Zoover

Matig

Schoomn, simpel hotel

Gert en Anita
21-9-2014

Dit simpele hotel heeft schone kamers. Wel gehorig. wij waren er in september dus de echte "stap"jeugd was er bijna niet meer. 5 min. lopen naar strand. Ontbijt was ook goed. WIFI wel goed in openbare ruimtes, niet op je kamer. Zwembad is klein. Wel aangepast voor gehandicapten. Het avondeten gezellig op de boulevard gedaan

Gereisd Met partner in september 2014

Dit nooit meer, niet voor koppels + 30 jaar!

JONCKHEERE MAURICE
23-9-2013

Hotel Riutort El Arenal is een hotel voor jeugdig publiek die elke dag uitgaat tot in de vroege uurtjes en het hotel vanaf 4 uur in de morgen met gezang, muziek, getier en gebonk op de deuren wakker houd tot 7 uur!

De receptie kan daar niets aan doen, idem de reisleiding van touroperator!

Het eten is goed maar veelal koud!

Als je all-in hebt genomen krijg je de dranken in een plastieken beker, de personen in half pension in een GLAS! Van discriminatie gesproken.

Kamers zijn proper, alle dagen verse handdoeken, vriendelijk personeel.

Voor wat je betaald moet je wel het "lawaai" vanaf 4 uur in de morgen erbij nemen, idem aan het zwembad.

Voor mij nooit meer Riutort!

Prijs-Kwaliteitverhouding is OK

Rudi Brouwer
24-5-2010

Net hotel op afloopbare afstand naar het strand. Receptie klantvriendelijk en spreekt div talen. Kamer eenvoudig, maar schoon. Schoonmaaksters wisselen dagelijks handdoeken en beddegoed en zijn vriendelijk. Ontbijt voldoende, warm eten matig, temperatuur v/h eten te laag. Gingen altijd direct om 19.30 eten, dan was het nog wat warmer, personeel in eetzaal stug. Zwembad prima, met toezicht door de week en niet in het weekend!! Hotel door alle stenen vloerbedekking behoorlijk gehorig, elk geluid wordt versterkt.

Toch voor herhaling vatbaar maar zonder avondeten.

Nooit meer

Gerda en Gerard
12-10-2009

Gehorig. De buren hoorde je snurken. Wij hadden de pech, wij zaten op de eerste verdieping en tussen dronken duitsers in. Slapen, weinig kans. Die duitsers maakte veel lawaai. Ze gaven over, gooide met de bedden en de kasten, tot 05.00 uur en om 07.30 uur werd de bar onder ons schoon gemaakt, d.w.z. de tafels en stoelen werden verschoven met veel lawaai. Tip, vraag zo hoog mogelijk aan zwembad kant. Eten was oke, ruime keus alleen niet altijd warm. Kamer was ruim genoeg en elke dag schoon gemaakt.

leuk, lekker dichtbij het centrum

lindi
27-9-2009

Het hotel was leuk. Wel erg gehorig en veel spanjaarden, jongeren, die veel lawaai maakten s nachts bij het terug komen van het uitgaan. Sommige personeelsleden konden goed engels, schoonmakers en bediening bij het eten konden bijna geen engels. Kamers werden iedere dag goed schoongemaakt. Ook het centrum en strand waren op paar minuten lopen. Het eten was gevarieerd en lekker.

zo weer

Overmeen
24-9-2009

erg vriendelijke mensen, kunnen slecht engels,goed ontbijt, slecht warm eten.

kamers eenvoudig maar netjes en schoon!

elke dag schone handoeken en schone bedden.

Gereisd Met partner in september 2009

Super Hotel!

27-7-2009

Wij verbleven van 14 tot 24 juli 2009 in Hotel Riutort en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het hotel zit vlakbij de boulevard maar wel op zo'n afstand dat je geen lawaai-overlast hebt. Het eten was erg afwisselend en lekker. Ook het ontbijt was erg goed en gevarieerd. Het personeel was erg vriendelijk. Vooral met de mensen bij de receptie kon je goed overleggen. Ze spraken veelal vloeiend engels en stonden gelijk voor je klaar.

Het enige minpunt aan het hotel zijn de schoonmaaksters. Twee keer zijn ze bij ons de kamer binnengekomen, ook al riepen we nee, omdat ze er wilden schoonmaken. Door hun slechte beheersing van Engels konden we ze niet duidelijk maken of ze niet eerst andere kamers konden doen. Ze bleven ongeveer wachten tot je wegging.

Dit nadeel zou ons echter niet belemmeren er nog een keer heen te gaan, aangezien de rest gewoon ronduit perfect is!

Super Hotel!

27-7-2009

Het enige minpunt aan het hotel zijn de schoonmaaksters. Twee keer zijn ze bij ons de kamer binnengekomen, ook al riepen we nee, omdat ze er wilden schoonmaken. Door hun slechte beheersing van Engels konden we ze niet duidelijk maken of ze niet eerst andere kamers konden doen, of dat we nog even wat dingen wilden pakken en dan weggingen. Ze bleven ongeveer wachten tot je wegging.

Het is oke

Monica Samson
7-8-2008

Het hotel is opzich prima bevallen, alleen wat het grootste nadeel is, is het eten. Dit is elke avond en ochtend hetzelfde en niet erg lekker. Bij het avondeten is alles koud. En bij het ontbijt krijg je harde broodjes waar je iemand de kop mee kan inslaan. Voor de rest is de kamer prima word netjes elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Het heeft goede ligging 3minuten lopen en je bent op het strand en boulevard.

het was perfect als wij weer gaan gaan wij weer daar naar

M.H. Eikelboom
21-8-2007

het was perfect als wij weer gaan gaan wij weer daar naar toe zeker weten

Gereisd Met partner in augustus 2007