Zoover
Hotel Allsun Hotel Paguera Park

Hotel Allsun Hotel Paguera Park

8,8

Zeer slecht vooal het eten

A.pietersen
14-6-2008

Zeer slecht vooal het eten. zijn er geweest van 05-05 tot 15-05-1008 een slechter hotel hebben wij nog niet mee gemaakt. glasscherven onder het bed, kamers worden niet schoongemaakt, koud eten, overdag alleen gebakjes en koekjes verder niets.

Gereisd Met partner in mei 2008

Het hotel/de kamer is netjes en schoon, de buitenkant kan

Mimi
4-12-2007

Het hotel/de kamer is netjes en schoon, de buitenkant kan een likje verf gebruiken. Het personeel is aardig, de animatie was wat minder. Het eten is goed voor elk wat wils. Elke dag keuze uit vis en/of vlees. Het onbijt is perfect, elke dag fruit. Gebak was er inderdaad niet maar de drank was goed en je kon zoveel nemen als je wou. Het centrum is erg gezellig, er zijn wel veel duitsers, maar ze waren niet vervelend. Kortom een aanrader en je moet er zelf iets van maken. Wij gaan zeker weer in 2008.

All,incl steld niks voor wat een ramp

B.de Graaf
25-10-2007

All,incl steld niks voor wat een ramp. Brood oud, 1 broodrooster voor 200 man. Eten lauw en fantasieloos. Meubels in restaurant moeten in de openhaard. Kamers goed, handdoeken plentie. Schoon prima. Zwembaden te klein. Geen gebak(koekjes elke dag het zelfde). Gingen om de dag in het dorp eten. Geklaagd bij Touroperator, kregen 50 euro(dat is standaard voor ieder een die klaagd) wel videel maar te weinig voor 2 personen, maarja. mensen moeten meer klagen dan helpt het pas. nooit meer NOVO PARK.

verzorging hotel prima,zwembaden prima,animatie kan veel 8

Fam Dirks Ven-Zelderheide (linb)
14-9-2007

verzorging hotel prima,zwembaden prima,animatie kan veel beter.Eten voor een all-in boeking zeer slecht om iedere dag koud eten te serveren maar met een beetje meer inzet,kan dit stukken beter.Om eerlijk te zijn geen aanrader om andere mensen daar heen te sturen,wij zaten daar met totaal 8 nederlanders de rest was duits(geen probleem).We hebben wat van het eten gezegd maar ze trokken zich er niet veel van aan.(jammer) Ons daar niet meer gezien.Marius en Doreth.

Goedemiddag, Wij zijn net terug van een vakantie in ik

Nel
24-8-2007

Goedemiddag,

Wij zijn net terug van een vakantie in het Nova Park. Allereerst wil ik kwijt dat het eten wel degelijk voor een 3* sterren hotel te doen is.Dat er geen gebak wordt geserveerd wordt is deels waar, want het is er wel ( de kleine witte 'petit for')maar alleen niet van die grote die we gewend zijn. En dat de alcohol vermengt is met water...Halloooo, wake -up.Zelfs in Nederland wordt dit gedaan.Het zou een beetje te gek zijn als voor de prijs die je hier moet betalen orginele alcoholische dranken zou krijgen.Natuurlijk is het niet leuk, maar wel gebruikelijk voor deze concepten.De animatie is jammergenoeg in het Duits, maar ook hier hadden we geen moeite mee. Behalve Bingo en kinderliedjes!!! was er ook een Miljonairs Quiz en een Karaoke show.Onze kinderen hadden het in ieder geval uitstekend naar hun zin!!

Adios.

De all inclusive stelt niet veel voor

Herman
22-8-2007

De all inclusive stelt niet veel voor. Het eten is matig en de drank is imitatie spul op water basis.

Het complex bestaat uit meerdere gebouwen. De animatie was voornamelijk bingo en kinderliedjes.

Verder is Paquera een leuk plaatsje.

In het boek staat bij all inclusive gebak en taart. In 14 dagen hebben wij dit niet gezien.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

Momenteel zitten wij nog in het Nova Park! In het begin we

Jack Spronk
16-8-2007

Momenteel zitten wij nog in het Nova Park! In het begin dachten we er heel negatief over en vroegen we ons af of we er wel goed aan gedaan hadden, zie de reisverhalen van onze oosterburen. Echter, het blijkt maar weer dat dit onzin is. Voor het bedrag en hetgeen wat wij hebben gekregen is de prijsverhouding meer dan juist.Het strand ligt ca 7 minuten van het hotel en het eten is voor een 3 sterrenhotel prima in orde!! Tja, dat er véél duitsers zijn moet je maar voor lief nemen, maar waar zijn ze niet!? De boulevard is een beetje te vergelijken met die van Cala-Millor.

( lang- veel winkels- en zeker de moeite waard !)

Have fun !

Fam Spronk.

Onze ervaring is dat het een net en schoon hotel was, maar

Emiel, Jacqueline en Mirthe
11-8-2007

Onze ervaring is dat het een net en schoon hotel was, maar dat het wel een renovatie kan gebruiken!! De ligging is prima, de zwembaden een beetje klein in verhouding met de hoeveelheid gasten. Het buffet had weinig variatie.

Vooral veel duitse gasten, wij vonden dat het annimatie team weinig met de Nederlandse kinderen deed. De clown van de kinderdisco nam onze kinderen niet spontaan op in de groep!

Het avondprogramma was ook een typisch duits geheel: 2x per week BINGO!!, Karaoke (Waarbij Mario zelf het hardste meezong), en een quiz waar we geen woord van begrepen... We hebben desondanks een super leuke vakantie gehad met het kleine aantal Nederlanders die er ook waren! Paguera is een heel leuk plaatsje, super geschikt voor jonge gezinnen. Het strand was erg mooi tussen de bergen, met leuke restaurantjes en terrasjes. Komen er vast een keer terug, maar zoeken dan wel een ander hotel/appartement uit.

Novo Park wordt op Duitse site's erg negatief neergezet

P.
12-7-2007

Novo Park wordt op Duitse site's erg negatief neergezet. We waren dan ook op het ergste voorbereid, maar het viel 100% mee. Het eten was goed en gevarieerd altijd keuze uit vis en vlees, diverse groenten en pasta's. Het is een lopend buffet met voor elk wat wils. De kamers waren schoon en ruim met een groot balkon. Het personeel was aardig en Mario de man voor de annimatie was een vrolijke man die erg zijn best deed. Mario werd beschreven op de negatieve sit's als een luidruchtige, nerveuse man. Maar mijn menig is dat hij dit op een positieve manier doet. Hij is een sfeer maker en de jeugd is gek op hem. De meisjes, Anja en Dana, van de annimatie deden het met de kleinste kinderen ook goed. Enige minpunten zijn: het op zeer vroege tijdstip laden en lossen van goederenen toch wel een beetje voor ons Nederlanders alles is in het Duits en 90% is Duits. De ligging is zeer gunstig, de boulevard en de winkels zijn erg gezellig. Al met al voor het weinige geld een zeer goede vakantie gehad.