Zoover
Hotel Allsun Hotel Paguera Park

Hotel Allsun Hotel Paguera Park

8,8

een topper dacht het niet

v/d straaten
25-8-2008

novopark is een duits georienteerd park dus alles in het duits[animatie,aan de balie personeel].onze vak was geen groot succes omdat de animator[de veel om zich zelf lachende en zich zelf nogal fantastisch vindende MARIO]volgens ons en andere nederlanders iets tegen hollanders had of heeft.Ook het eten dat ons werd voorgeschoteld[allinclusive]kom je na een dag of 5 je oren uit.Neem daarbij dat er savonds om 23.00 uur geen druppel drinken meer werdt getapt en de terrasverlichting om ongeveer 23.30uit ging dit de gezellig heid niet ten goede kwam.De positieve dingen vinden wij dat de 2 meiden[debby en wiebke] van de kinderanimatie er alles aan hebben gedaan om door het leren van een paar hollandse woorden de hollandse kinderen erbij te betrekken iets wat de animatie voor de avonden niet lukte.[MARIO]volgens de animator[MARIO]was dit het eerste jaar dat op dit park hollanders kwamen iets wat ons een beetje vreemd lijkt.

Dit echt nooit meer

Danny Teunissen
22-8-2008

Hallotjes,

Ik vond mijn vakantie op mallorca hartstikke leuk maar het enigste nadeel vond ik aan het hotel. Het was een duitsgericht hotel en ze vertelde ons dat ze niet hadden verwacht dat er nederlanders zouden komen de indruk van het personeel was ook niet erg enthousiast er waren personeelsleden die heel vriendelijk waren maar grotendeels kon nog niet lachen. De animatie club alltourini was heel kindvriendelijk dit vond ik tevens niet van de animatie van het hotel deze lieten echt merken dat ze wat tegen nederlanders hadden. verder word het eten een tonig de kamer was uitstekend en voldeed ook aan onze wensen jammer vond ik wel dat het zwembad niet groot genoeg was voor het aantal kamers dat ze verhuurde

prima hotel voor 10 dagen

p teunissen
21-8-2008

eten wordt eentonig naar een week herhaald zich

animatie voor kinderen allen in het duits is wel een heel goed team en het progamma is goed animatie voor de grotere is slecht zeker omdat hij laat merken nederlands gericht is progamma herhaald zichom de 4 dagen en hij vind zich zelf heel grappig.

Helemaal super

Familie Vonk
19-8-2008

Hallo, Hotel Novo Park in paguera is echt een superhotel, Het eten was verrukkelijk en de kamers waren mooi schoon. Het hotel was best wel kindvriendelijk, er was een hele grappige man die zorgde voor de entertainment. Wij hebben echt genoten van onze vakantie, we gingen bijna elke dag naar het strand en elke avond naar het centrum van paguera, het centrum is groot en er zijn veel leuke winkeltjes! Ik denk dat wij hier ooit nog wel zullen terugkomen! Het hotel was echt wel super goed voor een 3 sterren hotel! Het hotel was duidelijk All-Inclusive! De koekjes waren echt lekker en de nootjes en pinda's ook. De eetzaal was groot en mooi. Als bijvoorbeeld de patat schaal leeg was werd die schaal bijna meteen weer bijgevuld! Zelfs de borden waren warm! Het zwembad was wat klein maar het strand was niet zo ver lopen. En het centrum ook niet. De animatie en het personeel van het hotel was Duits maar dat maakt niet zo heel veel uit hoor! Groetjes van de familie Vonk!

Niet voor kleine kinderen

Jeanine
16-8-2008

Niet echt een hotel voor kleine kinderen. Kinderbadje was erg klein en niks erin van een glijbaantje of beestje wat water spuit. Zwembad klein voor het aantal gasten. Eten was niet gevarieerd, zelfs buiten het hotel gaan eten voor de variatie. Ontbijt wel goed. Kamers daarintegen netjes, schoonmaaksters vriendelijk. Wel dicht bij strand en centrum.

