Zoover

Hotel Allsun Hotel Paguera Park

8,8

Echtpaar 50+
6-9-2019

Ons verblijf in Paguera Park Hotel was fantastisch. Hotel is Duits gericht. Zeer vriendelijk en lekker eten met iedere dag 3x per dag een fantastisch ontbijt, lunch en diner, mooi schoon. Kamer mooi, ruim en schoon. Het hotel bestaat uit 3 gebouwen die dicht bij elkaar staan, een hoofdgebouw waar de receptie, restaurant en bar zich bevindt. De andere 2 gebouwen bevinden zich de kamers elk gebouw heeft een zwembad met prima ligbedden met als groot pluspunt, geen handdoek leggen, er zijn genoeg ligbedden aanwezig en bij elk zwembad en een bar. Wij zaten in het hotel gedeelte waar mensen met kinderen zaten. Maar wij gingen bij het andere hotel zwemmen, daar heb je een mooi groot rust zwembad. De loopafstanden zijn klein. Al het personeel is zeer vriendelijk en zijn de Duitse taal machtig. Centrum en zee zijn dichtbij. Wij hebben een geweldige week gehad en vinden het een aanrader.

Wij hebben genoten.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Leuke vakantie gehad, maar niet meer

Anoniem
21-8-2019

Duits georienteerd hotel. Er wordt eigenlijk automatisch duits tegen je gepraat, alsof ze verder geen andere mensen verwachten. Eten is super lekker, elke avond verschillende thema’s maar er zijn ook dingen vast zoals patat etc. Helaas staan de namen van de gerechten in het Duits, soms wisten we echt niet wat we nou aan het eten waren. Het hotel bestaat uit 3 gebouwen, 1ste gebouw is voor volwassenen met een zwembad, tweede gebouw daar is de receptie, eetzaal, bar, animatie etc. derde gebouw is voor gezinnen met kimderen (daar zaten mijn vriend en ik) met een diep en ondiep zwembad. Er staat op internet gratis wifi, maar je kan dan wel alleen een appje doen. Voor filmpjes kijken, instagram, facebook of voor een foto versturen ofso moet je goede wifi bij Leuke vakantie gehad maar nooit meer.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Goed hotel

Kelly
14-7-2019

Goed hotel, lekker eten, animatie pover, super dat adult en kids apart gebouw en zwembad hebben. Sommige aan de bar mochten wel iets vriendelijker zijn. Zou terug gaan, lekkere cava, dicht bij veel shops.

Gereisd Met partner in juni 2019

Nooit meer

Marij Driessen
5-7-2019

1 keer en niet meer geen bed te krijgen bij zwembad handdoek leggen s avond niks de doen staat wel bij informatie alleen 1 uurtje voor de kinderen nooit meer

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig

Marian. Oomen
21-5-2019

Geweldig nog nooit meegemaakt heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamer groot netjes .

Het eten heerlijk. Heel veel gevarieerd . Als je hier niet kunt vinden om te eten moet je thuis blijven want beter vind je niet.

Wel veel Duits dat wij niet spreken.

Maar kwam allemaal goed.

Mooi schoon zwembad.

Het enige dat we niet wisten was de helende weg.

Een echte aanrader.

Boek geen Shuttle transfer betaalde 45;84 euro om 10.15 in de bus om 1/2 bij het hotel allemaal dorpjes waar 2 personen uit gingen.

Voor de terug reis Taxi in het hotel geboekt 25 min op de luchthaven voor 45 euro

Ik zou morgen weer terug willen.

Ik ga veel op vakantie dit jaar Dubai februari

Mei turkije

Mei Mallorca

Gereisd Met vrienden in mei 2019

fantatastisch

thijs
21-8-2018

Super accommodatie waar de gast nog op de 1e plaats staat. Vriendelijk personeel, lekker uitgebreid eten. Zwembad had wat meer 'schwung' mogen hebben.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Heerlijk hotel, goede plek, prima service en eten!

Hans en Carola
22-6-2016

Dit gerenoveerde hotel is echt top. Alles is nieuw, netjes en schoon. Eten is gevarieerd en smakelijk, all inclusive is een aanrader. Hotelmedewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook komen zij uit allerlei landen, dus door een Vlaamse medewerker konden we gewoon Nederlands praten. Veel Duitse gasten, maar dat past ook wel bij Mallorca. Het is even wennen dat het hotel in 3 gebouwen bevindt, maar dat vonden we geen bezwaar. Zwembad speciaal voor volwassenen of juist met kinderen maakt dat het precies kunt krijgen als je wilt. Service van onze touroperator uitmuntend zoals we ook al eerder hebben ervaren. Locatie was perfect: op loopafstand van een mooi en rustig strand, veel eetgelegenheden vlakbij en leuke excursies te boeken zoals een Trike tocht. Plaatsje Paguera is erg mooi, aan zee, dichtbij de bergen en ook dichtbij Palma. Je kunt dus alles doen wat je zou willen, alles vlakbij.

Geen aanrader!

Hendriks
30-7-2012

zomer 2012 geweest met mijn vriend, wij gaan hier igg nooit meer naartoe!

Voor Nederlanders is deze plaats sowieso niet aan te raden, het is één en al duits! (en een beetje engels)

Het hotel is verouderd, kan wel een likje verf gebruiken..

Aan het zwembad zat dagelijks een groep luidruchtige engelsen die de hele dag door bier drinken; Ook savonds is het erg gehorig.

Het ontbijt was prima, voor ieder wat wils.

Van de lunch hebben wij geen gebruik gemaakt.

Het avondeten was verschrikkelijk, we hebben 2x een poging gedaan om te eten, maar alles was zó vet en smaakloos; Pasta met een likje tomatensaus, hele vis uit de frituur (overigens kwam bijna alles uit de frituur)

De drank was ook niet al te best, alleen de cava en het bier is aan te raden; de cocktails en mixdrankjes smaakten nergens naar (namaak bacardi etc. Wij hebben iedere avond lekker op de boulevard gegeten bij Lola's; leuk tentje!

We hebben al met al een lekkere vakantie gehad, maardit is zeker niet aan het hotel te danken!

1 keer is genoeg

Ton
14-10-2011

Ouder hotel met drie sterren.

Is ook wel te merken - drankjes plastic bekers , eten weinig variatie.

Animatie is wel leuk maar kleinschalig en meer gebaseerd op de kids.

Dit was onze eerste vakantie en ondanks de gebrekkigheid daar was het toch een mooie vakantie.zwembad te klein voor als het druk is.

Strand zo'n 1000 meter lopen maar wel de moeite waard.

Goed middenklasse hotel

John
9-10-2011

Ik heb betere hotels gezien maar ook zeker slechtere. Grootste minpunt was de drank in kartonnen en plastic bekers. Voor de rest was het hooguit 3 sterren. We hebben de hele week in het hotel gegeten dus dwz dat het goed is. Ontbijt en diner voldoende keus en afwisseling: 1 soort vlees en 1 soort vis, aardappelgerecht en pasta warme en koude groente, en div soorten salades. Nagerechten ook voldoende keus. Entertainment was 3 vd 8 dagen, niveau lachwekkend. Als je niks tegen het personeel zei, zeiden zij ook niks (ook geen goedemorgen). Kortom, het is maar wat je ervan verwacht en met wat voor instelling je de vakantie doorbrengt. Mallorca is een prachtig eiland met ruime excursiemogelikheden (vooral de eilandrondrit is zeer aan te bevelen!!). Voor deze prijs heb je een goed hotel. Wil je beter en luxer zitten ben je toch een stuk duurder uit. En hoeveel tijd breng je nou in het hotel door?