Zoover
Hotel Allsun Hotel Paguera Park

Hotel Allsun Hotel Paguera Park

8,8

2008

ik heb me eigen goed vermaakt

marco
28-10-2008

we zijn er geweest met 11 man,eten kan beter,verder een goede vakantie gehad

Gereisd Familie in oktober 2008

Volgend jaar gewoon weer!!

fam.weltevree
2-9-2008

Waarom nou allemaal zo negatief,is een mens nou werkelijk niet meer tevreden,zo goedkoop en dan deze kwaliteit,daar kan je toch niet negatief over doen. Gelukkig zit hier een tevreden mens,die graag volgend jaar teruggaat naar Novo-park. En toch nog even tegen al die ontevreden gasten,boek volgend jaar je vakantie bij app.hotel,ligt 100 m. van Novo-park. Maar dat zal de bruine wel niet kunnen trekken.

wel errug duits....

fam.Ouwerkerk
28-8-2008

Te duits,er moet nog een hoop veranderen om nederlanders het ook naar de zin te maken.Animator Mario moet echt met pensioen,schandalige amateurlolbroek.De meiden Debby en Wiebke,petje af!Eten wel te doen,maar weinig afwisseling!Omgeving is prima,leuk plaatsje en strand prima voor kinderen!Je moet er echt zelf wat van maken hier in Novopark.Ondanks dit,met de hollandse gasten wel een leuke tijd gehad,waarmee weer leuke contacten voor hyves enz.gemaakt zijn.Kamers netjes,niet modern maar in orde.

een topper dacht het niet

v/d straaten
25-8-2008

novopark is een duits georienteerd park dus alles in het duits[animatie,aan de balie personeel].onze vak was geen groot succes omdat de animator[de veel om zich zelf lachende en zich zelf nogal fantastisch vindende MARIO]volgens ons en andere nederlanders iets tegen hollanders had of heeft.Ook het eten dat ons werd voorgeschoteld[allinclusive]kom je na een dag of 5 je oren uit.Neem daarbij dat er savonds om 23.00 uur geen druppel drinken meer werdt getapt en de terrasverlichting om ongeveer 23.30uit ging dit de gezellig heid niet ten goede kwam.De positieve dingen vinden wij dat de 2 meiden[debby en wiebke] van de kinderanimatie er alles aan hebben gedaan om door het leren van een paar hollandse woorden de hollandse kinderen erbij te betrekken iets wat de animatie voor de avonden niet lukte.[MARIO]volgens de animator[MARIO]was dit het eerste jaar dat op dit park hollanders kwamen iets wat ons een beetje vreemd lijkt.

Dit echt nooit meer

Danny Teunissen
22-8-2008

Hallotjes,

Ik vond mijn vakantie op mallorca hartstikke leuk maar het enigste nadeel vond ik aan het hotel. Het was een duitsgericht hotel en ze vertelde ons dat ze niet hadden verwacht dat er nederlanders zouden komen de indruk van het personeel was ook niet erg enthousiast er waren personeelsleden die heel vriendelijk waren maar grotendeels kon nog niet lachen. De animatie club alltourini was heel kindvriendelijk dit vond ik tevens niet van de animatie van het hotel deze lieten echt merken dat ze wat tegen nederlanders hadden. verder word het eten een tonig de kamer was uitstekend en voldeed ook aan onze wensen jammer vond ik wel dat het zwembad niet groot genoeg was voor het aantal kamers dat ze verhuurde

prima hotel voor 10 dagen

p teunissen
21-8-2008

eten wordt eentonig naar een week herhaald zich

animatie voor kinderen allen in het duits is wel een heel goed team en het progamma is goed animatie voor de grotere is slecht zeker omdat hij laat merken nederlands gericht is progamma herhaald zichom de 4 dagen en hij vind zich zelf heel grappig.

Helemaal super

Familie Vonk
19-8-2008

Hallo, Hotel Novo Park in paguera is echt een superhotel, Het eten was verrukkelijk en de kamers waren mooi schoon. Het hotel was best wel kindvriendelijk, er was een hele grappige man die zorgde voor de entertainment. Wij hebben echt genoten van onze vakantie, we gingen bijna elke dag naar het strand en elke avond naar het centrum van paguera, het centrum is groot en er zijn veel leuke winkeltjes! Ik denk dat wij hier ooit nog wel zullen terugkomen! Het hotel was echt wel super goed voor een 3 sterren hotel! Het hotel was duidelijk All-Inclusive! De koekjes waren echt lekker en de nootjes en pinda's ook. De eetzaal was groot en mooi. Als bijvoorbeeld de patat schaal leeg was werd die schaal bijna meteen weer bijgevuld! Zelfs de borden waren warm! Het zwembad was wat klein maar het strand was niet zo ver lopen. En het centrum ook niet. De animatie en het personeel van het hotel was Duits maar dat maakt niet zo heel veel uit hoor! Groetjes van de familie Vonk!

Niet voor kleine kinderen

Jeanine
16-8-2008

Niet echt een hotel voor kleine kinderen. Kinderbadje was erg klein en niks erin van een glijbaantje of beestje wat water spuit. Zwembad klein voor het aantal gasten. Eten was niet gevarieerd, zelfs buiten het hotel gaan eten voor de variatie. Ontbijt wel goed. Kamers daarintegen netjes, schoonmaaksters vriendelijk. Wel dicht bij strand en centrum.

Goed prijs/kwaliteitsverhouding

Nekens
15-8-2008

Met z'n vijven (3 kinderen) 10 nachten all-in met 2 studio's. Inrichting ruim met keuken en bad. Niet lux resp. modern, maar voldoet nog prima. Kwamen er toch alleen voor te overnachten. Ondanks zowel negatieve als positieve beoordelingen is het ons niet tegengevallen. Wij vonden de 400 meter teruglopen naar boven vanaf strand met luchtbedden nog erger, zeker met 35+.

Nu nog omschakelen naast Duits ook Nederlands, betere invulling entertaiment, meer variatie in eten (ook jeugd 11-18 jaar), dan is een verblijf op Novo Park best de moeite waard. Mallorca met name ook Paquera is nu eenmal met overvloed Duitse toeristen, neem je voor lief.

leuk hotel, maar er is niets te doen!!

Liesbeth van Gelderen
13-8-2008

het hotel is alleen maar gericht op Duitse toeristen terwijl er ook heel veel andere nationatliteiten zitten.

Voor de oudere jeugd is er al helemaal niets te doen, geen disco niets. Het eten kan ook gevarieerder.