Goed prijs/kwaliteitsverhouding

Nekens
15-8-2008

Met z'n vijven (3 kinderen) 10 nachten all-in met 2 studio's. Inrichting ruim met keuken en bad. Niet lux resp. modern, maar voldoet nog prima. Kwamen er toch alleen voor te overnachten. Ondanks zowel negatieve als positieve beoordelingen is het ons niet tegengevallen. Wij vonden de 400 meter teruglopen naar boven vanaf strand met luchtbedden nog erger, zeker met 35+.

Nu nog omschakelen naast Duits ook Nederlands, betere invulling entertaiment, meer variatie in eten (ook jeugd 11-18 jaar), dan is een verblijf op Novo Park best de moeite waard. Mallorca met name ook Paquera is nu eenmal met overvloed Duitse toeristen, neem je voor lief.

leuk hotel, maar er is niets te doen!!

Liesbeth van Gelderen
13-8-2008

het hotel is alleen maar gericht op Duitse toeristen terwijl er ook heel veel andere nationatliteiten zitten.

Voor de oudere jeugd is er al helemaal niets te doen, geen disco niets. Het eten kan ook gevarieerder.

Gereisd Familie in augustus 2008

Goed hotel met goede service.

fam. Brughuis
14-7-2008

Wat een negatieve reacties van andere mensen. We zijn er een week geweest met 4 personen(47-45-18 en 16 jaar) We hebben genoten. De kamers waren zeer goed en werden elke dag !!!schoongemaakt. Over het eten hadden we ook geen klagen. Ik weet niet wat andere mensen thuis gewend zijn, maar wij vonden het eten goed. De animatie was wat minder/slecht. Wij ergerden ons aan Mario, maar sommige Duitsers vonden het prachtig. Het centrum is gezellig. Het strand op loopafstand is ook ideaal. De service was goed. We vertrokken 's nachts en konden fatsoenlijk ontbijten voor vertrek.

hallo

jascha
28-6-2008

hallo.

wij zijn hier 12 dagen geweest.

de eerste indruk dacht ik van waar ben ik nu terechtgekomen maar daarna viel het best wel mee.we hebben ons er zelf een leuke vakantie van gemaakt. het eten is vergeleken voor een 3 sterren hotel niet slecht maar lauw en nooit afwisseling. na 1 week kon ik het eten niet meer zien en toen zijn we iedere avond gaan uit eten. de animatie is in een woord klote vooral die irritante MARiO een prutsduitser die meent dat hij een geweldige show neerzet met zijn kinderliedjes bingo en karaoke. de kamers zijn in orde goed schoon ruim en de kamermeisjes zijn erg vriendelijk. zwembad is erg aan de kleine kant maar het doet het

ik zal nooit meer naar novo park gaan en ook nooit meer naar een 3 sterren hotel.

Goede prijs kwaliteitsverhouding

annemieke en Esperanza
27-6-2008

Voordelig en goed vliegen va Duitsland (ong 25e parkeergeld pw)

Goede kinderanimatie

Wel alles in het duits, in heel het dorp

Het eten all incl was echt goed! Salade's, muesli, broodjes, middags en 's avonds warm eten, fruit, ijs, koekjes en pinacolada zoveel je wil. De volwassen animatie is soms wat irritant

Het strand is goed, zwembad ook!

Je moet alleen voor je ontbijt al een bed reserveren (handdoek erop) doet iedereen anders heb je niks. Breede buggy's passen niet in de lift!

Er zijn kinderstoelen!

En elke dag schone handdoeken, alleen hebben ze bij ons in heel de week nooit schoongemaakt, gelukkig staat er een bezem in de keukenkast

Het personeel is behulpzaam en vriendelijk

En tijdens het EK tussen de duitsers was wel ff mezelf staande houden. Men sprak ook goed engels en er is informatie in het nederlands. 's Ochtends bij vertrek (5.00) kregen we nog een ontbijt!

Er waren tijdens ons verblijf maar 4 nlers, veel 65+ers.

Maar het was prima vooral voor singels met kind