Zoover

8,8

Geweldig

Marian. Oomen
21-5-2019

Geweldig nog nooit meegemaakt heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamer groot netjes .

Het eten heerlijk. Heel veel gevarieerd . Als je hier niet kunt vinden om te eten moet je thuis blijven want beter vind je niet.

Wel veel Duits dat wij niet spreken.

Maar kwam allemaal goed.

Mooi schoon zwembad.

Het enige dat we niet wisten was de helende weg.

Een echte aanrader.

Boek geen Shuttle transfer betaalde 45;84 euro om 10.15 in de bus om 1/2 bij het hotel allemaal dorpjes waar 2 personen uit gingen.

Voor de terug reis Taxi in het hotel geboekt 25 min op de luchthaven voor 45 euro

Ik zou morgen weer terug willen.

Ik ga veel op vakantie dit jaar Dubai februari

Mei turkije

Mei Mallorca

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Goed middenklasse hotel

John
9-10-2011

Ik heb betere hotels gezien maar ook zeker slechtere. Grootste minpunt was de drank in kartonnen en plastic bekers. Voor de rest was het hooguit 3 sterren. We hebben de hele week in het hotel gegeten dus dwz dat het goed is. Ontbijt en diner voldoende keus en afwisseling: 1 soort vlees en 1 soort vis, aardappelgerecht en pasta warme en koude groente, en div soorten salades. Nagerechten ook voldoende keus. Entertainment was 3 vd 8 dagen, niveau lachwekkend. Als je niks tegen het personeel zei, zeiden zij ook niks (ook geen goedemorgen). Kortom, het is maar wat je ervan verwacht en met wat voor instelling je de vakantie doorbrengt. Mallorca is een prachtig eiland met ruime excursiemogelikheden (vooral de eilandrondrit is zeer aan te bevelen!!). Voor deze prijs heb je een goed hotel. Wil je beter en luxer zitten ben je toch een stuk duurder uit. En hoeveel tijd breng je nou in het hotel door?

ik heb me eigen goed vermaakt

marco
28-10-2008

we zijn er geweest met 11 man,eten kan beter,verder een goede vakantie gehad

Gereisd Familie in oktober 2008

prima, lekker dicht bij strand en boulevard

Anne Bleumer
24-10-2008

Eten is goed, alleen weinig afwisseling. Wel veel Duitsers, maar prima sfeer. Kamers goed schoon. Waren met 4 volwassen en 4 kinderen in leeftijd van 13 tm 17 jaar. Leuke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

Volgend jaar gewoon weer!!

fam.weltevree
2-9-2008

Waarom nou allemaal zo negatief,is een mens nou werkelijk niet meer tevreden,zo goedkoop en dan deze kwaliteit,daar kan je toch niet negatief over doen. Gelukkig zit hier een tevreden mens,die graag volgend jaar teruggaat naar Novo-park. En toch nog even tegen al die ontevreden gasten,boek volgend jaar je vakantie bij app.hotel,ligt 100 m. van Novo-park. Maar dat zal de bruine wel niet kunnen trekken.

wel errug duits....

fam.Ouwerkerk
28-8-2008

Te duits,er moet nog een hoop veranderen om nederlanders het ook naar de zin te maken.Animator Mario moet echt met pensioen,schandalige amateurlolbroek.De meiden Debby en Wiebke,petje af!Eten wel te doen,maar weinig afwisseling!Omgeving is prima,leuk plaatsje en strand prima voor kinderen!Je moet er echt zelf wat van maken hier in Novopark.Ondanks dit,met de hollandse gasten wel een leuke tijd gehad,waarmee weer leuke contacten voor hyves enz.gemaakt zijn.Kamers netjes,niet modern maar in orde.

een topper dacht het niet

v/d straaten
25-8-2008

novopark is een duits georienteerd park dus alles in het duits[animatie,aan de balie personeel].onze vak was geen groot succes omdat de animator[de veel om zich zelf lachende en zich zelf nogal fantastisch vindende MARIO]volgens ons en andere nederlanders iets tegen hollanders had of heeft.Ook het eten dat ons werd voorgeschoteld[allinclusive]kom je na een dag of 5 je oren uit.Neem daarbij dat er savonds om 23.00 uur geen druppel drinken meer werdt getapt en de terrasverlichting om ongeveer 23.30uit ging dit de gezellig heid niet ten goede kwam.De positieve dingen vinden wij dat de 2 meiden[debby en wiebke] van de kinderanimatie er alles aan hebben gedaan om door het leren van een paar hollandse woorden de hollandse kinderen erbij te betrekken iets wat de animatie voor de avonden niet lukte.[MARIO]volgens de animator[MARIO]was dit het eerste jaar dat op dit park hollanders kwamen iets wat ons een beetje vreemd lijkt.

Dit echt nooit meer

Danny Teunissen
22-8-2008

Hallotjes,

Ik vond mijn vakantie op mallorca hartstikke leuk maar het enigste nadeel vond ik aan het hotel. Het was een duitsgericht hotel en ze vertelde ons dat ze niet hadden verwacht dat er nederlanders zouden komen de indruk van het personeel was ook niet erg enthousiast er waren personeelsleden die heel vriendelijk waren maar grotendeels kon nog niet lachen. De animatie club alltourini was heel kindvriendelijk dit vond ik tevens niet van de animatie van het hotel deze lieten echt merken dat ze wat tegen nederlanders hadden. verder word het eten een tonig de kamer was uitstekend en voldeed ook aan onze wensen jammer vond ik wel dat het zwembad niet groot genoeg was voor het aantal kamers dat ze verhuurde

prima hotel voor 10 dagen

p teunissen
21-8-2008

eten wordt eentonig naar een week herhaald zich

animatie voor kinderen allen in het duits is wel een heel goed team en het progamma is goed animatie voor de grotere is slecht zeker omdat hij laat merken nederlands gericht is progamma herhaald zichom de 4 dagen en hij vind zich zelf heel grappig.

Gereisd Familie in augustus 2008

Helemaal super

Familie Vonk
19-8-2008

Hallo, Hotel Novo Park in paguera is echt een superhotel, Het eten was verrukkelijk en de kamers waren mooi schoon. Het hotel was best wel kindvriendelijk, er was een hele grappige man die zorgde voor de entertainment. Wij hebben echt genoten van onze vakantie, we gingen bijna elke dag naar het strand en elke avond naar het centrum van paguera, het centrum is groot en er zijn veel leuke winkeltjes! Ik denk dat wij hier ooit nog wel zullen terugkomen! Het hotel was echt wel super goed voor een 3 sterren hotel! Het hotel was duidelijk All-Inclusive! De koekjes waren echt lekker en de nootjes en pinda's ook. De eetzaal was groot en mooi. Als bijvoorbeeld de patat schaal leeg was werd die schaal bijna meteen weer bijgevuld! Zelfs de borden waren warm! Het zwembad was wat klein maar het strand was niet zo ver lopen. En het centrum ook niet. De animatie en het personeel van het hotel was Duits maar dat maakt niet zo heel veel uit hoor! Groetjes van de familie Vonk!