Zoover

8,8

Geweldig

Marian. Oomen
21-5-2019

Geweldig nog nooit meegemaakt heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamer groot netjes .

Het eten heerlijk. Heel veel gevarieerd . Als je hier niet kunt vinden om te eten moet je thuis blijven want beter vind je niet.

Wel veel Duits dat wij niet spreken.

Maar kwam allemaal goed.

Mooi schoon zwembad.

Het enige dat we niet wisten was de helende weg.

Een echte aanrader.

Boek geen Shuttle transfer betaalde 45;84 euro om 10.15 in de bus om 1/2 bij het hotel allemaal dorpjes waar 2 personen uit gingen.

Voor de terug reis Taxi in het hotel geboekt 25 min op de luchthaven voor 45 euro

Ik zou morgen weer terug willen.

Ik ga veel op vakantie dit jaar Dubai februari

Mei turkije

Mei Mallorca

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Fris hotel, super en vers eten in leuke omgeving

Harold
30-4-2017

Personeel is echt super, aardig en heeft zichtbaar lol in werk. Eten is dagelijks vers en veel wordt ter plekke voor je bereid. Wij hadden all- in geboekt wat zeker aan te raden is. Het is een klein stukje lopen naar winkelstraat/ strand (350meter). Hotel ligt stukje op de heuvel, waardoor lichte klim. Straat waarin hotel staat is niet echt inspirerend. Kamers super schoon en zijn zo goed als nieuw opgeknapt. Wel nog licht gehorig door verspringende indeling van kamers. Zo kon je bij ons s'nachts de badkamer van de buren horen vanuit de slaapkamer. 85% was bij ons Duits en de gemiddelde leeftijd is 60 plus. Voor ons en onze kinderen geen probleem want die vermaakten zich in het vaak lege buiten en binnen zwembad. Deze zwembaden zijn niet groot, dus voor 12 jaar en oudere kinderen zou ik een ander hotel kiezen. Mede omdat animatieteam op de kleintjes (< 10jr) gericht was. Vind je vissen leuk; vanaf de rotsen vang je leuk. Voor een onbezorgde goed verzorgde vakantie een prima adres. Tip: Als je een auto huurt houdt rekening onderweg met de vele racefietsers die de hellingen afsuizen; auto huren hoeft niet duur te zijn (buren hadden voor 100 euro een hele week de auto all risk). Parkeren kan gratis op veel plekken rondom het hotel (hoe dit in hoogseizoen is weten we niet).

Goed middenklasse hotel

John
9-10-2011

Ik heb betere hotels gezien maar ook zeker slechtere. Grootste minpunt was de drank in kartonnen en plastic bekers. Voor de rest was het hooguit 3 sterren. We hebben de hele week in het hotel gegeten dus dwz dat het goed is. Ontbijt en diner voldoende keus en afwisseling: 1 soort vlees en 1 soort vis, aardappelgerecht en pasta warme en koude groente, en div soorten salades. Nagerechten ook voldoende keus. Entertainment was 3 vd 8 dagen, niveau lachwekkend. Als je niks tegen het personeel zei, zeiden zij ook niks (ook geen goedemorgen). Kortom, het is maar wat je ervan verwacht en met wat voor instelling je de vakantie doorbrengt. Mallorca is een prachtig eiland met ruime excursiemogelikheden (vooral de eilandrondrit is zeer aan te bevelen!!). Voor deze prijs heb je een goed hotel. Wil je beter en luxer zitten ben je toch een stuk duurder uit. En hoeveel tijd breng je nou in het hotel door?

leuk voor jong en oud

anoniem
9-2-2010

Wij gingen in juli 2008 geweest, met 2 gezinnen. De kamers waren heel netjes en groot. De zwembaden waren iets te klein, maar na een paar min lopen was je bij een hele grote en mooie strand. Het eten was redelijk er was de hele dag door ijsjes. De personeel was erg vriendelijk. De animaties voor kinderen waren erg leuk, je kon s'middags gaan spelen bij de animatie team, zoals: strandwandelingen maken, schminken, enz. Voor oudere kinderen waren er ook wedstrijden, zoals: darten, pingpongen, enz. Je kon s'avonds ook bingo spelen en heel veel prijzen winnen. Dus het was een gezellige vakantie voor jong en oud!!

het was niet top....nooit weer hier heen

akkerman
26-4-2009

het eten was echt slecht....heeeeeel slecht.....het was all in maar we zijn elke avond uit eten geweest omdat het echt niet te eten was....en we zijn echt geen zeurders met eten!

de kames waren goed en netjes....maar geen luxe maar dat wisten we.

het was eigenlijk meer gebaseerd op bejaarden en ouderen. daar werd ook veel rekening mee gehouen en voor georganiseerd.

prima, lekker dicht bij strand en boulevard

Anne Bleumer
24-10-2008

Eten is goed, alleen weinig afwisseling. Wel veel Duitsers, maar prima sfeer. Kamers goed schoon. Waren met 4 volwassen en 4 kinderen in leeftijd van 13 tm 17 jaar. Leuke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

hallo

jascha
28-6-2008

hallo.

wij zijn hier 12 dagen geweest.

de eerste indruk dacht ik van waar ben ik nu terechtgekomen maar daarna viel het best wel mee.we hebben ons er zelf een leuke vakantie van gemaakt. het eten is vergeleken voor een 3 sterren hotel niet slecht maar lauw en nooit afwisseling. na 1 week kon ik het eten niet meer zien en toen zijn we iedere avond gaan uit eten. de animatie is in een woord klote vooral die irritante MARiO een prutsduitser die meent dat hij een geweldige show neerzet met zijn kinderliedjes bingo en karaoke. de kamers zijn in orde goed schoon ruim en de kamermeisjes zijn erg vriendelijk. zwembad is erg aan de kleine kant maar het doet het

ik zal nooit meer naar novo park gaan en ook nooit meer naar een 3 sterren hotel.

De all inclusive stelt niet veel voor

Herman
22-8-2007

De all inclusive stelt niet veel voor. Het eten is matig en de drank is imitatie spul op water basis.

Het complex bestaat uit meerdere gebouwen. De animatie was voornamelijk bingo en kinderliedjes.

Verder is Paquera een leuk plaatsje.

In het boek staat bij all inclusive gebak en taart. In 14 dagen hebben wij dit niet gezien.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007