Zoover

Matig

Voor herhaling vatbaar

Elma Baaijens
19-9-2008

Mijn zus en ik zijn afgelopen zondag teruggekomen.Dicht bij het strand ( 2 straten)Zwembad aanwezig.

Gezellig hotel, zeer vriendelijk personeel, handdoeken werden iedere ! dag verschoond, eten was goed. Er is natuurlijk altijd wel iets wat mensen lusten.

Het uitzicht was op het moment niet je dat, maar men is een appartementencomplex aan het bouwen t.o het hotel. Kunnen zij ook niets aan doen !

Geweldig

Mouse B.
18-9-2008

Ik vond het hotel echt goed!!

Service was goed, kamers waren goed met Airco!!!

Zwembad was ook lekker!! Plus op 3min afstand was je al op het strand en boulevard!!

Als ik weer naar mallorca ga, dan neem ik weer dit hotel!!! Dus jaah echt een aanrader.

Het is oke

Monica Samson
7-8-2008

Het hotel is opzich prima bevallen, alleen wat het grootste nadeel is, is het eten. Dit is elke avond en ochtend hetzelfde en niet erg lekker. Bij het avondeten is alles koud. En bij het ontbijt krijg je harde broodjes waar je iemand de kop mee kan inslaan. Voor de rest is de kamer prima word netjes elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Het heeft goede ligging 3minuten lopen en je bent op het strand en boulevard.

Ik ben er vorig jaar geweest

Lieke
25-2-2008

Ik ben er vorig jaar geweest. Het is een leuk hotel om met vrienden heen te gaan. Het hotel is niet zo geschikt voor gezinnen met kinderen. De kamers zijn niet zo groot maar wel netjes. Er is airco! En er is een kluisje. Het eten was goed, wel vaak hetzelfde. Het hotel zit dicht bij het strand en bij het centrum. Het zwembad is goed en er zijn ligbedden en parasols. Ik als ik weer naar Mallorco ga zou ik waarschijnlijk weer voor dit hotel kiezen.

Alles was in orde heb er goed gegeten en de serice was oke

juliana kampers
1-2-2008

Alles was in orde heb er goed gegeten en de serice was oke. De Kamers werden goed schoongemaakt en om de 2 dagen nieuwe handdoeken. Het zwembad is mooi schoon maar wel af en toe druk. Komt mede omdat er bijna alleen maar jeugd in het hotel zit. Als gezin zou ik aanraden om naar een andere hotel te gaan maar als je met vrienden gaat zou het zeker aanraden. Veel jeugd en dicht bij het strand. Het centrum in ongeveer 3 minuten lopen.

wij waren er in het naseizoen het eten viel idd

veronique
15-10-2007

wij waren er in het naseizoen

het eten viel idd wel wat tegen maar er was genoeg van alles

en ar was altijd weliets wat welusten

tis id wel zo dat je op tijd moest zijn anders was het koud

verde is het naat en heel net hotel wel erg gehorig

en wat i rritant is dat er van kamer naar kamer gebeld kan worden

zo werd ik dus regel matig sn achta wakker gebeld door irritante spanjaarden

maar al met al ga k zeker nog weer een keer terug

want mallorca is heel leuk

Het hotel is netjes en altijd schoon! de kamers ook en de

D. van Logchem
1-9-2007

Het hotel is netjes en altijd schoon! de kamers ook en de service is goed ondanks dat bijna niemand engels praat!

De hotelkamers zijn heel gehoorig en het eten was 9 vand de 10 keer sterk afgekoeld of koud!

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

Het is een erg leuk hotel, mooie kamers met lekker airco

F. Bartels
31-8-2007

Het is een erg leuk hotel, mooie kamers met lekker airco. Het hotel is alleen wel erg gehorig is een klein minpuntje. De ligging is echt super 3 minuten lopen naar het strand en je bent ook meteen in het centrum!

Gereisd Familie in augustus 2007

De ligging is goed, vlakbij het strand

M van Kerschaver
28-8-2007

De ligging is goed, vlakbij het strand. De reissom is niet zo heel erg hoog, dit komt gewoon door de reisperiode, hoogseizoen. Het eten is gewoon ronduit slecht, de kamers zijn simpel, maar schoon!

Boek dus geen half of volpension.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

het was perfect als wij weer gaan gaan wij weer daar naar

M.H. Eikelboom
21-8-2007

het was perfect als wij weer gaan gaan wij weer daar naar toe zeker weten

Gereisd Met partner in augustus 2007