Zoover
Hotel Allsun Hotel Paguera Park

Hotel Allsun Hotel Paguera Park

8,8

nooit meer alleen duits geen aankleding

Broekman
25-8-2009

het gaat hier om een vooral duits sprekend hotel met duitse annimatie. zwembad zonder aankleding en overdag geen muziek of iets. voor duitsers zal het een goed hotel zijn. meeste personeel heeft geen uitstraling. kamers goed verzorgd en extra dingen zoals lunch paket bij een uitstapje kan geregeld worden. geen hotel voor jonge stellen.

Gereisd Met partner in augustus 2009

nooit meer

familie uit het zuiden
1-5-2009

het hotel was zeer gehorig.

het eten was slecht en er was niet veel keuze.

er waren heel veel ouderen.

we bevelen het niet aan bij anderen.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009

het was niet top....nooit weer hier heen

akkerman
26-4-2009

het eten was echt slecht....heeeeeel slecht.....het was all in maar we zijn elke avond uit eten geweest omdat het echt niet te eten was....en we zijn echt geen zeurders met eten!

de kames waren goed en netjes....maar geen luxe maar dat wisten we.

het was eigenlijk meer gebaseerd op bejaarden en ouderen. daar werd ook veel rekening mee gehouen en voor georganiseerd.

UITSTEKEND

Limboking
22-2-2009

"novo-park"is voor zijn prijs erg goed!!jammer dat er zoveel luidruchtig gedoe is van de hollanders.

ze zullen het nooit leren sereen te blijven zeker?

Ik was er voor mijn werk en heb me er goed gevoeld.

AANRADER

Gereisd Alleenreizend in maart 2005

ik heb me eigen goed vermaakt

marco
    28-10-2008

we zijn er geweest met 11 man,eten kan beter,verder een goede vakantie gehad

Gereisd Familie in oktober 2008

prima, lekker dicht bij strand en boulevard

Anne Bleumer
    24-10-2008

Eten is goed, alleen weinig afwisseling. Wel veel Duitsers, maar prima sfeer. Kamers goed schoon. Waren met 4 volwassen en 4 kinderen in leeftijd van 13 tm 17 jaar. Leuke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

Heerlijk vakantieoord

Nanno S. van der Wiel
    26-9-2008

Hadden ander hotel geboekt. Overgeplaatst naar Novo Park, Juni 2008. Heerlijk hotel. Aardig personeel. Goed eten. Genoten

Gereisd Met partner in juni 2008

alsof je in duisland ben ipv in spanje

hendrikx
    14-9-2008

veel kamers waren dubbel geboek, ook de onze. da is er schering en inslag.

Gereisd Met partner in september 2008

Volgend jaar gewoon weer!!

fam.weltevree
    2-9-2008

Waarom nou allemaal zo negatief,is een mens nou werkelijk niet meer tevreden,zo goedkoop en dan deze kwaliteit,daar kan je toch niet negatief over doen. Gelukkig zit hier een tevreden mens,die graag volgend jaar teruggaat naar Novo-park. En toch nog even tegen al die ontevreden gasten,boek volgend jaar je vakantie bij app.hotel,ligt 100 m. van Novo-park. Maar dat zal de bruine wel niet kunnen trekken.

wel errug duits....

fam.Ouwerkerk
    28-8-2008

Te duits,er moet nog een hoop veranderen om nederlanders het ook naar de zin te maken.Animator Mario moet echt met pensioen,schandalige amateurlolbroek.De meiden Debby en Wiebke,petje af!Eten wel te doen,maar weinig afwisseling!Omgeving is prima,leuk plaatsje en strand prima voor kinderen!Je moet er echt zelf wat van maken hier in Novopark.Ondanks dit,met de hollandse gasten wel een leuke tijd gehad,waarmee weer leuke contacten voor hyves enz.gemaakt zijn.Kamers netjes,niet modern maar in orde.