Zoover

8,8

niks op aan te merken

Nathalie
13-7-2014

Dit hotel is pas helemaal verbouwd waardoor oude recenties niet veel meer zeggen over hoe het nu is. Het is een prachtig hotel met mooie ruime kamers, eigen balkon. Wij hadden al inclusive dat is wel aan te raden, want anders moet je veel betalen voor bijvoorbeeld drankjes aan de bar. Er ligt bij elke locatie een zwembad, eentje meer gericht op kinderen en de ander klein en rustig. Er is meestal wel een tekort aan stoelen rond het zwembad waardoor het s ochtens handdoekje leggen werd. mocht je geen plaats hebben bij het zwembad is het strand ook op 5 min lopen. net als het centrum met een lange winkelstraat. in de nabije omgeving van het hotel is niet zo veel te belezen en s avonds is er ook niet veel te doen dus gingen wij vaak het dorpje in. Eten is er prima en ruime keuze. airco op kamer werk een beetje maar goed genoeg om lekker te kunnen slapen.

Geen aanrader!

Hendriks
30-7-2012

zomer 2012 geweest met mijn vriend, wij gaan hier igg nooit meer naartoe!

Voor Nederlanders is deze plaats sowieso niet aan te raden, het is één en al duits! (en een beetje engels)

Het hotel is verouderd, kan wel een likje verf gebruiken..

Aan het zwembad zat dagelijks een groep luidruchtige engelsen die de hele dag door bier drinken; Ook savonds is het erg gehorig.

Het ontbijt was prima, voor ieder wat wils.

Van de lunch hebben wij geen gebruik gemaakt.

Het avondeten was verschrikkelijk, we hebben 2x een poging gedaan om te eten, maar alles was zó vet en smaakloos; Pasta met een likje tomatensaus, hele vis uit de frituur (overigens kwam bijna alles uit de frituur)

De drank was ook niet al te best, alleen de cava en het bier is aan te raden; de cocktails en mixdrankjes smaakten nergens naar (namaak bacardi etc. Wij hebben iedere avond lekker op de boulevard gegeten bij Lola's; leuk tentje!

We hebben al met al een lekkere vakantie gehad, maardit is zeker niet aan het hotel te danken!

1 keer is genoeg

Ton
14-10-2011

Ouder hotel met drie sterren.

Is ook wel te merken - drankjes plastic bekers , eten weinig variatie.

Animatie is wel leuk maar kleinschalig en meer gebaseerd op de kids.

Dit was onze eerste vakantie en ondanks de gebrekkigheid daar was het toch een mooie vakantie.zwembad te klein voor als het druk is.

Strand zo'n 1000 meter lopen maar wel de moeite waard.

Goed middenklasse hotel

John
9-10-2011

Ik heb betere hotels gezien maar ook zeker slechtere. Grootste minpunt was de drank in kartonnen en plastic bekers. Voor de rest was het hooguit 3 sterren. We hebben de hele week in het hotel gegeten dus dwz dat het goed is. Ontbijt en diner voldoende keus en afwisseling: 1 soort vlees en 1 soort vis, aardappelgerecht en pasta warme en koude groente, en div soorten salades. Nagerechten ook voldoende keus. Entertainment was 3 vd 8 dagen, niveau lachwekkend. Als je niks tegen het personeel zei, zeiden zij ook niks (ook geen goedemorgen). Kortom, het is maar wat je ervan verwacht en met wat voor instelling je de vakantie doorbrengt. Mallorca is een prachtig eiland met ruime excursiemogelikheden (vooral de eilandrondrit is zeer aan te bevelen!!). Voor deze prijs heb je een goed hotel. Wil je beter en luxer zitten ben je toch een stuk duurder uit. En hoeveel tijd breng je nou in het hotel door?

Erg verouderd sinds 2008

Mimi
6-9-2010

Wij zijn net terug en het viel ons op hoe verouderd het hotel is sinds 2008.

