Zoover

8,8

Super de luxe hotel

Fam Van Duijn
3-9-2019

Hotel helemaal op Duitsers gericht.

Zeer vriendelijk en lekker eten met iedere dag 3x per dag een fantastisch ontbijt, lunch en diner. Mooi schoon. Kamer mooi

Ieder dag animatie maar in Duits. Voor kleine kinderen fantastisch voor tieners niet veel te doen in het hotel zelf. Maar je kan zelf diverse uitstapjes maken die door de reisorganisatie worden georganiseerd.

Mooi zwembad met prima ligbedden en bar achter het tweede hotel. Wij zaten in het andere hotel gedeelte waar mensen met kinderen zaten. Wij hebben een geweldige week gehad en vinden het een aanrader.

Wij hebben genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Geweldig

Marian. Oomen
21-5-2019

Geweldig nog nooit meegemaakt heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamer groot netjes .

Het eten heerlijk. Heel veel gevarieerd . Als je hier niet kunt vinden om te eten moet je thuis blijven want beter vind je niet.

Wel veel Duits dat wij niet spreken.

Maar kwam allemaal goed.

Mooi schoon zwembad.

Het enige dat we niet wisten was de helende weg.

Een echte aanrader.

Boek geen Shuttle transfer betaalde 45;84 euro om 10.15 in de bus om 1/2 bij het hotel allemaal dorpjes waar 2 personen uit gingen.

Voor de terug reis Taxi in het hotel geboekt 25 min op de luchthaven voor 45 euro

Ik zou morgen weer terug willen.

Ik ga veel op vakantie dit jaar Dubai februari

Mei turkije

Mei Mallorca

Gereisd Met vrienden in mei 2019

nooit meer

Katja Pol
5-8-2017

Goed was het ontbijt, de nette kamers.

Kamers zijn wel gehorig. Wifi op kamer moest je betalen, klein zwembad waardoor er vele irritaties bij de kinderen ontstaan. Het avondeten was niet gevarieerd.

Alleen maar Duits sprekend personeel. De animatie was zeer gering en in het Duits. Heb je een all inclusieve geboekt dan moet je nog de deur uit gaan om een je te amuseren. Zeer zeker geen 4 sterren waard :-(.

niks op aan te merken

Nathalie
13-7-2014

Dit hotel is pas helemaal verbouwd waardoor oude recenties niet veel meer zeggen over hoe het nu is. Het is een prachtig hotel met mooie ruime kamers, eigen balkon. Wij hadden al inclusive dat is wel aan te raden, want anders moet je veel betalen voor bijvoorbeeld drankjes aan de bar. Er ligt bij elke locatie een zwembad, eentje meer gericht op kinderen en de ander klein en rustig. Er is meestal wel een tekort aan stoelen rond het zwembad waardoor het s ochtens handdoekje leggen werd. mocht je geen plaats hebben bij het zwembad is het strand ook op 5 min lopen. net als het centrum met een lange winkelstraat. in de nabije omgeving van het hotel is niet zo veel te belezen en s avonds is er ook niet veel te doen dus gingen wij vaak het dorpje in. Eten is er prima en ruime keuze. airco op kamer werk een beetje maar goed genoeg om lekker te kunnen slapen.

Goed middenklasse hotel

John
9-10-2011

Ik heb betere hotels gezien maar ook zeker slechtere. Grootste minpunt was de drank in kartonnen en plastic bekers. Voor de rest was het hooguit 3 sterren. We hebben de hele week in het hotel gegeten dus dwz dat het goed is. Ontbijt en diner voldoende keus en afwisseling: 1 soort vlees en 1 soort vis, aardappelgerecht en pasta warme en koude groente, en div soorten salades. Nagerechten ook voldoende keus. Entertainment was 3 vd 8 dagen, niveau lachwekkend. Als je niks tegen het personeel zei, zeiden zij ook niks (ook geen goedemorgen). Kortom, het is maar wat je ervan verwacht en met wat voor instelling je de vakantie doorbrengt. Mallorca is een prachtig eiland met ruime excursiemogelikheden (vooral de eilandrondrit is zeer aan te bevelen!!). Voor deze prijs heb je een goed hotel. Wil je beter en luxer zitten ben je toch een stuk duurder uit. En hoeveel tijd breng je nou in het hotel door?

Gaan zo weer terug.

peter
12-8-2010

Kamers waren schoon,Hotel lag op mooie afstand van strand,plaatsje gezellig veel winkeltjes en disco's,eten was goed met elke dag vis,vlees en patat maar niet buitensporig veel keus ook ontbijt wel goed met ei,jam,honing en div beleg niet buitensporig veel, wel elke dag fruit, het is maar waar je je op instelt,het is nooit zoals thuis.De man van de animatie deed het goed en was vriendelijk tegen de gasten en kinderen.Genoeg te drinken en zelfs op onze laatste dag(we vertrokken om 20.40)uitchecken om 12.00 uur maar om 18.30 kregen we nog een sleutel van een kamer om even te douchen en dat zonder bijbetaling.Goede keus voor die prijs,gaan zeker nog een keer.

prima ligging

katoentjes
26-7-2010

leuke vakantie gehad,kamers waren prima. het eten was goed.3 min lopen naar het strand en winkeltjes.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

nooit meer

familie uit het zuiden
1-5-2009

het hotel was zeer gehorig.

het eten was slecht en er was niet veel keuze.

er waren heel veel ouderen.

we bevelen het niet aan bij anderen.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009

prima, lekker dicht bij strand en boulevard

Anne Bleumer
24-10-2008

Eten is goed, alleen weinig afwisseling. Wel veel Duitsers, maar prima sfeer. Kamers goed schoon. Waren met 4 volwassen en 4 kinderen in leeftijd van 13 tm 17 jaar. Leuke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

hallo

jascha
28-6-2008

hallo.

wij zijn hier 12 dagen geweest.

de eerste indruk dacht ik van waar ben ik nu terechtgekomen maar daarna viel het best wel mee.we hebben ons er zelf een leuke vakantie van gemaakt. het eten is vergeleken voor een 3 sterren hotel niet slecht maar lauw en nooit afwisseling. na 1 week kon ik het eten niet meer zien en toen zijn we iedere avond gaan uit eten. de animatie is in een woord klote vooral die irritante MARiO een prutsduitser die meent dat hij een geweldige show neerzet met zijn kinderliedjes bingo en karaoke. de kamers zijn in orde goed schoon ruim en de kamermeisjes zijn erg vriendelijk. zwembad is erg aan de kleine kant maar het doet het

ik zal nooit meer naar novo park gaan en ook nooit meer naar een 3 sterren hotel.