Zoover

Hotel Riutort

Hotelstersterster
5,4

Matig

Zeer goed hotel met gezellig personeel

Johan.B
4-6-2013

Wij zijn hier met 2 volwassenen begin juni geweest en het was dik voor elkaar show.

Schone kamers en goed eten en vooral gezellig personeel.

Gereisd Anders in juni 2013

goede service.

rustig hotel.

voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in oktober 2006

We zijn net een paar dagen terug uit hotel riutort

Jacquelien
13-9-2006

We zijn net een paar dagen terug uit hotel riutort. Na het lezen van de beoordelingen hadden we niet al te grote verwachtingen van het hotel.

Bij aankomst bleek dit heel erg mee te vallen. Kamer eenvoudig maar erg netjes en schoon. We kwamen vroeg in de morgen aan en konden meteen op de kamer. Elke dag werd kamer schoongemaakt en kregen we schone handdoeken

Eten was ook best te doen, er word wel veel met olie bereid maar daar is het spanje voor. Eten was ook gevarieerd.

Al met al is het best een leuk hotel waar je niet veel voor hoeft te betalen.

Wij zouden er zo weer heen gaan.

het hotel was een ramp allemaal jeugd verder alles wel

wij
22-7-2006

het hotel was een ramp

allemaal jeugd

verder alles wel netjes

Gereisd Anders in juli 2006

Vakantie in dit hotel was een ramp

joop en jennie
7-7-2006

Vakantie in dit hotel was een ramp.

Het was geen hotel eigenlijk maar een jeugdherberg had er meer van weg.

90% was jeugd en voetbalde midden in de nacht op de gangen met als goal de deuren.

We hebben 15 dgn geboekt en er maar 7 dagen van gezeten toen zijn we naar een ander hotel gegaan gelukkig.

Andere hotel was minder maar er was wel nacht rust.

Eten was elke avond koud en de airco stond veel te hoog voordeel voor het hotel dan ben je zo weer weg.

Kamers en schoonmaak en balkons waren heel mooi en schoon pluspuntje.

Zwembad vol met jeugd dus geen gebruik van gemaakt.

Dit land en zeker dit hotel nooit meer voor ons hardwerkende mensen.

Mooi hotel met een mooi zwembad

vijf vrienden
29-1-2006

Mooi hotel met een mooi zwembad. Het personeel is vriendelijk en spreekt redelijk engels. Jammer dat de schoonmaaksters niet van ons geld af kon blijven. Bij meerdere kamers was geld ontvreemd, dus een kluisje is geen overbodige luxe. Voor de rest een super vakantie gehad.

Gereisd Anders in januari 2006

Prima hotel

Boschma
16-9-2005

Prima hotel. 1-persoonskamers zonder balkon en uitzicht op muur behalve als je op 5 hoog zit. Redelijk zwembad met kindergedeelte, ongeveer 400 mtr van het strand, een paar straatjes door en je bent er. Op zich een goed hotel, maar kom wel op tijd anders is het eten niet heet meer. Genoeg variatie en keus.

Wel veel duisers, italianen en spanjaarden. Weinig nederlanders. Wel elke dag schoonmaak en bedden opmaak. Je kunt de kaart van de airco er in laten zitten(niet de bedoeling) als je weg bent en de sleutel gewoon bij je houden, valt het niet op, wacht wel totdat de schoonmaaksters geweest zijn.

Leuk hotel, als je komt om elke avond te gaan stappen je

niels
8-9-2005

Leuk hotel, als je komt om elke avond te gaan stappen verwacht je er ook niet meer van. We hadden het er prima naar ons zin. Weinig last overal van, jammer dat de aircoaan het licht gekoppeld was. Verder vriendelijk personeel, schone kamer, mooi balkon, leuk zwembad (met te weinig ligstoelen)

Gereisd Anders in september 2005

ik kan er niks beters zeggen dan super goed vet cool alles

feline_gwen
26-8-2005

ik kan er niks beters zeggen dan super goed vet cool alles was gewoon goed!!!!!!!!!maar als je niet tegen vis en olijfolie kan dan moet je er savonds niet eten ik was er op 17 augustus 2005 heen geweest!!!!

Gereisd Anders in augustus 2005

Wij vonden het een leuk hotel

Linda
12-7-2005

Wij vonden het een leuk hotel. Het eten had wat ons betreft iets beter gekund alleen het ontbijt was weer wel lekker.

De mensen bij de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam. En wat ook zeker een voordeel is, is dat het balkon lekker groot is!

Gereisd Anders in juli 2005