Het avond-eten is een stuk slechter geworden, de is keus minder, tussen de middag zijn we niet één keer wezen eten, het ontbijt is redelijk, diverse soorten brood, alleen weinig keus in beleg. Verder was het personeel nog net zo aardig, alles mag en kan. De schoonmaak van de kamers is prima maar de kamer is wel verouderd. Het hele hotel is duidelijk aan een op knap beurt toe. We zijn nu drie keer geweest maar nu naar deze ervaring gaan we niet meer terug ondanks dat het een koopje was. Het centrum is nog steeds de moeite waard, maar het hotel niet meer.

Hotel Novo Park was altijd meer als een drie sterren hotel maar dat is nu zeker niet meer het geval. Als je luxe en gevarieerd eten niet op prijs stelt maar je wil wel een goedkope vakantie op een mooie plek met een gezellig centrum dan kan je er makkelijk een tijdje vertoeven. Ons viel het helaas op hoe slecht het er geworden was.

prima eenvoudig hotel

rietje6
29-8-2010

prijs/kwaliteitverhouding is prima.

2 aparte hotels, naast elkaar liggend, met tegenover receptie, eetzaal e.d.

Weinig animatie, 2 keer per week bingo, darten ed.

Niet veel keuze in eten, maar wat er is smaakt prima. Iedere dag 1 vissoort en 1 vleessoort, veel rauwkost.

Iedere dag vers fruit, heerlijke toetjes, maar alles eenvoudig, doch smakelijk.

Ligging perfect, 2 minuutjes van strand/boulevards met alle cafá's restaurants winkeltjes.

Vanaf half 11 bar open, koffie/koekjes alle drankjes tot 's avonds 23 uur

Gaan zo weer terug.

peter
12-8-2010

Kamers waren schoon,Hotel lag op mooie afstand van strand,plaatsje gezellig veel winkeltjes en disco's,eten was goed met elke dag vis,vlees en patat maar niet buitensporig veel keus ook ontbijt wel goed met ei,jam,honing en div beleg niet buitensporig veel, wel elke dag fruit, het is maar waar je je op instelt,het is nooit zoals thuis.De man van de animatie deed het goed en was vriendelijk tegen de gasten en kinderen.Genoeg te drinken en zelfs op onze laatste dag(we vertrokken om 20.40)uitchecken om 12.00 uur maar om 18.30 kregen we nog een sleutel van een kamer om even te douchen en dat zonder bijbetaling.Goede keus voor die prijs,gaan zeker nog een keer.

prima ligging

katoentjes
26-7-2010

leuke vakantie gehad,kamers waren prima. het eten was goed.3 min lopen naar het strand en winkeltjes.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

matig eten, goede ligging, kamers prima

I & R
5-7-2010

Wij zijn net gister teruggekomen van 10 dagen Novo park in paguera.

Leuk plaatsje, mooi strand en ligging hotel goed.

Het is dus all inclusive maar is matig kwa eten.

Snap dat ze er ook aan willen verdienen maar beetje wat meer afwisseling en ander soort vlees of groeten zou lekker zijn.Wij zijn dus regelmatig uit eten geweest.

Ontbijt prima ook niet veel variatie en echt oud brood!

Drinken voorlop maar wel aanmaak cola enz.

De kamers waren prima schoon elke dag schone handoeken en personeel vriendelijk.

Wel ontzettend veel duitsers daar en de spanjaarden kunnen zelfs beter duits dan engels!!

Zwembaden zijn klein maar prima om even in af te koelen.

Stappen kun je niet echt daar maar genoeg leuke tentjes om wat te drinken.In 5 min ben je in Magaluf daar kun je flink stappen als je wilt.

Novo park was prima voor ons maar gaan er niet weer heen.

leuk voor jong en oud

anoniem
9-2-2010

Wij gingen in juli 2008 geweest, met 2 gezinnen. De kamers waren heel netjes en groot. De zwembaden waren iets te klein, maar na een paar min lopen was je bij een hele grote en mooie strand. Het eten was redelijk er was de hele dag door ijsjes. De personeel was erg vriendelijk. De animaties voor kinderen waren erg leuk, je kon s'middags gaan spelen bij de animatie team, zoals: strandwandelingen maken, schminken, enz. Voor oudere kinderen waren er ook wedstrijden, zoals: darten, pingpongen, enz. Je kon s'avonds ook bingo spelen en heel veel prijzen winnen. Dus het was een gezellige vakantie voor jong en oud!!