Zoover

Matig

Prijs-Kwaliteitverhouding is OK

Rudi Brouwer
24-5-2010

Net hotel op afloopbare afstand naar het strand. Receptie klantvriendelijk en spreekt div talen. Kamer eenvoudig, maar schoon. Schoonmaaksters wisselen dagelijks handdoeken en beddegoed en zijn vriendelijk. Ontbijt voldoende, warm eten matig, temperatuur v/h eten te laag. Gingen altijd direct om 19.30 eten, dan was het nog wat warmer, personeel in eetzaal stug. Zwembad prima, met toezicht door de week en niet in het weekend!! Hotel door alle stenen vloerbedekking behoorlijk gehorig, elk geluid wordt versterkt.

Toch voor herhaling vatbaar maar zonder avondeten.

Nooit meer

Gerda en Gerard
12-10-2009

Gehorig. De buren hoorde je snurken. Wij hadden de pech, wij zaten op de eerste verdieping en tussen dronken duitsers in. Slapen, weinig kans. Die duitsers maakte veel lawaai. Ze gaven over, gooide met de bedden en de kasten, tot 05.00 uur en om 07.30 uur werd de bar onder ons schoon gemaakt, d.w.z. de tafels en stoelen werden verschoven met veel lawaai. Tip, vraag zo hoog mogelijk aan zwembad kant. Eten was oke, ruime keus alleen niet altijd warm. Kamer was ruim genoeg en elke dag schoon gemaakt.

leuk, lekker dichtbij het centrum

lindi
27-9-2009

Het hotel was leuk. Wel erg gehorig en veel spanjaarden, jongeren, die veel lawaai maakten s nachts bij het terug komen van het uitgaan. Sommige personeelsleden konden goed engels, schoonmakers en bediening bij het eten konden bijna geen engels. Kamers werden iedere dag goed schoongemaakt. Ook het centrum en strand waren op paar minuten lopen. Het eten was gevarieerd en lekker.

zo weer

Overmeen
24-9-2009

erg vriendelijke mensen, kunnen slecht engels,goed ontbijt, slecht warm eten.

kamers eenvoudig maar netjes en schoon!

elke dag schone handoeken en schone bedden.

Gereisd Met partner in september 2009

goed hotel

emy
5-8-2009

Eten was heel lekker, veel afwisseling.

Het eten was niet altijd warm dat is jammer.

Er werd niet goed schoongemaakt op de kamers, maar voor de rest een prima hotel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

Super Hotel!

27-7-2009

Wij verbleven van 14 tot 24 juli 2009 in Hotel Riutort en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het hotel zit vlakbij de boulevard maar wel op zo'n afstand dat je geen lawaai-overlast hebt. Het eten was erg afwisselend en lekker. Ook het ontbijt was erg goed en gevarieerd. Het personeel was erg vriendelijk. Vooral met de mensen bij de receptie kon je goed overleggen. Ze spraken veelal vloeiend engels en stonden gelijk voor je klaar.

Het enige minpunt aan het hotel zijn de schoonmaaksters. Twee keer zijn ze bij ons de kamer binnengekomen, ook al riepen we nee, omdat ze er wilden schoonmaken. Door hun slechte beheersing van Engels konden we ze niet duidelijk maken of ze niet eerst andere kamers konden doen. Ze bleven ongeveer wachten tot je wegging.

Dit nadeel zou ons echter niet belemmeren er nog een keer heen te gaan, aangezien de rest gewoon ronduit perfect is!

Super Hotel!

27-7-2009

Het enige minpunt aan het hotel zijn de schoonmaaksters. Twee keer zijn ze bij ons de kamer binnengekomen, ook al riepen we nee, omdat ze er wilden schoonmaken. Door hun slechte beheersing van Engels konden we ze niet duidelijk maken of ze niet eerst andere kamers konden doen, of dat we nog even wat dingen wilden pakken en dan weggingen. Ze bleven ongeveer wachten tot je wegging.

Goed, eenvoudig hotel

Gerritje
22-6-2009

Met een groep jongens een week in dit hotel geweest. Hotel ligt minder dan 5 minuten lopen van de boulevard (nabij ballerman 2) in het Nederlands deel. Disco Veronica om de hoek, net als HvA.

Personeel is vriendelijk, zowel bij de receptie als achter de bar. Mochten zelfs langer op onze kamer blijven op dag van vertrek, maar dat komt waarschijnlijk door de rustige periode.

Kortom goed hotel voor zowel ouderen als jongeren.

volgende keer zeker weer

mark
14-5-2009

we zijn er vorig jaar geweest in de herfst vakantie het eten was erg goed altijd warm en gevarieerd aardig personeel aleen mijn binnen komst was niet helemaal vleken loos de lift ging open toen die ongeveer nog maar voor 3/4 op level stond dus ja ik viel over de drempel de lift uit hahaha maar dat mocht de pret niet druken haha maar 1 woordt pracht vakantie gehad

een volgende keer weer!

marjo
20-9-2008

De omgeving was niet helemaal je van het!....een bouwput t.o. hotel, maar ja dat is volgend jaar voorbij? Twee straten achter boulevard en als vrouw alleen kan je er best wel lopen. Het personeel maakte een boel goed; de kamers waren ook prima! Het eten: ook daar wa weinig over te mopperen!

Gereisd Familie in september 2008