Zoover

8,8

Geweldig

Marian. Oomen
21-5-2019

Geweldig nog nooit meegemaakt heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamer groot netjes .

Het eten heerlijk. Heel veel gevarieerd . Als je hier niet kunt vinden om te eten moet je thuis blijven want beter vind je niet.

Wel veel Duits dat wij niet spreken.

Maar kwam allemaal goed.

Mooi schoon zwembad.

Het enige dat we niet wisten was de helende weg.

Een echte aanrader.

Boek geen Shuttle transfer betaalde 45;84 euro om 10.15 in de bus om 1/2 bij het hotel allemaal dorpjes waar 2 personen uit gingen.

Voor de terug reis Taxi in het hotel geboekt 25 min op de luchthaven voor 45 euro

Ik zou morgen weer terug willen.

Ik ga veel op vakantie dit jaar Dubai februari

Mei turkije

Mei Mallorca

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Goed middenklasse hotel

John
9-10-2011

Ik heb betere hotels gezien maar ook zeker slechtere. Grootste minpunt was de drank in kartonnen en plastic bekers. Voor de rest was het hooguit 3 sterren. We hebben de hele week in het hotel gegeten dus dwz dat het goed is. Ontbijt en diner voldoende keus en afwisseling: 1 soort vlees en 1 soort vis, aardappelgerecht en pasta warme en koude groente, en div soorten salades. Nagerechten ook voldoende keus. Entertainment was 3 vd 8 dagen, niveau lachwekkend. Als je niks tegen het personeel zei, zeiden zij ook niks (ook geen goedemorgen). Kortom, het is maar wat je ervan verwacht en met wat voor instelling je de vakantie doorbrengt. Mallorca is een prachtig eiland met ruime excursiemogelikheden (vooral de eilandrondrit is zeer aan te bevelen!!). Voor deze prijs heb je een goed hotel. Wil je beter en luxer zitten ben je toch een stuk duurder uit. En hoeveel tijd breng je nou in het hotel door?

prima, lekker dicht bij strand en boulevard

Anne Bleumer
24-10-2008

Eten is goed, alleen weinig afwisseling. Wel veel Duitsers, maar prima sfeer. Kamers goed schoon. Waren met 4 volwassen en 4 kinderen in leeftijd van 13 tm 17 jaar. Leuke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

hallo

jascha
28-6-2008

hallo.

wij zijn hier 12 dagen geweest.

de eerste indruk dacht ik van waar ben ik nu terechtgekomen maar daarna viel het best wel mee.we hebben ons er zelf een leuke vakantie van gemaakt. het eten is vergeleken voor een 3 sterren hotel niet slecht maar lauw en nooit afwisseling. na 1 week kon ik het eten niet meer zien en toen zijn we iedere avond gaan uit eten. de animatie is in een woord klote vooral die irritante MARiO een prutsduitser die meent dat hij een geweldige show neerzet met zijn kinderliedjes bingo en karaoke. de kamers zijn in orde goed schoon ruim en de kamermeisjes zijn erg vriendelijk. zwembad is erg aan de kleine kant maar het doet het

ik zal nooit meer naar novo park gaan en ook nooit meer naar een 3 sterren hotel.

De all inclusive stelt niet veel voor

Herman
22-8-2007

De all inclusive stelt niet veel voor. Het eten is matig en de drank is imitatie spul op water basis.

Het complex bestaat uit meerdere gebouwen. De animatie was voornamelijk bingo en kinderliedjes.

Verder is Paquera een leuk plaatsje.

In het boek staat bij all inclusive gebak en taart. In 14 dagen hebben wij dit niet gezien.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007