustige accomodatie

rscheele
20-6-2013

In Appartement gezeten op de begane grond aan de zwembad-kant.

Is wel leuk, want je ziet de gasten voorbij komen .We waren met 3 volwassenen, Het bed van onze zoon in de kamer wel klein ( is een lange hollandse vent!). Het serviesgoed niet voldoende voor 3 pers

Eten in restaurant dik in orde! Heel veel keus, er was van alles, tot en met champagne s'morgens! Bediening redelijk vriendelijk, maar kon af en toe beter! Dit was nog maar in het begin van het seizoen, dus zal er wel niet beter op worden naarmate de vakantie vordert.

Jammer dat er weer handdoeken gelegd werden voor de bedden aan het zwembad. Er waren weinig parasols.!

Strand was vol met feestvierende jongelui, dus daar kon je niet liggen! Hels kabaal ,drank in emmers ,keiharde muziek, en veel zatte duitsers. Wij hoorden er gelukkig in de nacht niets van, dus je hebt dan toch je nachtrust!

Niet voor ons

Karin
31-3-2013

Tweepersoonskamers zijn verschrikkelijk gehorig, je kunt letterlijk de gesprekken van de buren volgen en de rest. Wij waren hier in maart, toen zat eiland vol met alleen maar Duitsers. Kamers zijn heel erg klein en ben blij dat we er maar vijf dagen waren. Het hotel is heel compact. Het ontbijt was ok, het avondeten niet ons ding. Ook heel massaal, vreetschuur idee. Zwembad is zoutwater. Het weer was super!

prima hotel

jeroen
27-9-2012

Anderhalve week tijdens de drukke augustus maand met vrouw en kind in Barcello gezetten. Wij zaten in het hoge gedeelte met een prachtig uitzicht over zee. Prima kamer al is het allemaal niet super de luxe. Het eten was trouwens bijzonder goed. Engelsen en Fransen kom je hier het meest tegen en hoewel het tatoo gehalte erg hoog was zijn de meeste mensen toch van een redelijk niveau wat de sfeer ten gpede komt. De zwembaden zijn heerlijk maar een plekje vinden aan het zwembad is voorbehouden aan de vroege vogels. Geen idee hoe vroeg dat was maar om 0900 uur kun je geen bedje meer vinden. Het strand in de buurt is geweldig en daar vertrekt ook het bootje naar San Antonio. Leuk tochtje.