Zoover
Hotel Allsun Hotel Paguera Park

Hotel Allsun Hotel Paguera Park

8,3

Leuke vakantie gehad, maar niet meer

Anoniem
21-8-2019

Duits georienteerd hotel. Er wordt eigenlijk automatisch duits tegen je gepraat, alsof ze verder geen andere mensen verwachten. Eten is super lekker, elke avond verschillende thema’s maar er zijn ook dingen vast zoals patat etc. Helaas staan de namen van de gerechten in het Duits, soms wisten we echt niet wat we nou aan het eten waren. Het hotel bestaat uit 3 gebouwen, 1ste gebouw is voor volwassenen met een zwembad, tweede gebouw daar is de receptie, eetzaal, bar, animatie etc. derde gebouw is voor gezinnen met kimderen (daar zaten mijn vriend en ik) met een diep en ondiep zwembad. Er staat op internet gratis wifi, maar je kan dan wel alleen een appje doen. Voor filmpjes kijken, instagram, facebook of voor een foto versturen ofso moet je goede wifi bij Leuke vakantie gehad maar nooit meer.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Goed hotel

Kelly
14-7-2019

Goed hotel, lekker eten, animatie pover, super dat adult en kids apart gebouw en zwembad hebben. Sommige aan de bar mochten wel iets vriendelijker zijn. Zou terug gaan, lekkere cava, dicht bij veel shops.

Gereisd Met partner in juni 2019

Nooit meer

Marij Driessen
5-7-2019

1 keer en niet meer geen bed te krijgen bij zwembad handdoek leggen s avond niks de doen staat wel bij informatie alleen 1 uurtje voor de kinderen nooit meer

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig

Marian. Oomen
21-5-2019

Geweldig nog nooit meegemaakt heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamer groot netjes .

Het eten heerlijk. Heel veel gevarieerd . Als je hier niet kunt vinden om te eten moet je thuis blijven want beter vind je niet.

Wel veel Duits dat wij niet spreken.

Maar kwam allemaal goed.

Mooi schoon zwembad.

Het enige dat we niet wisten was de helende weg.

Een echte aanrader.

Boek geen Shuttle transfer betaalde 45;84 euro om 10.15 in de bus om 1/2 bij het hotel allemaal dorpjes waar 2 personen uit gingen.

Voor de terug reis Taxi in het hotel geboekt 25 min op de luchthaven voor 45 euro

Ik zou morgen weer terug willen.

Ik ga veel op vakantie dit jaar Dubai februari

Mei turkije

Mei Mallorca

Gereisd Met vrienden in mei 2019

fantatastisch

thijs
21-8-2018

Super accommodatie waar de gast nog op de 1e plaats staat. Vriendelijk personeel, lekker uitgebreid eten. Zwembad had wat meer 'schwung' mogen hebben.

Gereisd Met partner in augustus 2018

nooit meer

Katja Pol
5-8-2017

Goed was het ontbijt, de nette kamers.

Kamers zijn wel gehorig. Wifi op kamer moest je betalen, klein zwembad waardoor er vele irritaties bij de kinderen ontstaan. Het avondeten was niet gevarieerd.

Alleen maar Duits sprekend personeel. De animatie was zeer gering en in het Duits. Heb je een all inclusieve geboekt dan moet je nog de deur uit gaan om een je te amuseren. Zeer zeker geen 4 sterren waard :-(.

