Zoover
Hotel Allsun Hotel Paguera Park

Hotel Allsun Hotel Paguera Park

8,8

Fris hotel, super en vers eten in leuke omgeving

Harold
30-4-2017

Personeel is echt super, aardig en heeft zichtbaar lol in werk. Eten is dagelijks vers en veel wordt ter plekke voor je bereid. Wij hadden all- in geboekt wat zeker aan te raden is. Het is een klein stukje lopen naar winkelstraat/ strand (350meter). Hotel ligt stukje op de heuvel, waardoor lichte klim. Straat waarin hotel staat is niet echt inspirerend. Kamers super schoon en zijn zo goed als nieuw opgeknapt. Wel nog licht gehorig door verspringende indeling van kamers. Zo kon je bij ons s'nachts de badkamer van de buren horen vanuit de slaapkamer. 85% was bij ons Duits en de gemiddelde leeftijd is 60 plus. Voor ons en onze kinderen geen probleem want die vermaakten zich in het vaak lege buiten en binnen zwembad. Deze zwembaden zijn niet groot, dus voor 12 jaar en oudere kinderen zou ik een ander hotel kiezen. Mede omdat animatieteam op de kleintjes (< 10jr) gericht was. Vind je vissen leuk; vanaf de rotsen vang je leuk. Voor een onbezorgde goed verzorgde vakantie een prima adres. Tip: Als je een auto huurt houdt rekening onderweg met de vele racefietsers die de hellingen afsuizen; auto huren hoeft niet duur te zijn (buren hadden voor 100 euro een hele week de auto all risk). Parkeren kan gratis op veel plekken rondom het hotel (hoe dit in hoogseizoen is weten we niet).

leuk voor jong en oud

anoniem
9-2-2010

Wij gingen in juli 2008 geweest, met 2 gezinnen. De kamers waren heel netjes en groot. De zwembaden waren iets te klein, maar na een paar min lopen was je bij een hele grote en mooie strand. Het eten was redelijk er was de hele dag door ijsjes. De personeel was erg vriendelijk. De animaties voor kinderen waren erg leuk, je kon s'middags gaan spelen bij de animatie team, zoals: strandwandelingen maken, schminken, enz. Voor oudere kinderen waren er ook wedstrijden, zoals: darten, pingpongen, enz. Je kon s'avonds ook bingo spelen en heel veel prijzen winnen. Dus het was een gezellige vakantie voor jong en oud!!

het was niet top....nooit weer hier heen

akkerman
26-4-2009

het eten was echt slecht....heeeeeel slecht.....het was all in maar we zijn elke avond uit eten geweest omdat het echt niet te eten was....en we zijn echt geen zeurders met eten!

de kames waren goed en netjes....maar geen luxe maar dat wisten we.

het was eigenlijk meer gebaseerd op bejaarden en ouderen. daar werd ook veel rekening mee gehouen en voor georganiseerd.