Fris hotel, super en vers eten in leuke omgeving

Harold
30-4-2017

Personeel is echt super, aardig en heeft zichtbaar lol in werk. Eten is dagelijks vers en veel wordt ter plekke voor je bereid. Wij hadden all- in geboekt wat zeker aan te raden is. Het is een klein stukje lopen naar winkelstraat/ strand (350meter). Hotel ligt stukje op de heuvel, waardoor lichte klim. Straat waarin hotel staat is niet echt inspirerend. Kamers super schoon en zijn zo goed als nieuw opgeknapt. Wel nog licht gehorig door verspringende indeling van kamers. Zo kon je bij ons s'nachts de badkamer van de buren horen vanuit de slaapkamer. 85% was bij ons Duits en de gemiddelde leeftijd is 60 plus. Voor ons en onze kinderen geen probleem want die vermaakten zich in het vaak lege buiten en binnen zwembad. Deze zwembaden zijn niet groot, dus voor 12 jaar en oudere kinderen zou ik een ander hotel kiezen. Mede omdat animatieteam op de kleintjes (< 10jr) gericht was. Vind je vissen leuk; vanaf de rotsen vang je leuk. Voor een onbezorgde goed verzorgde vakantie een prima adres. Tip: Als je een auto huurt houdt rekening onderweg met de vele racefietsers die de hellingen afsuizen; auto huren hoeft niet duur te zijn (buren hadden voor 100 euro een hele week de auto all risk). Parkeren kan gratis op veel plekken rondom het hotel (hoe dit in hoogseizoen is weten we niet).

Heerlijk hotel, goede plek, prima service en eten!

Hans en Carola
22-6-2016

Dit gerenoveerde hotel is echt top. Alles is nieuw, netjes en schoon. Eten is gevarieerd en smakelijk, all inclusive is een aanrader. Hotelmedewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook komen zij uit allerlei landen, dus door een Vlaamse medewerker konden we gewoon Nederlands praten. Veel Duitse gasten, maar dat past ook wel bij Mallorca. Het is even wennen dat het hotel in 3 gebouwen bevindt, maar dat vonden we geen bezwaar. Zwembad speciaal voor volwassenen of juist met kinderen maakt dat het precies kunt krijgen als je wilt. Service van onze touroperator uitmuntend zoals we ook al eerder hebben ervaren. Locatie was perfect: op loopafstand van een mooi en rustig strand, veel eetgelegenheden vlakbij en leuke excursies te boeken zoals een Trike tocht. Plaatsje Paguera is erg mooi, aan zee, dichtbij de bergen en ook dichtbij Palma. Je kunt dus alles doen wat je zou willen, alles vlakbij.

niks op aan te merken

Nathalie
13-7-2014

Dit hotel is pas helemaal verbouwd waardoor oude recenties niet veel meer zeggen over hoe het nu is. Het is een prachtig hotel met mooie ruime kamers, eigen balkon. Wij hadden al inclusive dat is wel aan te raden, want anders moet je veel betalen voor bijvoorbeeld drankjes aan de bar. Er ligt bij elke locatie een zwembad, eentje meer gericht op kinderen en de ander klein en rustig. Er is meestal wel een tekort aan stoelen rond het zwembad waardoor het s ochtens handdoekje leggen werd. mocht je geen plaats hebben bij het zwembad is het strand ook op 5 min lopen. net als het centrum met een lange winkelstraat. in de nabije omgeving van het hotel is niet zo veel te belezen en s avonds is er ook niet veel te doen dus gingen wij vaak het dorpje in. Eten is er prima en ruime keuze. airco op kamer werk een beetje maar goed genoeg om lekker te kunnen slapen.

Geen aanrader!

Hendriks
30-7-2012

zomer 2012 geweest met mijn vriend, wij gaan hier igg nooit meer naartoe!

Voor Nederlanders is deze plaats sowieso niet aan te raden, het is één en al duits! (en een beetje engels)

Het hotel is verouderd, kan wel een likje verf gebruiken..

Aan het zwembad zat dagelijks een groep luidruchtige engelsen die de hele dag door bier drinken; Ook savonds is het erg gehorig.

Het ontbijt was prima, voor ieder wat wils.

Van de lunch hebben wij geen gebruik gemaakt.

Het avondeten was verschrikkelijk, we hebben 2x een poging gedaan om te eten, maar alles was zó vet en smaakloos; Pasta met een likje tomatensaus, hele vis uit de frituur (overigens kwam bijna alles uit de frituur)

De drank was ook niet al te best, alleen de cava en het bier is aan te raden; de cocktails en mixdrankjes smaakten nergens naar (namaak bacardi etc. Wij hebben iedere avond lekker op de boulevard gegeten bij Lola's; leuk tentje!

We hebben al met al een lekkere vakantie gehad, maardit is zeker niet aan het hotel te danken!